Energian säästäminen ASO-yhtiöissä?

Anonyymi-ap

Sähkön hinta on aivan järjettömällä tasolla. Myös kaukolämmön hinta nousee ensi vuoden alusta.
Tekeekö asumisoikeusyhtiöt mitään sähkö- ja energiakulujen vähentämiseksi?

Pyörävarastoissa ja käytävätiloissa on usein lämpimämpää kuin asunnoissa.
Valot syttyy joka kerrokseen käytävään astuessa ja säästöä näyttää syntyvän
vain sen takia että osa käytävälampuista on palaneita.

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tee. Koska asukkaat ja hallinto ovat vähäjärkisiä päinvastoin lisäävät kulutusta.

• Anonyymi

Jokos on mahdollisista vuokrankorotuksista tullut infoa ?

• Anonyymi

Korotus 45 e/kk. Enkka.

• Anonyymi

Varmaan tekee, tosin HASO ostaa sähkön meklarin kautta kiinnitettyjen
      johdannaisten kautta. Vuosi 2023 on kiinnitetty jo kokonaan eikä HASOn maksama hinta nyt kovin korkea ole

• Anonyymi

Ei tee... Itse olisin halunnut laitattaa ilpin ja olisin sen itse maksanutkin, koska haluan omalta osaltani osallistua energian säästötalkoisiin... Tämä ei vaan käynyt Asuntosäätiölle. Olisi pitänyt niiden kautta tilaus tehdä ja se olisi maksanut huomattavasti enempi, kun se, minkä tarjouksen olin saanut.
      Lisäksi huomattavasti laadukkaampi ilppi kun ASO- kotien sopimuskumppanin tarjoama Gigantin täysin suomen olosuhteisiin sopimaton laite

• Anonyymi

Turhaa säästämistä ja turhia investointeja tulisi välttää , koska käärinliinoissa ei ole taskuja vieläkään?😜😛

• Anonyymi

Eikös juuri toisin päin tuon investoinnin puolesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe