DNA:lla ei tieten mee kovin hyvin, koska tuputtavat vimmatusti mainostensa avulla tuotteitaan ja palvelujaan kuluttajille. Ainakin kahta ja jopa kolmeakin eri DNA:n mainosta kuulee päivittäin kaupallisilla radiokanavilla. Vois ihan oikeasti vähentää mainosten määrää ja lisäksi panostaa niiden laatuun. Ärsyttäviä renkutuksia, joista saa vaan pahan fiiliksen. Jos he eivät parempaan pysty, niin laittakaa koko lafka kiinni. Ei DNA mikään monopoli täällä ole. 😡
Nimim. DNA:han tympääntynyt. 🙁
DNA:n tolkuton mainostaminen
6
1094
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vieläpä huijausmainoksia kuten tämä digiturvahömpötys..
- Anonyymi
Olis kiva kuulla se ensimmäinenkin että sais vähän perspektiiviä.
- Anonyymi
Kuulut minun laillani sivistyneistöön.
Käännä esiin joku junttikanava niin siellä se saattaa piileksiä. - Anonyymi
Ehkä vähän rauhoittunut mainostus, mutta aikasemmin ainakin Radio Novalla ja varmasti muillakin Bauer Median kanavilla on DNA:n mainoksia kuulunut. Dna:n Tv-mainokset MTV:llä oli kyllä kuraa. Niitä ei oo enää näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vähän rauhoittunut mainostus, mutta aikasemmin ainakin Radio Novalla ja varmasti muillakin Bauer Median kanavilla on DNA:n mainoksia kuulunut. Dna:n Tv-mainokset MTV:llä oli kyllä kuraa. Niitä ei oo enää näkynyt.
Ilmankos. Itse kuuntelen vain Ylen radio ykköstä. Ei vielä ensimmäistäkään DNA:n mainosta kuulunut.
- Anonyymi
DNA ei kerro kaikkea tuputtamistaan paketeista. Huijauksen makua! Jätin DNA:n syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281