"Yksi kaveri tulee maanantaina ja tiistaina mennään hänen kanssaan vähän kaupungille katselemaan"
By NumBaII, 61v
"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
Senssu
...ja yllätys yllätys. Täällähän ne molemmat kyseiset herrat kavereineen ovat olleet aamu viidestä saakka vuorotahtiin keskustelemassa vaimon donitseista ja pitopalvelun kannattavuudesta, kannattavuuden puutteesta ja sormien paksuudesta.
Kaverit tulee kylään valon juhlaan
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista irvailusi sanamuoto uudelleen.
"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
Senssu - Anonyymi
Täällä se Pasanen viettää tämänkin juhlansa, kuten myös sihteerinsä.
Illalla Pasanen menee kännissä piipahtamaan kaupungilla, ottaa pari valokuvaa ja rynnii takaisin vuokrakotiin viinaksien ja netin pariin, seuraa varhainen sammuminen ja sitten länkytys jatkuu noin 22-23 suomen aikaa. Aimo meinasi kerran hukkua suohon kun oli lakastamassa marjoja, mutta nokkelana hän ei jäänyt neuvottomaksi, vaan nosti itsensä hiuksista ylös sieltä ja jatkoi matkaa.
Iso karhu tuli häntä siinä pitkospuilla vastaan, aimo meinasi antaa sille donitsin mutta olikin jo syönyt ne kaikki.
Karhu siitä hermostui niin aimo tempaisi sitä ilmapuntarilla niin kovaa että karhulta lähti taju. Kysyin aimolta että miksi sulla oli ilmapuntari mukana marjassa niin aimo vastasi että sanoppa sinä se. Aimo oli siitä mennyt esson baariin ja löi pajatsossa kolme kertaa peräkkäin pää voiton ja toi luumuja kotiin kun mulla oli mahat kovalla.
Aimo oli syönyt ne ite sillä aikaa kun olin huuseessä ähkimässä. Hermostuin siitä niin että laitoin aimon hilse samppoo pulloon valopetrolia. Kun se resu oli pesemässä sitten tukkaa niin heitin palavan hofnarin sen päähän ja toivotin happy loi kartonkia, oli minittäin valojen yö. Meinasin tulla hulluksi kun se ajoi mua takaa talikon kanssa tukka tulessa...- Anonyymi
Kaverit tuli... sanoin että ei sitten silmään eikä hiuksille... eihän ne resut uskoneet..
S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715960Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651939- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561067Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71046Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932