Olin tekemässä kattoa joka nyt sitten vuotaa. Katto oli minun ensimmäinen ja tein sen tein kokeneemman kanssa ja hän oli myös vastaava. Nyt isäntä soittelee minulle ja sanoo että homma menee oikeuteen ja maksettavaa tulee. Mikä on minun vastuuni asiassa?
Katto vuotaa, kenen vastuulla?
7
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siltä vastaavalta!
- Anonyymi
Osuutesi on tehdä aloituksia tänne Suomi24: lle !
- Anonyymi
Miksei keskustelupalstoilla saa enää jutella?
- Anonyymi
jos olette kirjallisen sopimuksen tehneet kattourakasta niin sitten kaverisi ja sinä olette vastuussa ja jopa korvausvelvolliset huonosta työstä ja vuotavasta katosta. Onko sopimuspapereissa sinun nimesi. Oletko kattoyrityksen omistaja vai pelkkä työntekijä ja firman renki.
- Anonyymi
Olen vain töissä, apurina ja oppimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain töissä, apurina ja oppimassa.
kattofirma ja firman omistaja on vastuussa että tehty työ on tilaajan kanssa tehdyn sopimuksen mukaista. Sinä voit olla varsin rauhassa. Ei ole sinulla ole korvausvelvollisuutta. Ei sinulta ole mitään kattourakkaa edes ole tilattukaan. Kattofirma on se vastuullinen jos oikeuteen työn tilaaja on kattovuoto asiaa viemässä. Tarkoitatko tilaajalla kattofirman omistajaa/pomoasi vaiko kattotyön tilannutta asiakasta. Sinä et ole korvausvelvollinen jos mahdollista vahinkoa on tullut.
- Anonyymi
Harmittaa etten tiedä kuka vastaa. Esim. jossain oli pakko omakotitaloon tehdä tasakatot. Ne vuotivat. Muutaman vuoden kuluttua pakko tehdä harjakatot. Miian loivia harjakattoja tehdään, ei lähde lumi itsestään. Halvempi olisi tehdä jyrkät kerralla kuin äheltää lumitöissä vuosikymmenten ajan.
Piilosokkelit olivat niin muotia. Asunnon lattian pinta oli maan pinnan tasalla ja ulkopuolella oli valettua sokkelia näkyvissä parikymmentä sentti. Tuli paljon kosteusvaurioita. Remonttitöitä riitti ja riitti.... Nyt on rajattoman kallistumisen estämiseksi joku laittanut kansalaisaloitteen, jonka eduskunta käsittelee jos tulee
50 000 kannatusta https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366