Uusioperhe

Anonyymi-ap

Miten te muutta olette selvinneet samasta ikuisuuden kestävästä aiheesta, puolisolla lapsia ennestään 2kpl. Itsellä ei yhtäkään. Perus lähtökohtakin että lasten oma isä. Ilman tahallista haukkumista on puolinarkki. (Mielenterveys ongelmainen)Joka juuri lasten kanssa ei ole, puhumattakaan että hankkisi niile mitään. Tapaamiset menee peruskaavalla muiden läsnäollessa. Itse olen aina halunnut ihan max 2si lasta. Nyt puoliso vonkuu lisää lapsia yhteistä lasta. Suoraan sanottuna ei voisi paskaakaan kiinnostaa asia enää. Hanskat löin tiskiin miltei alk metreillä. Tehkää niinkun teettä se teidän asia teidän kersat. Isä hannaa vastaa joka asias missä vaan voi. Mutta ei hoida sitte niin yhtään mitään niille/ei tee. Itseä ei paskaakaan kiinnosta kuinka tekeevät. Normi perus arki menee muuten todella hyvin. Mutta kuten arvaa ensimmäinen alkaa pyydellä kaikkea perus juttuja mitä muutkin mikä mielestäni ihan normaalia. Kuten esim mopot ym vastaavat. No arvaa varmaankin mitä isä tuumasi kun ehdotti. Ei oo rahaa
Mutta rahaa löytyy kaikkeen muuhun. Nyt alannu tulemaan tappalua siitä kun toinen osapuoli haluaa lapsia lisää toinen ei. Kerroin mitä mieltä olen että 2si on itselle ihan tarpeeksi olkoon omia tai ei. Ja varsinkin kun viedestä seuraa kuinka näillä menee. Halut sitäkin pienemmät rääpälettä lisää. Tästä todellakin puhjennut jo ilmiriitakin. Perus paskat. Onko minussa joku vikana? Ym. Ja syyttää jo eksäänsäkkin että hän halusi lapsia silloin minä en. Ym uskomatonta paskaa. kuin myös vahinko lapsi. Ei jeesus. Millä te ootta saanu asiat selvitettyä että ei kiitos yhtäkään kersaa enää? Se luku on täynnä olkoon sitte muiden tai omia.

4

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten aloittaja on selvinnyt tuollaisen aloituksen tekemisestä ?

      • Anonyymi

        Siinäkun ajaes kirjoitat ajatuksia ylös. Mutta jos tosiaan on niin että kapasiteetti ei piisaa ymmärtämään niin pitäisikö vaan olla hiljaa


    • Anonyymi

      En oikein ymärtänyt. Kun et halua lapsia et halua.Varmistat sen asian julkisen sektorin pulelta Hae lähete sektioon.Paikalispuudutuksella,pieni vaiva ei satu.Tehdän sairalan plk.poliklinikka maksulla.Ihan päiväkirugia. Äkkiä ohi.Ei vie mies voimaa.Ei tule lisää lapsia ei edes vahinko lapsia sinulle mies.

      • Anonyymi

        Sektio on keirarileikkaus , kun synnytys ei onnistu alateitse.
        Tarkoitit varmaan vasektomia , eli miehen sterillisaatiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe