PRIME SALES OULU

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia ihmisillä tästä paikasta? Itse kuullut vaa pelkkää huonoo, monesta yrityksestä kyllä paskaa löytyy ku ettii mut jos näin paljon löytyy nii on siinä usein jottain perää

9

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noei todellakaan mitään hyvää, menin tähän firmaan töihin ja nopeasti huomasin minkälainen firma kyseessä, pelkkää vittuilua jos kauppaa ei tule ja kun kysytään syytä miksei kauppaa tule ja antaa sen nii valitetaan että ei saa selitellä...Lisäksi palkka on paskimmasta päädystä mitä tällä alalla nähny, lähes tuplasti paremmin tienaat muissa paikoissa

• Anonyymi

Lue täältä kokemuksia, huonontunu vuos vuodelta

• Anonyymi

Hankala edes uskoa et firma olis voinu pskempaa suuntaa mennä, parivuotta siten kumminki oli jo nii pohjamudissa että sitä paskemmaksi vaikea mennä

• Anonyymi

Joku siellä liikevaihto luvuista päätellen tekee tulosta eikä selittele

• Anonyymi

Liikevaihto firmalla on hyvä sitä ei voi kieltää kukaan, mutta myös oma kokemukseni on paskaa, pääliköt ei ole ollenkaa työnsä tasolla, kun neuvoa kysyy niin niistä ei ole mitään apua, lisäksi härskisti mainostavat usean tonnin tilejä, semmosta ei tässä firmassa kukaam tienaa... karvan yli tonni tuli kuukaus käteen jos ees sitäkään, kevyt yrittjänä saan nyt melkein triplasti parempaa palkkaa, harmi vaan että todenäköisesti alan vaihto eessä tammikuussa tulevan lakimuutoksen takia

• Anonyymi

Tässä firmassa joskus lyhyen pätkän työskentelin, mauksi jäi paskat palkat kauppista, lähes 50%pakit kun sopimuksista mitkä ovat määräaikasia yli 6kk voimassa merkittiin myös pakeiksi, paslat listat, listoilla selittely on turhaa yleensä joo, muttakun yli 80v ei saa kauppaa nii hankalaa se on kun lista on täynnä heitä, 2-3 kauppaa niihin sai väänettyy ja sillä ei elä, kun asiasta sanoi huudeltiin vaa älä syytä listoja, ihanku pääliköt ei kuuntelis ollenkaa puheluita. Kevytyrittäjänä toisiaan tienaat tuplasti paremmin

• Anonyymi

Oma kokemukseni ei myöskään niin hyvä oo, työkaverit ja yhteishenki oli tosi hyvä ehdottomasti ja mukavat kilpailut, mitä itse työhön tulee onkin eriasia, palkka oli tosi surkeaa, sillä hädin tuskin toimeen tuli, just ja just työttömyyttä paremmin tienas, listat oli tosiaan vanhuksia täynnä (yli 80v) ja tosiaan kuten täällä mainittiin niin kaupoista maksettiin tosi huonosti ja kaiken lisäksi määräaikasetki meni pakeiksi nii pakit oli yli 50% pienillä viilauksilla saattaisi hyvä tulla!

• Anonyymi

VIELÄKÖ SE TOIMARI VETÄÄ TYÖLÄISTÄ VIIKSEEN MITÄ HÄ?? RAI RAI RAI!!

• Anonyymi

Käykö kateeks?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1348
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1161
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1007
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      934
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      910
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      765
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      729
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      699
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      632
    Aihe