Kirjastotoimen johtaja lähti kesken koeajan lätkimään.
Mikä mättää? Onko ilmapiiri niin tulehtunut?
Mikä Sotkamossa mättää?
8
915
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä ei ollut liikennelupaa, eikä ollut kommari
- Anonyymi
Oli kuulemma tankannut Suonenvaaralta varastetun potkurin kunnan luottokortilla. Nesteellä tiesivät.
- Anonyymi
Kerrottu satuja työnkuvasta haastattelussa.
Minäkin lähtisin jos työtä enemmän kuin sovitulla ehdoilla ja palkalla. - Anonyymi
Ennen Sotkamon kirjastossa kävi paljon asiakkaita. Enemmän kuin Nurmeksen kirjastossa.Ihme jos on päättänyt lähteä pois. Toisia johtajia ei saa kirveelläkään eroamaan.
- Anonyymi
Nesteelle män töihin kun siellä käy enemmän asiakkaita ja vielä liikenneluvat kunnossa ja kuulema hyvät kommarijutut aina aukioloaikoina.. pöytiä pyyhkii kuulema ihan ilmatteeksi kun niin hyvät jutut saapi kuulla
- Anonyymi
Olen miettinyt, että kukahan se Nesteen ukoista tämä liikennelupakommari on. Onko mies, joka tulee joka aaamu ja ilta muutaman kilometrin päästä kalajuttujaan kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt, että kukahan se Nesteen ukoista tämä liikennelupakommari on. Onko mies, joka tulee joka aaamu ja ilta muutaman kilometrin päästä kalajuttujaan kertomaan.
Saattaa hyvinkin olla mutta minä epäilen kyllä henkilöä joka yritti taksi liikennelupaa 2019 ja ei saanut sitä.
Traficomin päättäjät on sitten hänen mielestään kommareita, näin luulen jutun menevän ja katkerat kirjoittelut jatkuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla mutta minä epäilen kyllä henkilöä joka yritti taksi liikennelupaa 2019 ja ei saanut sitä.
Traficomin päättäjät on sitten hänen mielestään kommareita, näin luulen jutun menevän ja katkerat kirjoittelut jatkuvat.Minä en epäile, vaan tiedän varmasti ettei kumpikaan ole liikennelupakommari, koska sellaista henkilöä ei Sotkamosta eikä muualtakaan löydy. On vain vaalien alla jonkun sekopään, persujen kannattajan mitä todennäköisimmin keksimä räkytys, jolla nauretaan kännipäisssään Kantiksessa ja viestiä pukataan joka keskusteluketjuun Sotkamon Suomi24-palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125