Sähkön hinta on aivan järjettömällä tasolla. Myös kaukolämmön hinta nousee ensi vuoden alusta.
Tekeekö asumisoikeusyhtiöt mitään sähkö- ja energiakulujen vähentämiseksi?
Pyörävarastoissa ja käytävätiloissa on usein lämpimämpää kuin asunnoissa.
Valot syttyy joka kerrokseen käytävään astuessa ja säästöä näyttää syntyvän
vain sen takia että osa käytävälampuista on palaneita.
Energian säästäminen ASO-yhtiöissä?
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tee. Koska asukkaat ja hallinto ovat vähäjärkisiä päinvastoin lisäävät kulutusta.
- Anonyymi
Jokos on mahdollisista vuokrankorotuksista tullut infoa ?
- Anonyymi
Korotus 45 e/kk. Enkka.
- Anonyymi
Varmaan tekee, tosin HASO ostaa sähkön meklarin kautta kiinnitettyjen
johdannaisten kautta. Vuosi 2023 on kiinnitetty jo kokonaan eikä HASOn maksama hinta nyt kovin korkea ole - Anonyymi
Ei tee... Itse olisin halunnut laitattaa ilpin ja olisin sen itse maksanutkin, koska haluan omalta osaltani osallistua energian säästötalkoisiin... Tämä ei vaan käynyt Asuntosäätiölle. Olisi pitänyt niiden kautta tilaus tehdä ja se olisi maksanut huomattavasti enempi, kun se, minkä tarjouksen olin saanut.
Lisäksi huomattavasti laadukkaampi ilppi kun ASO- kotien sopimuskumppanin tarjoama Gigantin täysin suomen olosuhteisiin sopimaton laite - Anonyymi
Turhaa säästämistä ja turhia investointeja tulisi välttää , koska käärinliinoissa ei ole taskuja vieläkään?😜😛
- Anonyymi
Eikös juuri toisin päin tuon investoinnin puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645572Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4311343Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla888602Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766650Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122284- 442124
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti22075