Kalastussäätiön Pew Charitable Trustsille tilaaman tutkimuksen mukaan kalastukseen liittyvissä onnettomuuksissa kuolee yli 100 000 ihmistä vuodessa.
Laiton ja sääntelemätön kalastus lisääntyy huolimatta pyrkimyksistä hillitä käytäntöä, sillä liikakalastus pakottaa laivastot siirtymään kauemmas etsimään saalistaan, mikä lisää riskejä.
Kalastuslaivaston toiminnanharjoittajat jättävät usein ilmoittamatta kuolemantapauksista, mikä hämärtää alan vaarojen todellisuutta ja vaikeuttaa hallitusten mahdollisuuksia kehittää tehokkaita turvallisuutta parantavia politiikkoja.
Kalastusalan ja YK:n tietojen mukaan Afrikan ja Tyynenmeren saarten kalastuskuolleisuus on korkein.
Kalastukseen liittyvissä onnettomuuksissa kuolee vuosittain yli 100 000 ihmistä
Anonyymi-ap
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ja suomen vihreiden ehdotus asian estämiseksi on kieltää kaikilta suomalaisilta mato- onginta, pilkkiminen ja virvelöinti sekä alle 900 millisillä verkoilla pyytäminen. Harppuuna ja atrainpyyntikin sallitaan ainoastaan tammikuussa keskiyön jälkeen tunnin ajan mikäli aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
- Anonyymi
Lailla pitää kieltää kalastusonnettomuudet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502