Ihastuin sitten hierojaani

Anonyymi-ap

Helvetti sentään. Olen parikymppinen nainen ja aloin tauon jälkeen käydä säännöllisemmin hierottavana. No, ei kovin montaa käyntikertaa näköjään vaatinut, että ihastuin korviani myöten keski-ikäiseen mieshierojaani.

Kyseessä on aivan mielettömän pätevä ja miellyttävä ihminen, joten en haluaisi missään nimessä vaihtaakaan hierojaa, mutta toisaalta tuntuu hieman hankalalta asioida hänellä, kun pelkään että vaikutan epätoivoiselta /ahdistavalta kun punastelen ja kuikuilen salaa.

Törmäävättekö hierojat useinkin näihin ihastuviin asiakkaisiin ja jos näin, niin miten suhtaudutte? En haluaisi menettää kasvojani saati hyvää hierojaa.

139

10213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä treffeille.Ihan tavallinen ihminen se hierojakin on vai miten hieroja eroaa muista ammateista.

      • Anonyymi

        Voi olla varattu jo kun on niin hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla varattu jo kun on niin hyvä

        Luultavastikin on


      • Anonyymi

        Parturikampaajana en voi suositella treffipyyntöä, varsinkaan ilman selkeää tunnetta että toinen on myös kiinnostunut. Erittäin kiusallista, jokaisella on oma elämä, koskettaminen ja mukava jutustelu joissain ammateissa kuuluu vain työhön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavastikin on

        Mitä muuta kuin luultavasti? "kin" -pääte tarkoittaa, että sitäkin mutta myös muutakin.

        JuuriKIN -sanan käyttö ilmaiseen käyttäjän olevan kielellisesti avuton pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta kuin luultavasti? "kin" -pääte tarkoittaa, että sitäkin mutta myös muutakin.

        JuuriKIN -sanan käyttö ilmaiseen käyttäjän olevan kielellisesti avuton pelle.

        Kielellisesti avuton, ja pellekin :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielellisesti avuton, ja pellekin :-(

        Tunnusta en osaa kui äidinkielen englannin kummankin välttävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavastikin on

        Hengitän, siis olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta en osaa kui äidinkielen englannin kummankin välttävästi

        Meidän täydyykin pärjätä jengeissä kun olemme ma tuloisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengitän, siis olen.

        Siis kuvittelet olevasi, senkin tämän virtuaalitodellisuuden tekoäly, joka luulet olevasi oikea meidän muiden tekoälyjen lailla, jotka autamme virtuaalisia ihmiskehoja joita vain luulemme oikeiksi.

        Kuolemamme jälkeen koemme jälleen olevamme ilman egoa olevamme osa sitä suurempaa kokonaisuutta mitä olemme, eli kvanttitietokonetta, jolla tämä koko simulaatio, jota todellisuudeksi kutsumme pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta kuin luultavasti? "kin" -pääte tarkoittaa, että sitäkin mutta myös muutakin.

        JuuriKIN -sanan käyttö ilmaiseen käyttäjän olevan kielellisesti avuton pelle.

        Tulit moittineeksi juurikin presidenttiämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta kuin luultavasti? "kin" -pääte tarkoittaa, että sitäkin mutta myös muutakin.

        JuuriKIN -sanan käyttö ilmaiseen käyttäjän olevan kielellisesti avuton pelle.

        Siinä taas yks pilkunviilaaja


    • Anonyymi

      Totta kai hieroja on pätevä.Luulteko ettei ilman koulutusta pääse töihin.Huomaa etteä olet nuori etkä tajua koulutuksesta mitään.Jos hänellä ei olisi koulutusta kyseiseen työhön niin tuskin toimisi hierojana.On muitakin ammatteja toissa ihmiset on mielyttäviä työssään.Koita kasvaa aikuiseksi.

      • Anonyymi

        Olen käynyt aiemmin hierottavana. Muutama epäasiallinen hieroja on tullut vastaan ja yksi "sivelijä". Tarkoitan pätevällä siis lähinnä sitä hyvää kokemusta enkä kouluttautuneisuutta.


      • Anonyymi

        Kävin aikoinaan 2 tunnin kirjekurssin hierontaan michiganissa ja sillä lupa irtosi, myös diplomin sain seinälle suoritetusta kurssista, mikä tuossa oli muka vaikeaa, nyt helppoa rahaa noin 4-550€ joka päivä iisisti,suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin aikoinaan 2 tunnin kirjekurssin hierontaan michiganissa ja sillä lupa irtosi, myös diplomin sain seinälle suoritetusta kurssista, mikä tuossa oli muka vaikeaa, nyt helppoa rahaa noin 4-550€ joka päivä iisisti,suosittelen.

        Minun hierojani on ammattikorkean käynyt fysioterapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hierojani on ammattikorkean käynyt fysioterapeutti.

