Hei, olen nyt pidemmän aikaa nähnyt työpaikkailmoituksia Nrodic Jobs Worldwidelta, onko kellään kokemuksia noista töistä ulkomailla? Osa kuulostaa vähän liian hyviltä ollakseen totta. Suurin osa töistä on jonkinlaista asiakaspalvelua/neuvontaa eli puhelinmyyntiä yms.
Nordic Jobs Worldwide kokemuksia?
Anonyymi-ap
2
3937
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa kanssa
- Anonyymi
Noi työpaikat mitä siellä mainostetaan on 99% ihan paskoja paikkoja. Yleensä jotain suuria call center mestoja missä vaihtelevuus on todella kovaa. Noita rekrytoiden puheisiin kannattaa myös suhtautua skeptisesti koska he saavat provikkaa jokaisesta houkutellusta työntekijästä. Eli he yrittää myydä sulle sitä ideaa että on hyvä idea muuttaa jonnekin riikaan tai ateenaan 1400e brutto palkalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819