Onko ihan normaalia kuukautisten aikaan, että kun olet istunut tuolilla jonkin aikaa ja nouset ylös, tunnet miten veri (ja hyytymät sen mukana) "humahtaa" siteeseen? Tässä vaiheessa yleensä myös side vuotaa helposti yli ja housut tahriintuvat.
Täysin sama juttu aamulla sängystä noustessa. Pakko juosta vauhdilla vessaan ja painaa sidettä samalla itseä vasten, tai muutoin pulppuaa sellainen veri- ja hyytymämäärä, että lattia tahriintuu.
Tuolilta/sängyltä ylös noustessa
Anonyymi-ap
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Lattian tahriintuminen kuulostaa aika rajulta, muuten kyllä on ihan tuttua. Olisi myoomia?
- Anonyymi
jotta lattia tahriintuu niin veren pitää valua reisiä ja jalkoja pitkin lattialle.Voisko ne jalat pyyhkiä ennen kuin se veri ehtii lattialle.
- Anonyymi
Umm…no siis sul kuulostaa et ois runsaat menkat. Mut joo mulla ainaki on sellainen sama ku sulla. Et ku on ollut kauan paikoillaan NI tulee enemmän ku jos vaikka seisoo vaan tai kävelee. Se veri ei välttämättä pääse kunnolla pois kun istuu/makaa. Normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta394702Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203205Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722402Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532282- 1652079
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601671Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131652M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289