Varattiin häämatka pattayalle marraskuulle...
Ketokaa kokemuksianne paikasta... Onko siellä niin halpaa kun puhutaan? Kuinka suuren matkakassan kans pitäis lähteä? Ollaan kaks viikkoa... jes,jes!!! ;) Kiittää jo valmiiksi vastanneita!!!:)
pattaya
5
9254
Vastaukset
- Thaimaaseen matkaava myös..
Kattelepa täältä: http://www.thairy.net/forum/ ja täältä: http://www.thaiklupi.fi/foorumi/ näistä saat kaiken tarvittavan tiedon Thaimaasta. Meilläkin häämatka Thaimaaseen varattu marraskuulle ja oon innokkaaasti noita foorumeita selannu..Hyvää matkaa!
- ninni
Pattaya on ensimmäisiä Thaimaan kohteita, joihin matkoja on tehty. Ja siellä on turisteja rampannut jo niin kauan että hintataso on noussut. Toki Suomeen varrattuna varmasti edelleen edullista... Uudemmat kohteet Thaimaassa on vieläkin edullisempia. KOska Pattayalla on jo niin kauan matkattu, on tietyt lieveilmiötkin yleisempiä kuin uudemmissa kohteissa, rikollisuus, prostituutio...jne. Siitä on kai tullut hieman seksibisnes-kohde, mutta sen voi jättää omaan arvoonsa ja keskittyä omaan lomaan.
- pattis
Pattayan hintataso turistikohteista on kaikkein halvimpia/halvin. Koska siellä on yltäkyllin tarjontaa niin ruokaravintoloiden, hotellien, räätälien ja muidenkin palveluiden osalta.
Varsinkin sesonkikauden ulkopuolella hotellien hinnat laskevat reilusti, ja asiakas on "kuningas".
En oikeen ymmärrä mihin "ninnin" vertailu hintasosta perustuu.
Toistakymmentä kertaa Thaimaassa olen käynyt ja reissut ovat olleet 1- 2kk kerrallaan, keski-thaimaa, koillis-thaimaa, pohjois-thaimaa on tullut kierreltyä. Mutta on aina hieno palata Pattayalle, se on kuin toinen koti, siellä on helppo liikkua, olla ja elää.
- pattis
Ostakaa, tai lainatkaa kirjastosta Markus Lehtipuun kirjoittama Thaimaa, suomalainen matkaopas.
Siitä löytyy vinkkejä kaikkeen mikä liittyy Thaimaahan, myös Pattaya on erikseen kirjassa käsitelty.
Hyvää matkaa. - miiu
kyllä pattayalla on halpaa,itse olin pattaylla helmikuussa 2,5viikkoa.itelläni oli matkakassana 550 pelkkään shoppailuun ja vaatteita toinkin todella paljon ja tatuoinnin otin myös.ja myös kenkiä ostin monet parit,enkä enään meinaa suomesta ostaa kalliita kenkiä.suomesta olisin saanut 1 kengät sillä hinnalla kuin toin thaimaasta 4kpl.odottelen että helmikuussa taas pääsee pattayan lämpöön ja shoppailee halvalla! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882