Aina käy samoin

Anonyymi-ap

Kauden alussa vähän takkuaa katsominen. Alkaa sujumaan ja koukuttuna katsot koosteen joka ilta. Seuraat somessa BB-sivustoja ja ahmit ihmisten mielipiteitä.

Miellyt joihinkin asukkaisiin, toisia taas et voi sietää. Mielenkiinnolla odotat häätöjä, ja riemuissaan, jos joku inhokki lähtee.

Mutta...kauden edetessä alkaa tulla haikeus. Kohta taas loppuu iltojen ilo...
Vaikka ei vieläkään tykkäisi kaikista asukkaista, et haluaisi luopua kenestäkään. Olet katsellut heidän touhujaan viikkokaupalla, niin heistä on tullut osa taloa. Jokaisen lähtö jättää ison aukon, ja iskee kaamee haikeus:(

Kuulostako yhtään tutulta, vai olenko ainoa jolle käy näin?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin käy aina. Oikein ihmettelen, miten minä vanha järki-ihminen koukkuunnun näin. Vähän hävettääkin. En kuitenkaan ole 24/7-katsoja, mutta silti. Varmaan tulee asukkaita suorastaan ikävä sarjan loputtua. Ja mitä ihmettä teen jatkossa iltaisin BB-koosteiden aikaan?

      • Anonyymi

        Mukava kuulla, että on muitakin. En itsekkään ole ottanut 24/7, mutta muuten seuraan tiiviisti. Itsekkin olen jo vanhempaa ikäluokkaa, mutta on tämä mukavaa seurattavaa näin pimeänä aikana. Tyhjyys iskee, ennenkuin taas tottuu, ettei illalla kytätä:(

        Nii muutes, se on juuri hirveintä, kun viimeinenkin asukas on lähtenyt, ja kamera kiertää niitä tyhjiä huoneita:( Tekisi mieli huutaa, että tulkaa kaikki takaisin!


    • Anonyymi

      Kyllähän se tuota mainitsemaanne on ! Se kyllä että ei niin suosikkia tai inhokkia ole asukkaissa ollut. Tehtävät todella suppean ja ei niin haasteelisia paitsi tuo viimeinen sana/ palikkatesti. Sallittu juoniminen syönyt jotenkin mielenkiintoa, ehkä toisille katsojille lisännyt en tiedä.

      • Anonyymi

        Minun suosikkini ovat edelleen talossa. Kun bb loppuu, aina hämmästyn miten nopeasti viikot vierivät ja jää ikävä niitä suosikkeja. Ei niitä kettumaisia ja ilkeitä tai itsekeskeisiä minä minä tyypoejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun suosikkini ovat edelleen talossa. Kun bb loppuu, aina hämmästyn miten nopeasti viikot vierivät ja jää ikävä niitä suosikkeja. Ei niitä kettumaisia ja ilkeitä tai itsekeskeisiä minä minä tyypoejä.

        Aleksi on ollut kaikkein vastenmielisin tyyppi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aleksi on ollut kaikkein vastenmielisin tyyppi!

        No ei ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollu.

        Kyllä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli.

        Nabaz Oli kaikkein inhottavin huusi ja itki muka ja juorusin sen minkä kerkesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nabaz Oli kaikkein inhottavin huusi ja itki muka ja juorusin sen minkä kerkesi.

        Nabbe oli kuitenkin myös hauska.


    • Anonyymi

      ensimmäisen lähetyksen katsoin. Ei tullut taloon yhtään asiallisen näköstä naarasta, niin jäi sitten katsomiset siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe