Castell de Ferro

Anonyymi-ap

Moi!
Onko minkä moinen matkakohde. Itse pidän rauhallisista kohteista ja tuli mieleen tosiaan et olisko joku kyseisessä paikassa ollut.

0

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin yön yli

Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
        Ikävä
        81
        4814
      2. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
        Ikävä
        28
        4183
      3. 30
        2421
      4. Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...
        Suomalaiset julkkikset
        7
        2138
      5. No mitäs pupuset tietää?

Onko uutta teoriaa ja havaintoa?
        Ikävä
        25
        1862
      6. Olishan sua

voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
        Ikävä
        97
        1759
      7. Missä meni pieleen

kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o
        Ikävä
        64
        1756
      8. Vaneritehdas lakkautetaan?

Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.
        Äänekoski
        115
        1563
      9. Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa

Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon
        Maailman menoa
        156
        1464
      10. Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää

Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)
        Ikävä
        35
        1076
      Aihe