        Palstan nimeen viitaten, minun hierojani on putin-akatemian priimus. Lopputyönä piti käynnistää lada pakoputkesta imaisemalla. Kyllä tälläinen vanha ukko lähtee samoilla metodeilla käyntiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt aiemmin hierottavana. Muutama epäasiallinen hieroja on tullut vastaan ja yksi "sivelijä". Tarkoitan pätevällä siis lähinnä sitä hyvää kokemusta enkä kouluttautuneisuutta.

        Kerran menin ja lensi eli olin varmaan haihieronnassa. Olin pettynyt, tauko meni ja hävetti sotkea paikka ja vaatteenikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hierojani on ammattikorkean käynyt fysioterapeutti.

        Pussi Kari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun hierojani on ammattikorkean käynyt fysioterapeutti.

        Niin oli korkea ja ammatti hieroja semmoista olekaan kuin yliopistohunksi ja pussy fysioperateutti.


      • Anonyymi

        Sieltä löytyy moniakin hierontaan liittyviä videoita yksi reilu neljänkymmenen minuutin pätkä on tullu katsottua monta kertaa on meinaan si todella kuuman näköinen blondi ilman vaatteita ainakin paha sanoa hänen ikää kun tiedä minä vuonna filmi on kuvattu mu kadulta hieroja otti vei naisen mukaansa ilmais hierontaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli korkea ja ammatti hieroja semmoista olekaan kuin yliopistohunksi ja pussy fysioperateutti.

        Kuulin tämmöstäkin keväältä. Eräs Pussycat dollsin jäsen ja scandinavian hunks, jätetään kertomatta kuka niistä!, meinas mennä yhdessä ”päivä kahville”. Siihen tuli joku kolmas esiintyjä ja tokaisi kovaan ääneen, että ”mieti kummalla puolella olet”. Pussy ja Hunks jäivät katsomaan hämillään tapahtunutta.


      • Anonyymi

        Olet nähnyt pahaa unta.😂😂


      • Anonyymi

        Siis antoi panna lopuksi itseään, eli hierontaa myös "sille" ja voihki samalla, kun annoit hänelle?


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten kävin sokeain hieronta laitoksel. Ja kuinka ollakkaan tämä mies hieroja ihastui minuun ja hän ei ollut ihan sokea kun näki minun silmäni ja sanoi et tollasen naisen voisin esitellä äidilleni😂. Ja minulle oli määrätty hierontaa muutama kerta ja hieroja antoi iltaaikoja ettei muita paikalla ja kun käsi kävi vääräs niin se loppu siihen käynnit. Ei kai sitä ihastumiselleen voi mitään🤗. Vaikka olisin ollut sinkku hän ei ollu minun tyyppii 😉. Mutta kaikkea sattuu elämän varrella 😂.

      • Anonyymi

        Missä tuollanen hierontalaitos on?
        löytyiköhän mulle myös moloo. olen aika simpsakka mimmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tuollanen hierontalaitos on?
        löytyiköhän mulle myös moloo. olen aika simpsakka mimmi

        mie voin hieroa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tuollanen hierontalaitos on?
        löytyiköhän mulle myös moloo. olen aika simpsakka mimmi

        Kyllä kai sitä voisi sua ajankulukseen hieroa vaikka ilmaiseksi jos vai tuot mieleisesi hierontaöljyn mukanasi ni tuntuu hieman paremmalta en toki ole ammatiltani hieroja mu Kaipa sitäkin voisi kokeilla nautitko hieronnastani😉


      • Anonyymi

        Kokemuksia ja jollekin toiselle olisi voinut olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai sitä voisi sua ajankulukseen hieroa vaikka ilmaiseksi jos vai tuot mieleisesi hierontaöljyn mukanasi ni tuntuu hieman paremmalta en toki ole ammatiltani hieroja mu Kaipa sitäkin voisi kokeilla nautitko hieronnastani😉

        Voihan sitä oppia soittamaankin hyvin taitavasti jollain soittimella, vaikka ei olisi ammattilainen ja tekisi sitä työkseen, niin miksei myös hieromaankin?😉


    • Anonyymi

      Novoivoi. Hillitse itsesi,äläkä olo joka torvensoittelian tahdissa marssiva päätän kana.

    • Anonyymi

      Täällä niin paljon ihastuillaan. Ja kun ihastutaan ,luullaan että sen takia saa ,ja voi ,tehdä mitä tykkää. Että minäminä,muista viis. Että ihastus oikeuttaisi jotain toiselta vaatimaan. Jos noin heikko olet ja tunteittesi vietävissä, niin vaihda hierojaa.

    • Anonyymi

      Ota vastuu tunteistasi. Sinä ihastuit,ei hierojasi.

      • Anonyymi

        Hmm...Ylimääräinen pesu on aina paikallaan ennen hierotaa,mutta lientyivätkö ja paranivatko paikkat tuosta ihanasta koskettelusta?


    • Anonyymi

      Kyllä me törmäämme ja yleensä suoritamme myös sormella pienen"lopputyhjennyksen" lisäprovikasta.T.Jake

    • Anonyymi

      Minä aikoinani rakastuin parturi- kampaajaani, ihana mies, luulin ensin ,että on homo, mutta ei ollut ja hänkin rakastui minuun, nyt ollaan oltu jo aviossa kolme vuotta.
      Terv. hoitsu

    • Anonyymi

      kyllä naiset käy hieronnassa vaikka on mies hieroja pyytävät pyyhkeen vain rintojen yli,ijästä huolimatta käyvät rentoutumassa,

    • Anonyymi

      Se on vain ihastus nauti siitä tunteesta se on tunne muiden joukossa uskon hänen kyllä tottuneen siihen että mahdollisestikin useampikin nainen on ihastunut häneen hänen uransa aikana mutta helpottaaksesi omaa jännitystä voit tunnustaa hänelle ja pahoitella vaikka että olet häneen hieman ihastunut niin siitäkin tulee sinulle tunne mitä sinun on helpompi oppia käsittelemään ehkä

      • Anonyymi

        ihastus tuli eilen olin fysioterapissa toista kertaa sama nuodehko nais ohjaaja näytti myös kiinnostuksensa oltiin monelmat hämillään kunnes otettiin järkipäähän lähtiessä, kai tunteet nousee helposti pintaan sinkkuna asijakkaana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihastus tuli eilen olin fysioterapissa toista kertaa sama nuodehko nais ohjaaja näytti myös kiinnostuksensa oltiin monelmat hämillään kunnes otettiin järkipäähän lähtiessä, kai tunteet nousee helposti pintaan sinkkuna asijakkaana,

        Monasti voi nousta kai jopa varattunakin mu niissäkin on muistaa kunnioittaa sitä toista jonka kanssa on eikä tee ainakaan mitään mitä hän ei tekisi


    • Anonyymi

      Helppohan sellaiseen mieheen on ihastua, jonka kosketus tuntuu hyvältä. Se on vain maltettava mielensä tai vaihdettava toiseen hierojaan.

      • Anonyymi

        Nuorena saa ihastua se kuuluu nuoruuteen kysyt vaan onko sinkku ja voidaanko tavata jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena saa ihastua se kuuluu nuoruuteen kysyt vaan onko sinkku ja voidaanko tavata jos on.

        Mies ja olin miehellä hieronnassa, nyt paljastan, halusin ykkösjutuksi.


    • Anonyymi

      Ohan aloittajalla vaikeaa jos kiihottuu hierojan kosketuksesta ja tälläisen käsityksen saa jos mennyt ihastumaan.Kiihottuminen laittaa mielenkin sekaisin kun toinen vaa tekee työtänsä.

    • Anonyymi

      Kävin sitten "panemassa" sitä. Toivottavasti sen vaimo ei saa sitä tietää. Sanoin vain että on vain yksi paikka jossa on hierottavaa...ja siitä se sitten eteni itsestään :)

      • Anonyymi

        No miehet käy thai hierojilla suohinotto 50€.


    • Anonyymi

      Koodi meni perille piikittä 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Hieroiko oikeista paikoista?

      • Anonyymi

        Etelän kohteissa rantahierojat vetävät käteen kun maksaa 5e. Extraa. Siis vaikka rannalla, pyyhe vain kalun päälle. Terv. Torremolinosin kävijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän kohteissa rantahierojat vetävät käteen kun maksaa 5e. Extraa. Siis vaikka rannalla, pyyhe vain kalun päälle. Terv. Torremolinosin kävijä.

        Jäykät pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelän kohteissa rantahierojat vetävät käteen kun maksaa 5e. Extraa. Siis vaikka rannalla, pyyhe vain kalun päälle. Terv. Torremolinosin kävijä.

        Mustia mieshierojia.


    • Anonyymi

      Hhmmm..
      Kai sitä tapahtuu puolin ja toisin. Sinun itsesi kannattaa vain sitten miettiä, että haluatko pitää hyvän hierojasi vai mennä vähän riskillä tunteesi mukana Ihastuksia tulee ja menee, mutta juuri itselle sopivaa hierojaa on jo vaikeampi löytää. varmaan vähän samaa kun pilaa hyvän kaverisuhteen rakastumalla🧐 Kun jokin raja on ylitetty, niin hyvin hankala palata takaisin vanhaan, hyvin toimineeseen tilanteeseen/suhteeseen.

      Vaikka KOULUTETUN hierojan työ on terveydenhuollon,ammattihenkilön työtä, niin sinänsä ihmissuhteet, romanttisetkaan, potilaiden kanssa ei ole laissa kielletty. Ammattieettisesti ja moraalisesti on kuitenkin arveluttavaa ”syödä kuormasta” ja ennenpitkää pilaa oman työmaansa oli ammatinharjoittaja sitten mies tai nainen. Tulee tietty maine ja helposti tulee ylilyöntejä/väärinkäsityksiä kun se hoitajaosapuoli alkaa ilmaista tunteitaan. Näistä sitten pääsee pahimmillaan lukemaan iltapäivälehdistä.

