Kun tietokoneihmisenä ja assembly-ohjelmoijana niin heti aloin katselemaan 8-bittisä binääricountereita, on kylläkin opetettu nuo piirit, mutta ei mistään löydy jotain sopivaa mallia, sitten...
Noniin kun itseasiassa joku binäärilaskuri, shift rekisteri piiri soveltuisikin paremmin ja niitä kyllä löytyy sitten heh...
Olinpa hölmö itse kun kun tarvitsen erääseen juttuun digitaalisen laskurin..
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeasti niin assembly-kielessä SHL - shift bits left jne.... komennot kuten on niin yleensä... mutta kun löysin erään vanhan piirin se3 oli keraaminen 4018B keraaminen eli military jostain osasta purin ja totesin että hyvin toimii ja laitoin, sitten ei löydy vastaavaa military-tason keraamista sitten mistään binäärilaskuria heh
- Anonyymi
Heh heh vaan, sano.
- Anonyymi
Niitä punaisia pieniä on ne pillerit, valkoinen purkki ja kolmiomerkintä..
Otitko tänään?!
Et tainnut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910596- 372391
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362326- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831232Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?265983- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737