Surullista luettavaa...

Eipä loista suomalaisen avohoidon taso taaskaan.

32

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei todellakaan, aloittajakin vapaalla jalalla suomi24 vuorokaudet ympäriinsä. Suljetulle kuuluisi kaikkine persoonineen.

      • Anonyymi

        Elähän nyt... aloittaja kertoo sentään olevansa:
        Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elähän nyt... aloittaja kertoo sentään olevansa:
        Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

        Voin vakuuttaa että on https://aijaa.com/KIwkco aivan varmasti on.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että on https://aijaa.com/KIwkco aivan varmasti on.

        S

        Varusvarastolta loppuneet kypärät kesken, mutta onneksi sotkussa ollut ylimääräinen soppakattila, niin on saatu Saaripasanen riveihin mukaan.

        Alokasaíkoina alikersantti komensi taakse poistu, niin Saaripasanen esitti aina vastakysymyksiä: "ai minkä taakse, jaa mää vai, nyt hetikö, onko pakko, miksi minä ja minkä takia?

        Olen aivan varma, että tuo majuri ei ole armeijaa käynyt laisinkaan, tai maksimissaan kaksi viikkoa jonka jälkeen äiti haki hänet pois sieltä. Tyypillinen Simo Hovari.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että on https://aijaa.com/KIwkco aivan varmasti on.

        S

        Resuperseet, olemme kuvassa missä?


    • Anonyymi

      Onko sulla Paksu Pasanen muuta mielessä sunnuntai-illassasi kuin peukaloisesi?

    • Anonyymi

      Ei kai jo tässä vaiheessa kuukautta Puppe Pippelisen mieli ole maassa viinan vähäisyyden vuoksi?
      Vai säästätkö rahaa lentolippuihin jotta 62 vuotis tarkastus sairaseläkkeeseen saadaan hoidettua tai eläke katkeaa tammikuussa?
      Nämä tarkistukset on yleensä tehtävä 1.12. mennessä jotta sairaseläkkeet ja tukirahat jatkavat tulemistaan tilille. Huvikseen ei Pasanen lentele, se on käynyt selväksi.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää että sait villanlangan moneksi viikoksi ja johan sinä aloititkin välittömästi.

        Ole hyvä, tästä sinun on hyvä jatkaa, nyt olet saanut "uuden" aiheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää että sait villanlangan moneksi viikoksi ja johan sinä aloititkin välittömästi.

        Ole hyvä, tästä sinun on hyvä jatkaa, nyt olet saanut "uuden" aiheen.

        Ei ole tapauksessasi mitään epäselvää. Lipsauttelet itse kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapauksessasi mitään epäselvää. Lipsauttelet itse kaiken.

        Kyllä ja nimenomaisella tarkoituksella, että sinä idiootti lataat muutamaa sanaa vastaan satoja, jos ei jopa tuhansia sanoja.

        Muuten tiesitkö että tulevalla viikolla täällä Chiang Maissa tapahtuu sellaista mitä sinä et ole koskaan kokenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja nimenomaisella tarkoituksella, että sinä idiootti lataat muutamaa sanaa vastaan satoja, jos ei jopa tuhansia sanoja.

        Muuten tiesitkö että tulevalla viikolla täällä Chiang Maissa tapahtuu sellaista mitä sinä et ole koskaan kokenut?

        Käytätkö hametta sihteerinä toimiessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja nimenomaisella tarkoituksella, että sinä idiootti lataat muutamaa sanaa vastaan satoja, jos ei jopa tuhansia sanoja.

        Muuten tiesitkö että tulevalla viikolla täällä Chiang Maissa tapahtuu sellaista mitä sinä et ole koskaan kokenut?

        Tiedän sen hyvin nopealla googlauksella kohta, mutta tiedän sen että sinäkään et tule sitä kokemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja nimenomaisella tarkoituksella, että sinä idiootti lataat muutamaa sanaa vastaan satoja, jos ei jopa tuhansia sanoja.

        Muuten tiesitkö että tulevalla viikolla täällä Chiang Maissa tapahtuu sellaista mitä sinä et ole koskaan kokenut?

        Loy Krathong ei näy Paraisilla valitettavasti. Edelleen tiukkoja rajoituksia lyhtyjen kanssa. Viime ja edellisenä vuonna ne oli kielletty kokonaan koska korona, mutta silloinkin valehtelit olleesi niitä lähettelemässä.

        "AOT:n mukaan lyhtyjen lähettämistä seurataan tiukasti tänä vuonna, yhteensä 18,5 kilometriä lentokoneen laskeutumis- ja nousulinjaa pitkin. Näillä alueilla on nollatoleranssikielto kaikille lyhtyille. Vaikutusalueita ovat tietyt alueet Chiang Main kaupungissa, Sarapheessa, Sansaissa, Hangdongissa, Mae Rimissa ja Sanpatongissa.
        Lyhdyt voidaan kuitenkin luovuttaa sekä 8. että 9. marraskuuta klo 19.00-01.00 välisenä aikana, jos lupaa siihen olisi haettu kuukausi sitten.
        AOT on tiettävästi muuttanut 69 lentoa ja peruuttanut 55 yhteensä sinä aikana, jolloin lyhtyjä saa vapauttaa niiden aiheuttaman vaaran vähentämiseksi.
        Jokainen, joka rikkoo tätä lakia, voi saada jopa 5 vuoden vankeusrangaistuksen ja 200 000 bahtin sakon"

        Kannattaa olla tarkkana kun lasket mielikuvituslyhdyn ilmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loy Krathong ei näy Paraisilla valitettavasti. Edelleen tiukkoja rajoituksia lyhtyjen kanssa. Viime ja edellisenä vuonna ne oli kielletty kokonaan koska korona, mutta silloinkin valehtelit olleesi niitä lähettelemässä.

        "AOT:n mukaan lyhtyjen lähettämistä seurataan tiukasti tänä vuonna, yhteensä 18,5 kilometriä lentokoneen laskeutumis- ja nousulinjaa pitkin. Näillä alueilla on nollatoleranssikielto kaikille lyhtyille. Vaikutusalueita ovat tietyt alueet Chiang Main kaupungissa, Sarapheessa, Sansaissa, Hangdongissa, Mae Rimissa ja Sanpatongissa.
        Lyhdyt voidaan kuitenkin luovuttaa sekä 8. että 9. marraskuuta klo 19.00-01.00 välisenä aikana, jos lupaa siihen olisi haettu kuukausi sitten.
        AOT on tiettävästi muuttanut 69 lentoa ja peruuttanut 55 yhteensä sinä aikana, jolloin lyhtyjä saa vapauttaa niiden aiheuttaman vaaran vähentämiseksi.
        Jokainen, joka rikkoo tätä lakia, voi saada jopa 5 vuoden vankeusrangaistuksen ja 200 000 bahtin sakon"

        Kannattaa olla tarkkana kun lasket mielikuvituslyhdyn ilmaan.

        Pattaya ekoilee, sillä kaikkien myytävien krathong-veneiden tulee olla luonnonmateriaalia, jotka hajoaa vedessä. Lyhtyjä kehotetaan olla käyttämättä tulipalovaaran vuoksi, mutta niitä tullaan jokatapauksessa näkemään jonkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loy Krathong ei näy Paraisilla valitettavasti. Edelleen tiukkoja rajoituksia lyhtyjen kanssa. Viime ja edellisenä vuonna ne oli kielletty kokonaan koska korona, mutta silloinkin valehtelit olleesi niitä lähettelemässä.

        "AOT:n mukaan lyhtyjen lähettämistä seurataan tiukasti tänä vuonna, yhteensä 18,5 kilometriä lentokoneen laskeutumis- ja nousulinjaa pitkin. Näillä alueilla on nollatoleranssikielto kaikille lyhtyille. Vaikutusalueita ovat tietyt alueet Chiang Main kaupungissa, Sarapheessa, Sansaissa, Hangdongissa, Mae Rimissa ja Sanpatongissa.
        Lyhdyt voidaan kuitenkin luovuttaa sekä 8. että 9. marraskuuta klo 19.00-01.00 välisenä aikana, jos lupaa siihen olisi haettu kuukausi sitten.
        AOT on tiettävästi muuttanut 69 lentoa ja peruuttanut 55 yhteensä sinä aikana, jolloin lyhtyjä saa vapauttaa niiden aiheuttaman vaaran vähentämiseksi.
        Jokainen, joka rikkoo tätä lakia, voi saada jopa 5 vuoden vankeusrangaistuksen ja 200 000 bahtin sakon"

        Kannattaa olla tarkkana kun lasket mielikuvituslyhdyn ilmaan.

        Noin tuli googlattua, hyvä, jälleen teoreettinen kokemukseen perustumaton kaikkitietämys thaimaasta karttui.

        Muistin virkistämiseksi en sanonut olleeni lähettämässä vaan että näimme muutamia.

        Google ja wiki on todella hyviä sinulle ja osaathan jo käyttää sujuvasti kielenkäännösohjelmiakin, sekä fotosopata kattiloita ja passinkansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin tuli googlattua, hyvä, jälleen teoreettinen kokemukseen perustumaton kaikkitietämys thaimaasta karttui.

