Voi olla sattumaa mutta luotettavan lähteen mukaan eräs Juntunen olisi nähty ruokailemassa Pietarsaaren Abc:lla.
Jaron valmentaja
7
227
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla aikalailla tyhjentynyt potkupallo tämä pietarsaarelainen, matkalla liigaan saga.
Pitäisikö siihen puhaltaa lissää lämmintä ilimaa, notta !
Pelkkä värin kantaminen, lämpimän ilman sekoittaminen katsomossa käsiä tuohtuneena pelille nostellen ja potkupallohenkeä apuun huutaen ei taida toimia.
Pätäkkää, kuvetta sponsorin kaivamallahan sitä saa, lissää ilimaa tyhjähän potkupallohon.- Anonyymi
Osakeanti on mennyt kuin kuumille kiville.
Nyt vielä kun saadaan se perinteisen hyödyllinen takaaja ja käyttökulujen maksaja merkitsemään oman äänivaltaisen osakkeen, niin päästään yksityistä lasten stadionkokemusta bygaamaan.
- Anonyymi
Vähä ny väärästä aiheesta, mut silti:
Miksei Granlundin pesus vastata puhelimeen ollenkaan ?
2v sitte lähti sinne matot pesuun, minne ne jäi ? Olisin vienyt mökille talveksi, ulkomailta ne tilasin.. Vaihto vissiin nimee toi pulju, miss palvelu mulle on ?- Anonyymi
Sinun pitää vaihtaa usb2 väylään.Voit kokeilla myös hdmi:tä jos toimisi.Voi olla emolevyssäkin bugi.
- Anonyymi
Ilmanko siitä Jessestä ei kuulunut mitään kun on nimensä vaihtanut.
- Anonyymi
Eihä se siin ole... vaihoin jo perävälityksenkin.
Jos päästääs veneel nyykaabiin ja hakis hernarii, nii vois ajella parran neliveron kartaanis______________________________
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191