Miten teidän vuosi on mennyt?

Vuosi lähestyy loppuaan, onko ollut pettymyksiä tai onnistumisia?
Itsellä on ollut kova työtahti tänä vuonna ja välillä todella kova väsymys. Treffeillä käyty vaikka kumppania ei ole löytynyt, niin hyviä ystäviä kuitenkin saanut:)) Elämä on hyvää näinkin, mutta olis kiva joku löytää. Ensi vuonna olis tarkoitus muuttaa lapsuuden maisemiin ja voi, että olen tästä asiasta onnelinen🙂

15

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tapahtunut kaikenlaista, hyvää ja huonoa. Treffeilläkin on tullut käytyä. Ja huomio, vuosi ei ole vielä täynnä läheskään.

      Onnea tulevalle muutolle! Muutto avaa aina uusia mahdollisuuksia.

      • Kiitos, näin on ja toivotaan, että semmoisia hyviä mahdollisuuksia😊


    • Anonyymi

      Vuosi menny taaskin liian nopeeta, sopivassa suhteessa onnistumisia ja epäonnistumisia. Pysyy balanssi, kun ei liiaksi haali kumpiakaan. Eiköhän nuo vuodet toisiaan pitkälti muistuta, menneet ja tulevat. Peruspilarit on pysyny samoina.

    • Anonyymi

      Ei oo tullut treffeillä käytyä. masennuslääkityksen aloitin. pahimman tuskan vei mutta silti paha olo toisinaan puristaa rintakehää 😢😢

      • Catfish617

        Halit ja voimia❣️


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Halit ja voimia❣️

        Kiitos 💕


    • Kyllä lapsuuden maisemat ovat parhautta, varmasti hyvä päätös 👍

      • On kyllä hyvä päätös palata ystävien ja rakkaiden pariin❣️


      • Catfish617 kirjoitti:

        On kyllä hyvä päätös palata ystävien ja rakkaiden pariin❣️

        Saman tehnyt itsekin - lapsuudenystävät ja sukulaiset, ne vähäisetkin, ottivat ilolla vastaan.

        Ja olen aina monelle sanonut: Suomi on sen verran pieni maa, että välimatkat eivät ystävyyttä lopeta 😊


      • Asfalttimetsä kirjoitti:

        Saman tehnyt itsekin - lapsuudenystävät ja sukulaiset, ne vähäisetkin, ottivat ilolla vastaan.

        Ja olen aina monelle sanonut: Suomi on sen verran pieni maa, että välimatkat eivät ystävyyttä lopeta 😊

        Niimpä, junat ja autot kulkee..


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        On kyllä hyvä päätös palata ystävien ja rakkaiden pariin❣️

        Tein tuon saman ratkaisun muutama vuosi sitten, joten 👍🏼😊
        Seikkailu vuosikausia elämässä ja Suomen eri kolkissa oli kivaa ja kasvattavaa. Mutta kerran, aivan yllättäin tuli päivä kun oma mieli kysyi että ”mitä sä täällä teet?”
        Hetken pohdin, sitten vastasin ”En enää mitään. ”

        Retki muihin maisemiin oli välttämätön, jotta voin elää tässä ja nyt, kotona, omieni parissa, sovussa omien demonieni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tuon saman ratkaisun muutama vuosi sitten, joten 👍🏼😊
        Seikkailu vuosikausia elämässä ja Suomen eri kolkissa oli kivaa ja kasvattavaa. Mutta kerran, aivan yllättäin tuli päivä kun oma mieli kysyi että ”mitä sä täällä teet?”
        Hetken pohdin, sitten vastasin ”En enää mitään. ”

        Retki muihin maisemiin oli välttämätön, jotta voin elää tässä ja nyt, kotona, omieni parissa, sovussa omien demonieni kanssa.

        Mitä tai keitä ne sun demonit on?


    • Anonyymi

      Vuosi on ollut parempi kuin pari viime vuotta. Uusia ihmisiä tullut elämään ja työskennellyt tavoitteitani kohti. Moni päänsisäinen solmu auennut ja olen kiitollinen tästä rauhasta.

    • Anonyymi

      Terveyden suhteen raskas vuosi parhaillaankin. Sitä on jatkunut jo useampi vuosi, mutta tämä vuosi on ollut erityisen uuvuttava. Ja on parhaillaankin ihan tööt.

      Jotain hyvääkin ihmissuhderintamalla taas, läheisimmät on tulleet entistäkin läheisemmiksi ja välit tiiviiksi.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Hyvin pitkästä aikaa. Perusasiat on kaikki kunnossa, ei voi valittaa mistään. Olenkin innolla menossa ensi vuotta kohti. Töitä on ollut paljon, mutta vastapainoksi myös isoja juttuja omassa elämässä. Tasapainoinen fiilis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe