Sähkön hinta on aivan järjettömällä tasolla. Myös kaukolämmön hinta nousee ensi vuoden alusta.
Tekeekö asumisoikeusyhtiöt mitään sähkö- ja energiakulujen vähentämiseksi?
Pyörävarastoissa ja käytävätiloissa on usein lämpimämpää kuin asunnoissa.
Valot syttyy joka kerrokseen käytävään astuessa ja säästöä näyttää syntyvän
vain sen takia että osa käytävälampuista on palaneita.
Energian säästäminen ASO-yhtiöissä?
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tee. Koska asukkaat ja hallinto ovat vähäjärkisiä päinvastoin lisäävät kulutusta.
- Anonyymi
Jokos on mahdollisista vuokrankorotuksista tullut infoa ?
- Anonyymi
Korotus 45 e/kk. Enkka.
- Anonyymi
Varmaan tekee, tosin HASO ostaa sähkön meklarin kautta kiinnitettyjen
johdannaisten kautta. Vuosi 2023 on kiinnitetty jo kokonaan eikä HASOn maksama hinta nyt kovin korkea ole - Anonyymi
Ei tee... Itse olisin halunnut laitattaa ilpin ja olisin sen itse maksanutkin, koska haluan omalta osaltani osallistua energian säästötalkoisiin... Tämä ei vaan käynyt Asuntosäätiölle. Olisi pitänyt niiden kautta tilaus tehdä ja se olisi maksanut huomattavasti enempi, kun se, minkä tarjouksen olin saanut.
Lisäksi huomattavasti laadukkaampi ilppi kun ASO- kotien sopimuskumppanin tarjoama Gigantin täysin suomen olosuhteisiin sopimaton laite - Anonyymi
Turhaa säästämistä ja turhia investointeja tulisi välttää , koska käärinliinoissa ei ole taskuja vieläkään?😜😛
- Anonyymi
Eikös juuri toisin päin tuon investoinnin puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279