        Muistin virkistämiseksi en sanonut olleeni lähettämässä vaan että näimme muutamia.

        Google ja wiki on todella hyviä sinulle ja osaathan jo käyttää sujuvasti kielenkäännösohjelmiakin, sekä fotosopata kattiloita ja passinkansia.

        Minä olen lähetellyt kahdesti lyhtyjä Chiang Maissa ennen koronaa ja ainakin kolmasti Pattayalla, kerran jossakin muualla en muista missä. Monastikos sinä olet, sensei?
        Eipä tuo nyt mikään sen kummampi juhla ole meille falleille, kun ei liity meidän kulttuuriin.
        Enemmän on mieleeni kotimainen mökkijuhannus tai vappu Kaivarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lähetellyt kahdesti lyhtyjä Chiang Maissa ennen koronaa ja ainakin kolmasti Pattayalla, kerran jossakin muualla en muista missä. Monastikos sinä olet, sensei?
        Eipä tuo nyt mikään sen kummampi juhla ole meille falleille, kun ei liity meidän kulttuuriin.
        Enemmän on mieleeni kotimainen mökkijuhannus tai vappu Kaivarilla.

        Ymmärrän mutta me asumme täällä thaimaassa ja minulla on thaimaalainen vaimo, joten vietä sinä vappus kaivarilla googlaillen mitä täällä tapahtuu.

        Muuten, usko idiootti, mulle on ihan sama mikä sulle on mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta me asumme täällä thaimaassa ja minulla on thaimaalainen vaimo, joten vietä sinä vappus kaivarilla googlaillen mitä täällä tapahtuu.

        Muuten, usko idiootti, mulle on ihan sama mikä sulle on mieleen.

        Ymmärtäisin kyllä, jos asuisit oikeasti, mutta tuota pelleilyä en ymmärrä että mukamas aikuinen eläkeläinen kuvittelee ja valehtelee päivästä toiseen asuvansa Thaimaassa mutta kuksa se vaan ei ikinä tule näkymään valokuvissa Thaimaassa, ei mersut, ei Harleyt, ei jahdit, ei rantahuvilat, ei Moparit, ei Indian eikä edes kuitit tai ravintola-annokset. Ei mitään.
        Tässä kohtaa on sinun vuoro puhua villalangasta ja ajattelemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta me asumme täällä thaimaassa ja minulla on thaimaalainen vaimo, joten vietä sinä vappus kaivarilla googlaillen mitä täällä tapahtuu.

        Muuten, usko idiootti, mulle on ihan sama mikä sulle on mieleen.

        Tokihan asutte thaimaassa. Hahahhaaaaahahahaaaahahahaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lähetellyt kahdesti lyhtyjä Chiang Maissa ennen koronaa ja ainakin kolmasti Pattayalla, kerran jossakin muualla en muista missä. Monastikos sinä olet, sensei?
        Eipä tuo nyt mikään sen kummampi juhla ole meille falleille, kun ei liity meidän kulttuuriin.
        Enemmän on mieleeni kotimainen mökkijuhannus tai vappu Kaivarilla.

        No johan on taasen bablaa.

        "Eipä tuo nyt mikään sen kummampi juhla ole meille falleille, kun ei liity meidän kulttuuriin."

        Mikä kuuluu sun kulttuuriis täällä thaimaassa. ja googlaappa vielä lisää että mikä täällä Chiang Maissa on hieman erilaista kun sun biitsilläs juhlapäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin tuli googlattua, hyvä, jälleen teoreettinen kokemukseen perustumaton kaikkitietämys thaimaasta karttui.

        Muistin virkistämiseksi en sanonut olleeni lähettämässä vaan että näimme muutamia.

        Google ja wiki on todella hyviä sinulle ja osaathan jo käyttää sujuvasti kielenkäännösohjelmiakin, sekä fotosopata kattiloita ja passinkansia.

        Älä viitti lässyttää paskaasi. Hyvin on muistissa kuinka nolosti jäit vuosi sitten kiinne valheestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä, jos asuisit oikeasti, mutta tuota pelleilyä en ymmärrä että mukamas aikuinen eläkeläinen kuvittelee ja valehtelee päivästä toiseen asuvansa Thaimaassa mutta kuksa se vaan ei ikinä tule näkymään valokuvissa Thaimaassa, ei mersut, ei Harleyt, ei jahdit, ei rantahuvilat, ei Moparit, ei Indian eikä edes kuitit tai ravintola-annokset. Ei mitään.
        Tässä kohtaa on sinun vuoro puhua villalangasta ja ajattelemisesta.

        Et sinä tule saamaan valokuvia fotosoppailuleikkiisi, sen saat tehdä muiden kuin minun kanssani.

        Kuksa on hypisteltävissä kun Neiti ryhtyy mieheksi, eli ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta me asumme täällä thaimaassa ja minulla on thaimaalainen vaimo, joten vietä sinä vappus kaivarilla googlaillen mitä täällä tapahtuu.

        Muuten, usko idiootti, mulle on ihan sama mikä sulle on mieleen.

        Kymppi asuu Thaimaassa.
        Sinä asut täällä mielikuvitus thaimaassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisin kyllä, jos asuisit oikeasti, mutta tuota pelleilyä en ymmärrä että mukamas aikuinen eläkeläinen kuvittelee ja valehtelee päivästä toiseen asuvansa Thaimaassa mutta kuksa se vaan ei ikinä tule näkymään valokuvissa Thaimaassa, ei mersut, ei Harleyt, ei jahdit, ei rantahuvilat, ei Moparit, ei Indian eikä edes kuitit tai ravintola-annokset. Ei mitään.
        Tässä kohtaa on sinun vuoro puhua villalangasta ja ajattelemisesta.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymppi asuu Thaimaassa.
        Sinä asut täällä mielikuvitus thaimaassasi.

        Ai että jaha ja jassoo, olen myös lukenut asuvani Numban päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta me asumme täällä thaimaassa ja minulla on thaimaalainen vaimo, joten vietä sinä vappus kaivarilla googlaillen mitä täällä tapahtuu.

        Muuten, usko idiootti, mulle on ihan sama mikä sulle on mieleen.

        Asut "thaimaassa", jippokaukoputken, silakkalaatikon ja museonäppiksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että jaha ja jassoo, olen myös lukenut asuvani Numban päässä.

        Se on ihan sama missä sinä asut, mutta se ei ole Chiang Maissa eikä ole koskaan ollut, eikä mitään senssua ole olemassa. Joku tekopyhä raajarikko joko rintamamieskopissa, tai laitoksessa, tai pasasen päässä, jolta muija lähti, elää mielikuvituselämää netissä ja kadehtii kulkukoirista lähtien kaikkia. Suljettu laitos se ei ole, koska muutoin et saisi sitä viinaa roudattua aina kuun alussa sinne, joten se on joko palvelukoti tai pasasen pää se asuinpaikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että jaha ja jassoo, olen myös lukenut asuvani Numban päässä.

        Tikkakosken lentokapteenin kypärän alla https://aijaa.com/KIwkco on mukavaa.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sama missä sinä asut, mutta se ei ole Chiang Maissa eikä ole koskaan ollut, eikä mitään senssua ole olemassa. Joku tekopyhä raajarikko joko rintamamieskopissa, tai laitoksessa, tai pasasen päässä, jolta muija lähti, elää mielikuvituselämää netissä ja kadehtii kulkukoirista lähtien kaikkia. Suljettu laitos se ei ole, koska muutoin et saisi sitä viinaa roudattua aina kuun alussa sinne, joten se on joko palvelukoti tai pasasen pää se asuinpaikkasi.

        Esitä itsellesi kysymys.

        Miksi minä kirjoitan laitoshenkilölle tuhansia sanoja?...?

        Minä sanon sinulle vaan, että Grattis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä itsellesi kysymys.

        Miksi minä kirjoitan laitoshenkilölle tuhansia sanoja?...?

        Minä sanon sinulle vaan, että Grattis.

        Anna panoksesi, fyffee pliis.
        Kirjoititko sinä vai minä tämän:

        "Anonyymi-ap
        2022-11-06 17:41:09

        On perustettu rahasto varattomien maatalouslomittajien perheille mahdollistaen heille loma Pattaylla siten että ei kaikessa heidän tarvitse lomailla triptrappin ja ravintola-arvosteluiden, eli muiden mielipiteiden johdosta, eli saavat ajatella ihan omalla päällään kerrankin edes yhden kerran.

        Anna rahhaa, ole ystävällinen, niin perhe Elämä saa elämänsä kokemuksen ja vaimon poskiryppyjenkin poisto mahdollistuu ja ehkä neppareidenkin suunta muuttunee."


    • Anonyymi

      1700 luvulla joku psykiatrian oppi-isä totesi että ihmiskunta on menossa tilanteeseen että puolella maailman väestöstä on jonkinlainen psykiatrinen status, ja toinen puoli antaa tälle ryhmälle psykoterapiaa, joten psykologeja pitäisi kouluttaa huomattavasti nykyistä enemmän, olisiko tämä pelastus tämän palstan kirjoitusten laatuun, sillä selvää on että tämäkin on kirjoittajille eräänlaista terapiaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe