Miksi sinä juot?

Anonyymi-ap

Onko toinen ihminen aiheuttanut pahan olon vai onko joku muu asia?

34

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleinen elämän vitutus on syynä ja erityisesti ISLAM, joka tulee syrjäyttämään sivistyksen.

      • Anonyymi

        Islam on puhdas kuin te vitu sianliha syöjät, joka yleisesti teille aiheuttuvat syöpään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam on puhdas kuin te vitu sianliha syöjät, joka yleisesti teille aiheuttuvat syöpään

        Syöpä*


      • Anonyymi

        Siis oma tunne elämäsi tekee sen. Ei ole pakko kiusata itseään ajatuksilla joille ei voi mitään. Ja sitten syyttä omia ajatuksiaan kun juo. Päätöksen juomisesta tekee aina se joka juo.


    • Miksi kysyt?

      • Anonyymi

        Yleensä tällaisissa tapauksissa itse kysyjä kaipaa vertaistukea täysin samaan ongelmaan.

        -Yksi teoria (siskoni on psykologi)


    • On kiva olla nykyään kohtuu käyttäjä. Ennen vanhaan meni liikaa. Oppia ikä kaikki.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Meikä on kans South Park fani:

        https://www.youtube.com/watch?v=trKDC_c26f4

        Joo, fanitan 7 - 8 ensimmäistä kautta. Aivan loistavaa. Nyt en ole seurannut moneen moneen vuoteen. Palstalla on Kenny kans. :) Vielä kun tulisi Stan Kyle tai Butters. :)


      • Anonyymi

        Kohtu käyttäjän sisäelimet vaurioituu myös . Mutta kukin tekee oman terveytensä kanssa kuten haluaa.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Joo, fanitan 7 - 8 ensimmäistä kautta. Aivan loistavaa. Nyt en ole seurannut moneen moneen vuoteen. Palstalla on Kenny kans. :) Vielä kun tulisi Stan Kyle tai Butters. :)

        Uusia jaksoja tulee nykyään todella harvoin, koska Trey Parker keskittyy lähinnä musikaaleihin. Mutta on nekin katsomisen arvoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtu käyttäjän sisäelimet vaurioituu myös . Mutta kukin tekee oman terveytensä kanssa kuten haluaa.

        Miten pari annosta viikossa vaikuttaa sisäelimiin? Vanhat ihmiset sanovat että konjakki päivässä pitää lääkärin loitolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusia jaksoja tulee nykyään todella harvoin, koska Trey Parker keskittyy lähinnä musikaaleihin. Mutta on nekin katsomisen arvoisia.

        Ok.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Miten pari annosta viikossa vaikuttaa sisäelimiin? Vanhat ihmiset sanovat että konjakki päivässä pitää lääkärin loitolla.

        Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, mun tietääkseni sanonta kuuluu. Alkoholista ei ole mitään hyötyä elimistölle. Se on myrkkyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, mun tietääkseni sanonta kuuluu. Alkoholista ei ole mitään hyötyä elimistölle. Se on myrkkyä.

        Mä oon kuullut tuon konjakki version.

        Esim lasi viiniä, tuota jumalten nektaria. Rentouttaa mukavasti, alentaa veren painetta jne.

        Mun mielestä pienillä määrillä voi olla ihmiseen myönteisiä vaikutuksia.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Miten pari annosta viikossa vaikuttaa sisäelimiin? Vanhat ihmiset sanovat että konjakki päivässä pitää lääkärin loitolla.

        Vanhat ihmiset sanoo, itsekin sen olen kuullut vanhemmilta,
        Se on vaan siinä että nämä vanhat ihmiset eivät ole lääketieteen osaajia perustavat puheensa omiin luuloihin ja muiden sanomisiin .
        Voihan sen ottaa selville mikä tehtävä maksalla on ihmisen kehossa , niin ymmärtää paremmin
        Moni ikääntynyt ottaa myös iltaisin pienen määrän alkoholia , sanovat että saavat nukuttua
        Joten sekin on keinotekoista nukkumista. Mutta haitat on aina hyvä tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat ihmiset sanoo, itsekin sen olen kuullut vanhemmilta,
        Se on vaan siinä että nämä vanhat ihmiset eivät ole lääketieteen osaajia perustavat puheensa omiin luuloihin ja muiden sanomisiin .
        Voihan sen ottaa selville mikä tehtävä maksalla on ihmisen kehossa , niin ymmärtää paremmin
        Moni ikääntynyt ottaa myös iltaisin pienen määrän alkoholia , sanovat että saavat nukuttua
        Joten sekin on keinotekoista nukkumista. Mutta haitat on aina hyvä tietää

        En jaksa uskoa että yksi viini lasi tms aiheuttaa kemiallisen nukkumisen. Auttaa nukahtamisessa mutta haihtuu parissa tunnissa. Jos vanhus nukkuu hyvät yöunet niin alkoholia voi pitää hyvänä asiana.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        En jaksa uskoa että yksi viini lasi tms aiheuttaa kemiallisen nukkumisen. Auttaa nukahtamisessa mutta haihtuu parissa tunnissa. Jos vanhus nukkuu hyvät yöunet niin alkoholia voi pitää hyvänä asiana.

        Usko ihan miten haluat, eihän se minun maailmaani vaikuta, kukin tavallaan oman elämänsä kanssa .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko ihan miten haluat, eihän se minun maailmaani vaikuta, kukin tavallaan oman elämänsä kanssa .

        JEP JEP!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omena päivässä pitää lääkärin loitolla, mun tietääkseni sanonta kuuluu. Alkoholista ei ole mitään hyötyä elimistölle. Se on myrkkyä.

        No ei se omenakaan ole kaikille sopiva


    • Anonyymi

      Jaa että onko toinen aiheuttanut jonkun juomisen, sehän on niin että ihan itse sen viinan kaataa päähänsä ei siitä voi ketään syyttää. Se jolla on juomis ongelma , niin kysyköön itseltään miksi hän juo.
      Kaikista heikoimmat ihmiset tarttuvat pulloon , ja saavat henkiseksi turruttaa aivonsa
      Kun on nähnyt näitä alkoholisteja tarpeeksi niin ei oikein jaksa ymmärtää mikä siinä viinassa viehättää , kun tahallaan tapetaan aivosoluja ja maksavaurioita sun muita vaivoja .
      Kun näkee ihmisen joka on kuolee alkoholi myrkytyksen niin ei tunne kun tyhjyyttä enää sillä se ei ole mikään kiva näky nähdä nuoren ihmisen menestyvän viinaan . Joten aina kysytään meiltä jotka emme juo, että miksi et juo, niinkuin juominen olisi joku pakko olevinaan . Vastaus siihen on myös yksinkertainen sitä ei juo, jos on nähnyt liikaa niitä jotka juo.

      • Anonyymi

        Huumeet ovat paljon pahempia ja nyt Suomeenkin suunitellaan huumeidenkäyttöhuoneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeet ovat paljon pahempia ja nyt Suomeenkin suunitellaan huumeidenkäyttöhuoneita.

        Alkoholi on kaikkein vaarallisimpia ja pahimpia huumeita miedoimpiin verrattuna, alkoholi ei tuo edes nautintoa, sillä voi vain sumentaa päänsä.


      • Anonyymi

        Ihminen ei ole välttämättä heikko, jos hän alkaa turruttaa itseään alkoholilla tai muilla päihteillä.
        Väittäisin näin, että tällaiselta ihmiseltä puuttuu taidot käsitellä omia tunteitaan, elää kaiken sen kanssa, mikä siellä pääkopassa pyörii. Kun sitä ei ykisnkertaisesti kestä, sen haluaa turruttaa taka-alalle.

        Lopputulos on kuitenkin se, ettei se auta mitään kuin hetkellisesti. Sama paha mieli ja samat ikävät ajatukset jatkavat pyörimistä pääkopassa heti kun pää selviää.

        Kun tai jos ongelma jatkuu kauemman aikaa, jossain vaiheessa ihmisestä saattaa hyvinkin helposti tulla heikko. Tavasta päihdyttää itsensä tulee kierre, itseään lääkitsee päihteillä, kun huomaa, että hetkeksi saattaa helpottaa olotilaa, saa ajatuksilta ja tuntemuksilta ns. rauhan.

        Monet päihdeongelmaiset ovat vielä sieltä pohjalta nousseet, eikä siinäkään ole yhtään mitään heikkoutta, päinvastoin.

        Turhan moni ihminen luulee itseään, tai jotain muuta heikoksi, vaikka ei se ihan niinkään ole.
        Jokaisessa meissä piilee myös vahvuus, se voi olla joskus vain vaikeampaa löytää.


    • Anonyymi

      Vaadin suomeen myös viinankäyttöhuoneita! Mitä järjeä on, että huumeita saa käyttää huoneissa mutta viinaa ei?

      Asd

      • Anonyymi

        Onhan baarit ja ravintolat jo olemassa sitä varten, että voi alkoholia juoda.
        Ei sitä varten tarvitse mitään huoneita alkaa kehitellä.


    • Anonyymi

      Mitenhän uutiset selvinpäin Ymmärrätkö

    • Anonyymi

      Selvinpäin tehdään Ymmärrätkö juoppo

    • Anonyymi

      Turhautumiseen. Joskus on vaikea aloittaa uutta jos vanha jostain syystä päättyy. On sellaisessa rupeamattomassa, tönkössä tilassa. Menee jonkin aikaa että saa itsensä uudelle vaihteelle.
      Kun joku odotettu viikonloppureissu peruuntuu, sitä on vähän kuin tyhjän päällä, no minäpä kipaisen pullon, istun ja mietin, mitä tilalle.
      Iloksi. Ei ole hassumpaa joskus kohottaa maljaa iloisen asia kunniaksi.
      Ensimmäiseksi ikävään shokki-yllätykseen. Puolisolla ollut vieras kumppani pitkään, potkut kirjekuoressa,,, sellaisiin isompiiä äkillisiin on minun mielestä hyvä ottaa muutama grogi/puolen pullon viina-annos, enshätään. Luulen että jos en näin toimisi, joutuisin psykoosiin. Sitten vasta selvittyä voi alkaa purkaa tilannetta.
      Luulen että toimisin näin jos kerrottaisiin että on vakava sairaus,
      Ehkä muitakin syitä on. Joskus aihetta antaa toinen, joskus vai tapahtuu. Muut tekevät kuten heille on parhaaksi, minä näin.

    • Anonyymi

      Aivot pehmenee viinasta.

    • Anonyymi

      Se onkin aika jännä, kun aina täytyy olla jokin selitys juomiselle.
      Yksinkertaisesti pitäisi riittää, että juon koska haluan niin tehdä.
      Ja jos juon liikaa, voinen myöntää olevani alkoholisti.
      Ei siinä sen kummempia selityksiä tarvitse olla.

      Sama raittiilla ihmisellä, jos hän ei juo, miksi sitä pitäisi selitellä.
      En juo, koska en halua.
      En juo, koska olen toipunut alkoholisti.
      En juo, koska en osaa käyttää alkoholia kohtuudella.

      Ei kukaan kaipaa muilta mitään selityksiä, on vain ihmisen pmassa päässä, että jollain tavalla on perusteltava, miksi tekee tai ei tee, kuten haluaa, juo tai ei.

      • Anonyymi

        Mitä sinä nyt höpsit, aloittaja kysyi, siis kaipasi selitystä, miksi juot. Siksihän tässä kirjoitellaan. Ihan vain keskustelun vuoksi, ei valittaakseen. Vastataan kun kysytään.


    • Anonyymi

      Kaikki lähti siitä kun tapasin 1hoitsun ja Kylmiksen, he työnsivät lapon kurkkuuni ja alkoivat kaatamaan sinne raakaa koskenkorvaa kunnes ripuloin alleni, ja 1hoitsu alkoi lappaamaan ripuliani Kylmiksen suuhun, tässä kohtaa otin jalat alleni ja pakenin syvälle metsään ja pääsin pakenemaan heitä. Vieläkin pystyn kuulemaan Kylmiksen korahtelut kun 1hoitsu lappasi ulostettani hänen suuhunsa.

    • Anonyymi

      Miksi juoda ja käydä krapulassa töitä tehden?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe