"Yksi kaveri tulee maanantaina ja tiistaina mennään hänen kanssaan vähän kaupungille katselemaan"
By NumBaII, 61v
"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
Senssu
...ja yllätys yllätys. Täällähän ne molemmat kyseiset herrat kavereineen ovat olleet aamu viidestä saakka vuorotahtiin keskustelemassa vaimon donitseista ja pitopalvelun kannattavuudesta, kannattavuuden puutteesta ja sormien paksuudesta.
Kaverit tulee kylään valon juhlaan
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista irvailusi sanamuoto uudelleen.
"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
Senssu - Anonyymi
Täällä se Pasanen viettää tämänkin juhlansa, kuten myös sihteerinsä.
Illalla Pasanen menee kännissä piipahtamaan kaupungilla, ottaa pari valokuvaa ja rynnii takaisin vuokrakotiin viinaksien ja netin pariin, seuraa varhainen sammuminen ja sitten länkytys jatkuu noin 22-23 suomen aikaa. Aimo meinasi kerran hukkua suohon kun oli lakastamassa marjoja, mutta nokkelana hän ei jäänyt neuvottomaksi, vaan nosti itsensä hiuksista ylös sieltä ja jatkoi matkaa.
Iso karhu tuli häntä siinä pitkospuilla vastaan, aimo meinasi antaa sille donitsin mutta olikin jo syönyt ne kaikki.
Karhu siitä hermostui niin aimo tempaisi sitä ilmapuntarilla niin kovaa että karhulta lähti taju. Kysyin aimolta että miksi sulla oli ilmapuntari mukana marjassa niin aimo vastasi että sanoppa sinä se. Aimo oli siitä mennyt esson baariin ja löi pajatsossa kolme kertaa peräkkäin pää voiton ja toi luumuja kotiin kun mulla oli mahat kovalla.
Aimo oli syönyt ne ite sillä aikaa kun olin huuseessä ähkimässä. Hermostuin siitä niin että laitoin aimon hilse samppoo pulloon valopetrolia. Kun se resu oli pesemässä sitten tukkaa niin heitin palavan hofnarin sen päähän ja toivotin happy loi kartonkia, oli minittäin valojen yö. Meinasin tulla hulluksi kun se ajoi mua takaa talikon kanssa tukka tulessa...- Anonyymi
Kaverit tuli... sanoin että ei sitten silmään eikä hiuksille... eihän ne resut uskoneet..
S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654