Olin tekemässä kattoa joka nyt sitten vuotaa. Katto oli minun ensimmäinen ja tein sen tein kokeneemman kanssa ja hän oli myös vastaava. Nyt isäntä soittelee minulle ja sanoo että homma menee oikeuteen ja maksettavaa tulee. Mikä on minun vastuuni asiassa?
Katto vuotaa, kenen vastuulla?
7
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siltä vastaavalta!
- Anonyymi
Osuutesi on tehdä aloituksia tänne Suomi24: lle !
- Anonyymi
Miksei keskustelupalstoilla saa enää jutella?
- Anonyymi
jos olette kirjallisen sopimuksen tehneet kattourakasta niin sitten kaverisi ja sinä olette vastuussa ja jopa korvausvelvolliset huonosta työstä ja vuotavasta katosta. Onko sopimuspapereissa sinun nimesi. Oletko kattoyrityksen omistaja vai pelkkä työntekijä ja firman renki.
- Anonyymi
Olen vain töissä, apurina ja oppimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain töissä, apurina ja oppimassa.
kattofirma ja firman omistaja on vastuussa että tehty työ on tilaajan kanssa tehdyn sopimuksen mukaista. Sinä voit olla varsin rauhassa. Ei ole sinulla ole korvausvelvollisuutta. Ei sinulta ole mitään kattourakkaa edes ole tilattukaan. Kattofirma on se vastuullinen jos oikeuteen työn tilaaja on kattovuoto asiaa viemässä. Tarkoitatko tilaajalla kattofirman omistajaa/pomoasi vaiko kattotyön tilannutta asiakasta. Sinä et ole korvausvelvollinen jos mahdollista vahinkoa on tullut.
- Anonyymi
Harmittaa etten tiedä kuka vastaa. Esim. jossain oli pakko omakotitaloon tehdä tasakatot. Ne vuotivat. Muutaman vuoden kuluttua pakko tehdä harjakatot. Miian loivia harjakattoja tehdään, ei lähde lumi itsestään. Halvempi olisi tehdä jyrkät kerralla kuin äheltää lumitöissä vuosikymmenten ajan.
Piilosokkelit olivat niin muotia. Asunnon lattian pinta oli maan pinnan tasalla ja ulkopuolella oli valettua sokkelia näkyvissä parikymmentä sentti. Tuli paljon kosteusvaurioita. Remonttitöitä riitti ja riitti.... Nyt on rajattoman kallistumisen estämiseksi joku laittanut kansalaisaloitteen, jonka eduskunta käsittelee jos tulee
50 000 kannatusta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225968Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745282059Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261366Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24914