Kohtalokas Samba

2lesken

Elämäni biisi
Nyt iski näyttelijä Martti Suosalo nauruhermooni.
Kohtalokas Samba on ihan parasta, mitä olen hetkeen aikaan katsellut ja kuunnellut.
On kertakaikkiaan upea esitys.

24

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tiko tiko johan oli huippu sambaaja

      • Ano 15:04
        Suosalo on parhaimpia ellei paras näyttelijä Suomessa.
        En ole tiennytkään, että hänellä on noin hyvä lauluääni.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:04
        Suosalo on parhaimpia ellei paras näyttelijä Suomessa.
        En ole tiennytkään, että hänellä on noin hyvä lauluääni.

        Et sitten taida käydä paljon teatterissa?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:04
        Suosalo on parhaimpia ellei paras näyttelijä Suomessa.
        En ole tiennytkään, että hänellä on noin hyvä lauluääni.

        Kolmannella kerralla teatterikorkeakouluun, Turkan aikana.
        Sieltä niitä huippunäyttelijöitä tuli. Kaikki huiput, vaikka osa ei Turkasta pitänytkään.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:04
        Suosalo on parhaimpia ellei paras näyttelijä Suomessa.
        En ole tiennytkään, että hänellä on noin hyvä lauluääni.

        Kouluttautunut myös, Myös niistä joita ei ole koskaan valittu on hyviä Jaana Saarinen, ja Jasper Pääkkönen muiden muassa.

        Näyttelijätutkinto puuttuu, sitä en tiedä ovatko edes pyrkineet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten taida käydä paljon teatterissa?

        Ano 15:41
        En käy ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmannella kerralla teatterikorkeakouluun, Turkan aikana.
        Sieltä niitä huippunäyttelijöitä tuli. Kaikki huiput, vaikka osa ei Turkasta pitänytkään.

        Ano 16:46
        Totta on.
        Nykyajan näyttelijät puhuvat niin, että puheesta ei saa mitään selvää.
        Turkka taisi laittaa porukat lenkille ja huutamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttautunut myös, Myös niistä joita ei ole koskaan valittu on hyviä Jaana Saarinen, ja Jasper Pääkkönen muiden muassa.

        Näyttelijätutkinto puuttuu, sitä en tiedä ovatko edes pyrkineet.

        Ano 17:02
        Aina ei auta tutkintokaan.
        On näyttelijöitä ja sitten on supernäytteilijöitä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:04
        Suosalo on parhaimpia ellei paras näyttelijä Suomessa.
        En ole tiennytkään, että hänellä on noin hyvä lauluääni.

        Kaikki osaavat laulaa. Kyse on vain siitä, oletko harjoituttanut asiaa ja aihetta miten kovasti ja kuinka paljon. Näyttelijä on. - Nm. Ääntä lähtee jokaisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmannella kerralla teatterikorkeakouluun, Turkan aikana.
        Sieltä niitä huippunäyttelijöitä tuli. Kaikki huiput, vaikka osa ei Turkasta pitänytkään.

        Fantastinen esitys Martti Suosalolta lähenee jo Veskun esitystä. En ole pitkään aikaan kuullut mitään noin koomista,nauroin kippurassa.


    • Anonyymi

      Ihan totta, katselin sen juuri YouTubesta hyvin esitti

    • Anonyymi

      Kerrankin olen aloittajan kanssa satasella samaa mieltä. - Nm. Se oli huisin hyvä

      • Olen kuunnellut katsellut sen jo kolmesti tänään.
        Aina vain paranee.
        Huikea veto.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen kuunnellut katsellut sen jo kolmesti tänään.
        Aina vain paranee.
        Huikea veto.

        Kovan luokan ammattilainen asialla, aivan kuten alkuperäisessäkin uusintaesityksessä. - Nm. Taitavat taitajat


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Olen kuunnellut katsellut sen jo kolmesti tänään.
        Aina vain paranee.
        Huikea veto.

        Anteeksi vaan ,mutta esitys oli aivan kamala.Suosalo on hyvä näyttelijä. Kohtalokas samba oli Veskun esitys, ja sillä siisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan ,mutta esitys oli aivan kamala.Suosalo on hyvä näyttelijä. Kohtalokas samba oli Veskun esitys, ja sillä siisti.

        Kohtalokas Samba on
        Eugen Malmstenin laulamana alkuperäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan ,mutta esitys oli aivan kamala.Suosalo on hyvä näyttelijä. Kohtalokas samba oli Veskun esitys, ja sillä siisti.

        Loirilla ei ole siihen minkään sortin eikä valtakunnan yksinoikeutta. - Nm. Sen voi esittää kuka vain


    • Anonyymi

      NYT
      Martti Suosalo räjäytti ittensä suomen kirkaimmaksi tahdeksi teatterin taivaalla,

      OLI MAHTAVA ESITYS,

      parempi kuin Loiri ikinä,, ohitti komeesti Loirin esitykset,,

      hah hahahaaa vieläki tikahtuu nauruun,,
      oli mahtava esitys, KIITOS
      Martti Suosalolle !

      • Anonyymi

        Haluan nähdä Hedbergin esityksen, ohittaa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan nähdä Hedbergin esityksen, ohittaa kaikki.

        Tanssilavalla, x-miesten säestämänä.


    • Anonyymi

      Kova pokka.

      Sen verran loiriin leimatunut ralli, vaatii pokeria mennä imitoimaan se. Mutta ammattimies on ammattimies. Pitää muistaa, kundi on ammattinäyttelijä, ei ole ammattilaulaja. Ihan hyvä esitys, ei sitä kattoissa jäänyt nolous tai myötähäpeää.

      Toivottavasti keskittyy jatkossakin näyttelemiseen, en oikein usko, että ura musiikin parissa ois järkevä vaihtoehto. Tuskin tulee joululevyä :D

      =DW=

      • Mietin tuossa, miksi Samba-biisi teki minuun niin suuren vaikutuksen.
        Muistelin vanhoja kapakkareissujani Helsingissä.
        Siellä kävi monta kertaa noin.
        Jokin ukko pääsi kerran vuodessa eukoltaan vapaalle.
        Massia povariin, hiltonista huone ja eikun baanalle.
        Siellähän ukko riehaantui sitten totaalisesti.

        Olen istunut pöydässä, useinkin, kun tarjoilijatar on kantanut olka vääränä viinaa pöytään.
        Samba soi, viina maistuu, kaikki tylsät asiat unohtuvat.
        Porukoille kelpaa juotavat ja tanssi.

        Voin kuvitella ukkoraasun hirvittävän aamuherätyksen ja kaamean kankkusen.

        Sävellyksen ja sanoituksen on tekaissut tuohon kappaleeseen Eugen Malmsten.
        Joskus kauan sitten.
        Vieläkin sanat toimivat kosteissa illanvietoissa.


      • Anonyymi

        Hän ei no. imitoinut. - Nm. Ihan itsenään esitti


    • Anonyymi

      Martti Suosalo on hyvä näyttelijä.
      Tulee mieleen roolit "Kiviä taskussa" ja "Palvelija".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe