Olisiko täällä ketään, kuka on tahallaan jättänyt käymättä ylioppilasjuhlassa, koska ei ole halunnut mennä sinne? Entä ketään, kuka kävi, mutta ei halunnut hankkia lakkia? Itse valmistun ensi kuussa enkä oikeastaan haluaisi mennä koko ylioppilasjuhlaan, mutta jos päätän tässä kuitenkin mennä ainakin siitä olen varma, että lakkia en aio hankkia
Ylioppilasjuhla
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Aika noloon tilanteeseen joudut ilman lakkia. Älä mene ollenkaan! Ei ole pakko mennä. Ilmoita koulussa, että et tule lakkiaisiin, niin ei huolestuta turhaan sinusta. Todistuksen saat hakea koulun kansliasta juhlien jälkeen.
Itselleni lakkiaiset koululla oli elämäni mieleenpainuvimpia hetkiä. Se on ainutkertaista. Mutta ymmärrän, että sinulla on joku painava syy jäädä pois.- Anonyymi
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623