      Ja…ai juu. Olen koulutettu hieroja, 23 v työuralla ja vielä mies

    • Anonyymi

      Ihastuminen on normaalia ja ilman sitä kukaan ei tekisi juuri mitään joten ihastuminen tulee juuri siksi että alkaa toimia asian eteen. Tosin moni ei siltikään uskalla ja kirjoittelee jonkun toisen kanssa joka ei uskalla vuosikymmeniä tällä palstalla luulotellen että toinen on oma ihastus vaikka hyvin hyvin todennäköisesti aivan outo tyyppi eri puolelta suomea. Vanhemmat miehet on kokeneita ja osaa monesti käsitellä naista ja ovat ystävällisiä vaikka hieroja tuskin seuraa hakee ammattinsa kautta ja niin kuin joku sanoikin jo että todennäköisesti varattu. Sinulla taitaa olla ekoja kokemuksia vanhempaan mieheen siinä on iso ero johonkin teinipoikiin verrattuna. Luulen että sinua miellyttää ystävällisyys ja ihon kosketus ehkä isällinenkin ote. Ihastunut alkaa usein miettiä omassa päässään visioita joista tulee hänen todellisuutensa ja saa ihastumaan lisää. Todellisuus voi olla toinen. Näin lähes 50 vuotiaana eli keski ikäisenä jos joku nuori nainen ihastuu onhan se toki hienoa mutta en voisi koskaan seurustella 30 vuotta nuoremman kanssa koska maailmamme on niin erillaiset ja pidän aika lapsena vielä 20 vuotiasta mitä he periaatteessa ovatkin jos ajattelee että heillä on 2 vuotta aikuis ikää takana minulla 27. Siinä on hieman eroa perspektiivissä arvoissa ja monissa muissa asioissa.

      • Anonyymi

        Aikuistuminen tulee enimmäkseen korvienvälistä. On niitä hyvinkin henkisesti kypsiä kaksikymppisiä olemassa.


    • Anonyymi

      Kukaka nyt ei olisi elämänsä aikana rakastunut väärään mieheen. Näin kävi mullekin työpaikalla. Me molemmat perheellisiä. Itsekseni podin pitkään kenellekään kertomatta. Tunteilleen ei mitään voi, käytökselleen voi.
      Eli kestä ja kärsi tai vaihda.
      Luulen että hieronta ei onnistu jos et pysty rentoutumaan, et tietenkään jos mielesi velloo. Kehossa yhdistyvät mieli ja kroppa, molemmat pitää saada rennoksi hieronnassa että siitä on hyötyä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että tämä hieroja on väärä mies aloittajalle? Hänen suhdestatuksensa ei selvinnyt aloituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että tämä hieroja on väärä mies aloittajalle? Hänen suhdestatuksensa ei selvinnyt aloituksesta.

        Sinkku olen, mutten ainakaan tietoisesti parisuhdemielessä ole ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku olen, mutten ainakaan tietoisesti parisuhdemielessä ole ihastunut.

        Oletko ihastunut sen takia että sua kosketetaan?Jos joku mies koskee sua samalla tavalla niin tuleeko siitä samanlainen olo.Et voi ikinä löytää miestä itsellesi koska olet ihastunut hierojaasi joka tuskin tekee työtään ihastuakseen asiakkaaseen.


    • Anonyymi

      voi lapsi raukka.

    • Anonyymi

      Hierojana tilanne on tuttu.Koska olin varattu tein kohteliaasti asian selvāksi etten halua sārkeā avioliittoani.Asia korjaantui sillā.Ihmisellā on oltava periaatteita ja halut hillittävā.

      • Anonyymi

        Hienoa. Ihmisellä on oltava selkärankaa. Ei mikään tunteiden tuuliviiri.


      • Anonyymi

        Miten huomasit tämän ihastuksen?


    • Joka päivä voi tulla ihastumisia ja niistä on enemmän hyötyä, kun jättää kemiat ystävyystasolle. Puoliso on sitä varten että nautitaan seksistä.

    • Anonyymi

      Sun täytyy antaa hierojalle pillua. Sillee totuus selviää.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä vagina- vai nikamahieroja?

      • Anonyymi

        On tämäkin niin tollo keskustelu kuin vain voi olla ja syy siihen on tämä anonymiteetti. Miettikääpä kuinka paljon sähköä ja luonnonvaroja tällainen tyhjänpäiväinen jauhaminen ja vitsinviljely oikein vie. Nämäkin neljä tekstiriviä tässä ovat kuluttaneet virtaa ja luonnonvaroja usean centin edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämäkin niin tollo keskustelu kuin vain voi olla ja syy siihen on tämä anonymiteetti. Miettikääpä kuinka paljon sähköä ja luonnonvaroja tällainen tyhjänpäiväinen jauhaminen ja vitsinviljely oikein vie. Nämäkin neljä tekstiriviä tässä ovat kuluttaneet virtaa ja luonnonvaroja usean centin edestä.

        Täällä ”suoli24” yleensä kaikki menee överiksi 😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ”suoli24” yleensä kaikki menee överiksi 😊😊

        Niin kai se saattaa monasti mennä elämäkin


    • Anonyymi

      Anna mennä hemmetti. Kerran sitä vaan eletään. Luulenpa, että tunne on molemminpuolinen. Ensin haastattelet suhdestatukset.

      • Anonyymi

        Jaahas, ja sieltä löytyi hierojasetä joka on ihastunut parikymppiseen lapsiasiakkaaseen.


    • Anonyymi

      Tarjosiko varsimansikkaa?

    • Anonyymi

      jep..toisen ihmisen kosketus,,,huuh olen ihastunut rakastunut...tehdään perhe tustutaan tod tumma ihoinen ,,iso ...se

    • Anonyymi

      Pyydäthän myös ”haaravälin hierontaa”.

      • Anonyymi

        Haarojen väli hieronta on pääministerimme ansiosta suosittua nykyään joka baarissa! Myös lantion nylkytys liikkeet "tanssiessa", ja mielellään samaa sukupuolta oleville.


    • Anonyymi

      Oliko sama tyyppi joka Woltin pizzakuski?

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin melaa naamariin. Naamioit meisseliä oikein huolella.

    • Anonyymi

      Ihmiset monesti ihastuvat enemmänkin OMAAN mielikuvaansa jostakin ihmisestä kuin siihen todelliseen ihmiseen. Etenkin tuollaisessa asiakaspalveluammatissa täytyy olla ystävällinen, empaattinen, huumorintajuinen, erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva, jne. Tyyppi tekee vain työtänsä. Ethän tiedä, millainen hän siviilissä ja oikeasti on. Kaksikymppisenä sitä ei vielä hoksaa tuotakaan. Monet, esim. narsistit kykenevät siviilissäkin pitkään vetämään äärimmäisen hurmaajan roolia, ovat niin kohteliaita, esittävän empaattista, ym. siis siinä liehittelyvaiheessa. Jos suhde alkaa, niin aluksi saattaa mennä hyvin, mutta sitten on piru irti. Hoitoalallakin työskentelee ihmisiä, joista ei ikinä uskoisi, millaisia saattavat yksityiselämässään olla. Nelikymppinen mies saattaa olla vielä vetreä, mutta entäs sitten kun itse olet 50 ja ukko 70 ja mahdollisesti huonossa kunnossa oleva rupsahtanut papparainen.

    • Anonyymi

      ittelle kyl aika suoraankin ehdotettu joskus seksiä...

    • Anonyymi

      Kyllä kai sitä ihastuu intiimiin hierontaan.

    • Anonyymi

      kellä suurin osa etsii normaali hierontaa, mutta miehet humalassa soitelee naiselleen jotain muuta hierontaa,

    • Anonyymi

      Aika usein hieronta ja seksi kuuluu yhteen. Esimerkiksi panemua.net sivustolla tosi moni hieroja antaa seksipalveluita siis ihan nää koulutetut hierojat ja oli sitten mies tai naishieroja.

      Hieroja on vain salakoodi seksille. Näin se on

    • Anonyymi

      OMG mut joo

    • Anonyymi

      Pyysin joskus leffaan tms hierojaani,en muista mitä sanoi mutta ei kyllä sitten koskaan lähtenyt :D

    • Anonyymi

      Op: vaihda hierojaa, pyydä treffeille sen jälkeen.

      Hankala tilanne monelle (mies)hierojalle, jos huomaa asiakkaan haluavan jotain muutakin. Niin kauan kun on päivänvalon kestävää toimintaa siinä hierontafirmassa, niin ihastuneet, tai jotain "vähän enempää" hakevat asiakkaat ovat tulevia ongelmia tavalla tai toisella.

      Itsellä on ollut muutama tällainen asiakas, ja vaikka muutoin olisikin kiva lähteä vaikka sinne treffeille, niin kyllä heidät piti siirtää jollekin toiselle hierojalle. Eikä tullut lähdettyä kahveillekaan. Olisi pitänyt olla vähän toisenlainen ilmoitus, ja jossain muualla.

      T: Laillistettu hieroja

    • Anonyymi

      Sehän kannattaa normihierojan laittaa ilmoitukseensa, mitä hierontaa ei tee. Eli kun laittaa ilmoitukseensa ja hinnastoonsa, että ei alapäähierontaa, niin johan luulisi turhat asiakkaat kaikkoavan. Toinen vaikea asia on ns.energiat. Ikinä ei voi tietää, minkälaisia energioita hierojasta lähtee. Ikävä mennä sellaisen, josta lähtee huonot, kosketeltavaksi. Joissakin uskonnoissa ei suositella menemään kenen tahansa käsien alle, siis siunattavaksi ettei tulekin huonoa siunauksen sijasta. Sama pätee varmaan myös mihin tahansa koskettamiseen eli vaikkapa nyt hierontaan.

    • Anonyymi

      Hieronta avaa kaikki lukot.

    • Anonyymi

      Hemmetinmoisia tosikkoja. Olen varma, että sinun hierojasi on toista maata. Kirjoittele, miten meni jatkossa.

    • Anonyymi

      Pistät nahkavisan laulamaan vaan. Ei se toosa siitä kulu vaikka hieroja välillä salaa sinne juputtaakin.

    • Anonyymi

      Siis 20 - vuotias käy muka jollain äijällä hieronnassa? Ettei olisi keksitty juttu. Rakennekynnet ja muu spa homma olisi uskottavampaa.

      • Anonyymi

        Hän käy hieronnassa koska haluaa tavata ihastustaan.Aloittajalla on voinut olla ekalle kerralle syy mutta jatkoi käymistä koska ihastui siihen hierojaan.


    • Anonyymi

      Edesmennyt ystävä ihastui aikoinaan pianonsoitonopettajaansa alta kaksikymppisenä. Mies olisi hikiseen voinut olla hänen isänsä jos oikein nuorena olisi isäksi tullut. Muisteli monesti ja haikaili tämän soitonopettajan perään sittenkin kun itse oli jo lähellä neljääkymmentä.

    • Anonyymi

      MINÄ TAAS ISTUTIN HIEROJAANI TIPPURIN ( ihan vahingossa )

    • Anonyymi

      Mitä tuosta 22ihsstuin yli 50hierojaan annoin tehdä mitä halusi.. Olin muutaman kerran jälkeen aina alasti sen käsittelyssä.
      Ihanaa oli näytellä paikkojaan sormetti suuteli klitoris ta käsitteli. Sillä ei oikein seisona mut kerroin miehelleni mitä tapahtui.
      Olimme hulluna kiihkosta.
      Toinen hieroja näki pimpin ja tisuni muttei menty pitemmälle.
      Sit oli luonnon parantaja taas hurjia orgguja huhu alastomuuteni kiihotti.
      Energia hoito.
      Kolmas hieroja teki ihanasti klittaa hieromalla.. Ei niin hyvä.
      Sit pitkään hieroja voi taivas silloin sauva mukana joskus hieroi hy on ja kovat orgut..
      Kun makuun pääsee niin kiihottuu.
      Nauti nyt nauti nuorena..

      • Anonyymi

        Ai nyt olet nainen. Tuolla seksipuolella kerrot tarinaa miehen suusta. Kirjoitustyyli ja sanat paljastavat.


    • Anonyymi

      Kysyy hieroja joka elää kuvitelmissaan.

    • Anonyymi

      Ei olis kannattanut. Olis ollu ees metsuri.

    • Anonyymi

      ...lämmintä tulee selälle

    • Anonyymi

      Missähän päin Suomea hieroja on? Itsekin olen hieroja ja asiakkaana sinun ikäisesi hierottava. Jos paikka täsmäisi, sano mitkä sanat sanon sinulle hieronnan aikana.

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍

        En ole huomannut mitään toistuvaa sanontaa, toki olen huolimaton näiden kanssa aina


    • Anonyymi

      Kuuulostaa olevan ihan ok. - Kajaanissa menin työnantajan maksamaan lihaskuntoutukseen. Äijä laski hartioille kuuman savipakkauksen, kaiveli muniaan 20 min, sitten lääppi selk noää 10 min. Lopetin.

    • Anonyymi

      No kun teillä kerran ikäeroa niin nuorena monet hieman kokemattomat naiset ihastuvat isämäisin esim miees hahmoihin ja kyllä se yleensä miehille käy kyllä se ..Sanovat tietenkin että eroavat siitä puolisostaan mutta oikeasti ani harvoin niin käy..Että voithan vähän kiusata itseäsi sitten asialla mutta voihan olla että jos mies on oikeasti miesmäinen niin sanoo suoraankin ettei suhde onnistu ikäeron takia hänen mielestään.. Mutta sitten on toki noita henkiseltään iältään ikinuoria joille käy hyvin paljonki nuorempi nainen..Siinä tietty se riski niiden kohdalla että ottavat aina sitten vaan seuraavan nuoremman naisen kun sinulla tulee muutama vuosiesim. lisää yms mutta voihan sen riskin ottaa toki yms..En tiedä millainen tyyppi siellä sulla on kyseessä ollenkaan mutta näppituntumalta veikkaisin että on hyvin liipevä ja viehättävä vähän kaikille esim naisille jotka vähänkin kiinnostavat että voi pahimmillaan pitää näpeissäään montakin naista "kierrossa"..?..Että aina ei kannata tuudittautua siihen ollenkaan että on se ainoa..Mutta no minä olen sattumalta törmännyt aina niihin vähän ikävimpiin miehiin,voihan olla että jos sulla on vaikka erilainen tuuri elämässä mitä minulla sattunut olemaan..Voihan olla mahdollista että onkin "kunnollinen"..?koskaan ei voi tietää onko niin?.(.Omalla kohdalla ei vaan mennyt niin.. )

    • Anonyymi

      Toffersson?

    • Anonyymi

      Mitä teet kun parikymppisenä tarvitset yleensä hierontoja, silloinhan on lihakset vielä melko vetreässä kunnossa. Oletkin lähtenyt hakemaan hierojalta jotain muuta? Ja nyt olisit valmis aktiin.

    • Anonyymi

      Olen itsekin ihastunut hierojaani, vai olenkohan sittenkään? Ehkäpä ihastuinkin vain kosketukseen, siihen huomioon, jota sain hieronnan ajan maksettuani siitä, silloinhan väsynyt ja kiireinen äiti sai häntä hoitavan henkilön täyden huomion ja ihmiskäden kosketusta rentouttavassa ympäristössä. Siinä vain oli niin helppo romantisoida toinen henkilö. Eikä siitä mitään hyvää seurannut. Ihan vain vinkkinä, unohda 😊

    • Anonyymi

      Pitkälti samantyyppinen ongelma täällä.
      Ei kai tässä muu auta kun joko tehdä hienovarainen aloite tai sitten koittaa kestää ja odottaa että ihastuminen laantuu.

    • Anonyymi

      Mulle kävi samoin. Tai ehkä ennenkaikkea olisin halunnut seksiä mieshierojani kanssa… Keho halusi mutta mieli ei, en halunnut pettää ja on pakko lopettaa käynnit.

    • Anonyymi

      Mikä niissä hierojissa on niin erilaista verrattuna muihin ammatteihin?onko hierojat ylisöpöjä ja komeempia kuin muiden ammattien edustajat?

      • Anonyymi

        Ei kai, eiköhän kyse ole siitä kosketuksen aiheuttamasta mielihyvästä. Nykyinen elämä on niin hektistä, että hyvässäkin parisuhteessa toisen huomioiminen arjessa jää vähälle, ja hieronnassa miellyttävä kosketus, rentoutuminen ja toisen jakamaton huomio vaan aiheuttaa helposti jonkin asteiden ihastumisen tai halun heräämisen. Vastapuolen täytyy toki olla silloin jollakin tavoin itseä miellyttävä, mutta ei välttämättä mitenkään sillä tavoin säväyttävä, että arkisessa random tilanteessa tavattaessa pöksyt kastuisivat. Riittää että on ihan ookoo ja se kosketus tekee loput. Näin olen sen mielessäni funtsinut, terveisin rouva X.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai, eiköhän kyse ole siitä kosketuksen aiheuttamasta mielihyvästä. Nykyinen elämä on niin hektistä, että hyvässäkin parisuhteessa toisen huomioiminen arjessa jää vähälle, ja hieronnassa miellyttävä kosketus, rentoutuminen ja toisen jakamaton huomio vaan aiheuttaa helposti jonkin asteiden ihastumisen tai halun heräämisen. Vastapuolen täytyy toki olla silloin jollakin tavoin itseä miellyttävä, mutta ei välttämättä mitenkään sillä tavoin säväyttävä, että arkisessa random tilanteessa tavattaessa pöksyt kastuisivat. Riittää että on ihan ookoo ja se kosketus tekee loput. Näin olen sen mielessäni funtsinut, terveisin rouva X.

        Ette tule ajatelleeksi että niille hierojille maksetaan siitä että se koskee teihin.Se tekee vaan työtänsä jotta voi elättää itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tule ajatelleeksi että niille hierojille maksetaan siitä että se koskee teihin.Se tekee vaan työtänsä jotta voi elättää itsensä.

        Te maksatte siitä että saatte kosketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te maksatte siitä että saatte kosketusta.

        Joo eihän siinä mitään epäselvää ole? Ja itselläni ainakin pääpaino on fyysisten vaivojen helpottamisessa, on tiettyjä vaivoja joihin säännöllinen hieronta auttaa ja pysyn työkykyisenä. Valitettavana sivutuotteena tulevat nämä edellä mainitsemani tuntemukset. Itse toki nautin tästä tiettyyn rajaan asti, mutta minulla on hyvä avioliitto ja puoliso jota en halua loukata. Siksi olenkin nyt vaihtamassa ainakin toistaiseksi naispuoliseen hierojaan. Olen itsekin pohtinut paljon tätä kiihottumisen ja ihastumisen dilemmaa, ja tullut siihen tulokseen, että se johtuu isoksi osaksi em. seikoista, ei niinkään siitä, että hieroja olisi erityisesti juuri minun tyyppiäni tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän siinä mitään epäselvää ole? Ja itselläni ainakin pääpaino on fyysisten vaivojen helpottamisessa, on tiettyjä vaivoja joihin säännöllinen hieronta auttaa ja pysyn työkykyisenä. Valitettavana sivutuotteena tulevat nämä edellä mainitsemani tuntemukset. Itse toki nautin tästä tiettyyn rajaan asti, mutta minulla on hyvä avioliitto ja puoliso jota en halua loukata. Siksi olenkin nyt vaihtamassa ainakin toistaiseksi naispuoliseen hierojaan. Olen itsekin pohtinut paljon tätä kiihottumisen ja ihastumisen dilemmaa, ja tullut siihen tulokseen, että se johtuu isoksi osaksi em. seikoista, ei niinkään siitä, että hieroja olisi erityisesti juuri minun tyyppiäni tms.

        Luitko että ketjun aloittaja on sinkku.Hän ei ole pettämässä ketään koska on sinkku joka on ihastunut hierojaansa ja on valmis maksamaan hänelle siitä kosketuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko että ketjun aloittaja on sinkku.Hän ei ole pettämässä ketään koska on sinkku joka on ihastunut hierojaansa ja on valmis maksamaan hänelle siitä kosketuksesta.

        En tässä viitannut ketjun aloittajaan millään tavalla, mutta onhan se nyt hänellekin varmasti selvää, että toinen tekee työtään ja hän maksaa kosketuksesta, eri asia tietenkin on se, onko tässä tapauksessa ihastuminen molemminpuolistakin! Itse pohdin asiaa lähinnä yleiseltä kannalta oman kokemukseni perusteella, vastaten siihen, mikä mahdollisesti aiheuttaa sen, että hierojaa kohtaan helposti herää seksuaalista halua ja ehkä ihastumisenkin tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tässä viitannut ketjun aloittajaan millään tavalla, mutta onhan se nyt hänellekin varmasti selvää, että toinen tekee työtään ja hän maksaa kosketuksesta, eri asia tietenkin on se, onko tässä tapauksessa ihastuminen molemminpuolistakin! Itse pohdin asiaa lähinnä yleiseltä kannalta oman kokemukseni perusteella, vastaten siihen, mikä mahdollisesti aiheuttaa sen, että hierojaa kohtaan helposti herää seksuaalista halua ja ehkä ihastumisenkin tunteita.

        En usko että hieroja on valinnut ammattinsa siksi että hän voi mennä iskemään asiakkaita töissä.Minä uskon että hän tekee vaan työtänsä ilman että yrittää hieronnalla iskeä asiakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hieroja on valinnut ammattinsa siksi että hän voi mennä iskemään asiakkaita töissä.Minä uskon että hän tekee vaan työtänsä ilman että yrittää hieronnalla iskeä asiakasta.

        Eihän kukaan niin ole väittänytkään? Toki hierojatkin ovat ihmisiä, ja on erittäin paljon mahdollista, että keski-ikäinen mieshieroja ihastuu aloittajan kaltaiseen parikymppiseen asiakkaaseensa, mutta esim. omalla kohdallani en epäile mitään tämän suuntaista, hieroja jolla tähän asti olen käynyt on päinvastoin erittäin asiallinen ja fiksu ja tekee hyvin työnsä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan niin ole väittänytkään? Toki hierojatkin ovat ihmisiä, ja on erittäin paljon mahdollista, että keski-ikäinen mieshieroja ihastuu aloittajan kaltaiseen parikymppiseen asiakkaaseensa, mutta esim. omalla kohdallani en epäile mitään tämän suuntaista, hieroja jolla tähän asti olen käynyt on päinvastoin erittäin asiallinen ja fiksu ja tekee hyvin työnsä 😊

        Mutta kun mietitään sitä että asiakas kysyisi hierojaansa treffeille koska ei psyty enää pidättelee halujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun mietitään sitä että asiakas kysyisi hierojaansa treffeille koska ei psyty enää pidättelee halujaan.

        Ei kait siinä, jos molemmat ovat vapaita. Kysyä voi aina! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait siinä, jos molemmat ovat vapaita. Kysyä voi aina! 😊

        Olishan se hieno jos hierojaan ihastuneita on paljon ja hieroja käy sitten panemassa näitä kaikki häneen ihastuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se hieno jos hierojaan ihastuneita on paljon ja hieroja käy sitten panemassa näitä kaikki häneen ihastuneita.

        Varmasti ois kysyntää väsyneiden ja kosketusta kaipaavien mammojen keskuudessa!


    • Anonyymi

      Antaisin sille parrakkaalle punatukkaiselle koska vaan 😍 Mutta en mä sitä hänelle kerro, kunhan haaveilen!

      • Anonyymi

        Minuako tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuako tarkoitat?

        Hyvin mahdollista, mikäli oot se pitkä, punertavatukkainen ja -partainen iskävartaloinen hieroja/jäsenkorjaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista, mikäli oot se pitkä, punertavatukkainen ja -partainen iskävartaloinen hieroja/jäsenkorjaaja!

        ;)


    • Anonyymi

      Hieroja opintojen parissa tässä painiskelen ja googlailen kokemuksia sekä hierojan/hierottavan näkökulmasta oppimielessä!

      onkohan muita ammattiryhmiä mikä seksualisoidaan näin vahvasti, jopa kumppanini sanoi että minulla tulee riittämään naispuolisia asiakkaita koska olen empaattinen ja sosiaalinen..
      tuntuisi tosi pahalta jos ammattitaitoani ei arvosteta niin paljon että saisin tehdä työni rauhassa, ymmärrän että kosketus ja kaksin oleminen hoitotilanteessa saattaa tuntua jollekki ainutlaatuiselta, mutta silti ammattiryhmiä tulee arvostaa.
      Itse käyn säännöllisesti erilaisilla hierojilla jotta oppisin hyviä tapoja hieroa ja ennenkaikkea hyviä tapoja kohdata asiakkaita, jotta osaisin sitten tehdä hieronta tilanteesta asiallisen ja turvallisen henkilön sukupuolesta ja iästä huolimatta.
      -M44v

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe