Mikä Sotkamossa mättää?

Anonyymi-ap

Kirjastotoimen johtaja lähti kesken koeajan lätkimään.
Mikä mättää? Onko ilmapiiri niin tulehtunut?

8

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä ei ollut liikennelupaa, eikä ollut kommari

      • Anonyymi

        Oli kuulemma tankannut Suonenvaaralta varastetun potkurin kunnan luottokortilla. Nesteellä tiesivät.


    • Anonyymi

      Kerrottu satuja työnkuvasta haastattelussa.
      Minäkin lähtisin jos työtä enemmän kuin sovitulla ehdoilla ja palkalla.

    • Anonyymi

      Ennen Sotkamon kirjastossa kävi paljon asiakkaita. Enemmän kuin Nurmeksen kirjastossa.Ihme jos on päättänyt lähteä pois. Toisia johtajia ei saa kirveelläkään eroamaan.

    • Anonyymi

      Nesteelle män töihin kun siellä käy enemmän asiakkaita ja vielä liikenneluvat kunnossa ja kuulema hyvät kommarijutut aina aukioloaikoina.. pöytiä pyyhkii kuulema ihan ilmatteeksi kun niin hyvät jutut saapi kuulla

      • Anonyymi

        Olen miettinyt, että kukahan se Nesteen ukoista tämä liikennelupakommari on. Onko mies, joka tulee joka aaamu ja ilta muutaman kilometrin päästä kalajuttujaan kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt, että kukahan se Nesteen ukoista tämä liikennelupakommari on. Onko mies, joka tulee joka aaamu ja ilta muutaman kilometrin päästä kalajuttujaan kertomaan.

        Saattaa hyvinkin olla mutta minä epäilen kyllä henkilöä joka yritti taksi liikennelupaa 2019 ja ei saanut sitä.
        Traficomin päättäjät on sitten hänen mielestään kommareita, näin luulen jutun menevän ja katkerat kirjoittelut jatkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla mutta minä epäilen kyllä henkilöä joka yritti taksi liikennelupaa 2019 ja ei saanut sitä.
        Traficomin päättäjät on sitten hänen mielestään kommareita, näin luulen jutun menevän ja katkerat kirjoittelut jatkuvat.

        Minä en epäile, vaan tiedän varmasti ettei kumpikaan ole liikennelupakommari, koska sellaista henkilöä ei Sotkamosta eikä muualtakaan löydy. On vain vaalien alla jonkun sekopään, persujen kannattajan mitä todennäköisimmin keksimä räkytys, jolla nauretaan kännipäisssään Kantiksessa ja viestiä pukataan joka keskusteluketjuun Sotkamon Suomi24-palstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe