Juhliiko sellaiset "isät" joiden " lapsilla" on jo uusi isä?
isänpäivästä
Anonyymi-ap
3
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se oma isä sentään on oma, ne äidin uudet ns isät eivät ole mitään isiä toisten lapsille ainoastaan äidin miesystävä .
- Anonyymi
Lapsella on 1 ainoa isä ja äiti! Uudet suhteet eivät ole edes isä tai äiti puolia. Muistakaa se avioeroissani. AVIOEROSSA LAPSI EI EROA KUMASTAKAAN VANHEMISTA TAI KUMANKAAN SUVUN ISOVANHEMISTA.
- Anonyymi
Kyllä se on ehtoo puolella silloin. Valitettavasti sana isä tunnetaan vain bioloogiselta puolelta. Ja siihen se yleensä jää. Eli siihen se jää. Voit helpottaa oloa sillä että se sun. Muutahan siihen ei juuri jääkkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388