Sellane homma että omistan varmaa 7eri levis 501 mikään ei pysy mun päällä ja yhissä niissä koko 30/32 ja silti valuu voiks joku kertoo miten sais ne pysyy ku mistää ei löydy pienempää kokoa ku se vyötärön 30 vyötä en tykkää käyttää onko ne sitte enne vaa ollu erilaiset jotenki ku kattoo jotai kasari ysäri leffoja jollai o levikset näyttää nii perhanan tiukalta ja hyvältä itellä ei vaa pysy päällä ja oon 192cm hoikka
Levi's 501
2
824
Vastaukset
- Anonyymi
no eikös niitä kokoja ole ihan vaikka 26 asti ?? Ainakin tän taulukon mukaan.
https://www.tradeinn.com/dressinn/fi/levis---farkut-501-original/138188632/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=13521594&country=fi&gclid=EAIaIQobChMI7vT_hpue-wIVFASiAx3t3wnZEAQYAyABEgJaZvD_BwE&gclsrc=aw.ds tuolta kaikki on liia lyhyitä niitte pitäs olla pituudeltaa 32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381