Mihin tahoon pitää olla yhteydessä, kun ulosottoviranomainen pelaa omia pelejään ja suorittaa mielivaltaisia siirtoja asiakkaan tiilitä, ei piittaa suojaosuuksista, keksii raportteihin satuja ja suoranaisia valheita, joiden varjolla voi toimia miten haluaa.
Alkaa hermo mennä, kun ei auta asialliset reklamaatiot.
"En tiedä muuta asiasta kuin mitä hän on kirjoittanut lisätietoihin: Pankkitilin ulosmittauksen väliaikaistoimi, tilillä myös osa säästöjä."
Tällä sepustuksella siis saa viedä asiakkaalle laillisesti kuuluvia rahoja sen kummemmin selittämättä, tyyppi itse oli poissa paikalta, joten häntä tuuraava kollega laittoi viestin tuon viestin. Tilillä ei varmasti ollut "säästöjä" senttiäkään.
Ulosotolla omat lait käytössä
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnan oikeusasiamiehen tehtävänä on valvoa, että viranomaiset toimivat lain mukaan.
- Anonyymi
Oman alueen kihlakunnanvouti ensin, mutta jos siellä ei ole halua toimia oikein, sitten yhteys valtakunnanvoutiin. Kihlakunnanvoudin tulee valvoa oman alueensa ja toimistonsa ulosottoa, mutta jos yhteistyökykyä ei löydy, sitten valtakunnan voudin reviiri on paras reklamaation paikka.
- Anonyymi
Tilillä olevilla varoilla pitäisi olla puolitoistakertaisen suojaosuuden suuruinen erottamisetu.
- Anonyymi
Perseilijöille pitää antaa potut pottuina korkojen kera, joillekin saattaa sattua useita keroja vuodessa että esim. postilaatikko on täynnä sianpaskaa ja auton renkaat viilletty käyttökelvottomaksi ym. kivaa.
Meillä päin ennen vanhaan tuollaiset perseilijät vietiin metsään missä susilaumat liikkuivat, sidottiin ne puihin ja luonto hoiti asian omalla karmealla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️921997Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671470YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741259- 691090
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2221052Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.144962Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava236917Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51896Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881