Puolalaiset rajavartijat löivät rajusti pakolaista ja työnsivät hänet Valko-Venäjälle

Anonyymi-ap

Puolan turvallisuusjoukot löivät pakolaisen ja pakottivat hänet ylittämään Valko-Venäjän rajan.
Tämä tapaus tapahtui Valko-Venäjän ja Puolan rajalla tiistaina 8. marraskuuta, Valko-Venäjän tasavallan alueelta löydetty pahoin pahoinpidelty ulkomaalainen kertoi Valko-Venäjän lainvalvontaviranomaisille olevansa Syyrian kansalainen.

Pakolainen kertoi olleensa Puolassa kolme päivää ennen kuin hänet pidätettiin ja vietiin Valko-Venäjän rajalle.

Puolan turvallisuusjoukot pakottivat hänet menemään portin läpi, samalla lyömällä häntä ja ruiskuttamalla kaasua hänen kasvoilleen, kylmästä huolimatta he käskivät hänet riisumaan kenkänsä.

Valko-Venäjän rajaosasto antoi pakolaiselle tarvittavaa apua, ministeriö huomautti.

Samalta alueelta 2. lokakuuta puolalaisten muurien läheltä, lähellä porttia, löydettiin ei-slaavilaiselta näyttävän pakolaisen ruumis.

Puola, Liettua ja Latvia ilmoittivat vuosi sitten laittomien siirtolaisten määrän kasvusta Valko-Venäjän rajalla, mistä virallista Minskiä syytettiin.

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikein syyrialaiselle iPhone-matkailijalle!

      • Anonyymi

        Seuraavaksi varmaan sanot ukrainalaisten ansainneen kuolla Stalinin masinoimassa nälänhädässä. Ups, ei ollutkaan sinulta kovin älykästä kommenttia!


      • Anonyymi

        Poika rakas, sinä olet 40-vuotias. Tuollaisten idioottimaisten kirjoittelujen takia kuin "Ihan oikein syyrialaiselle iPhone-matkailijalle!" potkaisin sinut ulos! Luulisi, ettet siellä kaupungin kämpässä enää laittelisi tuollaisia pirinarkkarimaisia tyhmyyksiä. MIKÄ SINUSSA OIKEASTI ON VIALLA??

        Minä tiedän monta, jotka EIVÄT saaneet kristillistä kasvatusta ja silti kääntyivät ateismista uskoon ja ovat paljon esimerkillisempiä ihmisiä kuin sinä. Joudun aina häpeämään sinun puolestasi, kun puhun sukulaisille, olivat uskossa tai eivät.

        «Joka sortaa vähäosaisia, herjaa hänen Luojaansa, mutta Luojaa kunnioittaa se, joka armahtaa köyhää.» Sananl. 14:31.

        «Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin muukalainen, ja te otitte minut luoksenne. Minä olin alaston, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairaana, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ‘Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä, ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut muukalaisena ja otimme sinut luoksemme, tai alastomana ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi? Niin Kuningas vastaa heille:'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' … minkä olette jättäneet temättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'» Matt. 25:35-40.45.

        «Kehotamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, tukekaa heikkoja, olkaa kärsivällisiä kaikkia kohtaan. Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toisillenne ja kaikille.» 1. Tess. 5:14-15.

        HÄPEÄ, POIKA, HÄPEÄ! TULE JÄRKIISI JA KÄÄNNY OIKEALLE TIELLE! MINÄ EN KASVATTANUT POJASTANI FOLIOHATTUILEVAA PIRINARKKARI-HÖNTTIÄ!

        Aivan sama montako kertaa haukut minua valtion koiraksi, olen tehnyt oikein pyytäessäni sossulta, poliiseilta ja valtiolta apua. Sinä ansaitset kaikki nuhtelut tyhmyyksistä.

        Olen äärimmäisen pettynyt sinuun!


    • Anonyymi

      Noin pitäisi toimia kaikissa Euroopan maissa.

      • Anonyymi

        Eli sinut pitäisi heittää pois Suomesta ja tunkea toisaalle ja takasin? Voi kyllä vähän muuttua ääni kellossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinut pitäisi heittää pois Suomesta ja tunkea toisaalle ja takasin? Voi kyllä vähän muuttua ääni kellossa.

        JOS ET ASU SURKEASSA KÄMPÄSSÄ JA ET JOUDU IHMETTELEE MISTÄ NIITÄ AINEITA SAA ETTEI OO NIIN SURKEE OLO, NIIN MITÄ SÄ WESTENDIN KULTALÄPPÄRILTÄ POSTAAVA ANTI-KOMMUNISTI/ANTI-NATSI/ANTI-FASISTI MIKÄLIE PORHO TIEDÄT PAHAN OLON PURKAMISESTA KAUKAISIIN "TOISIIN"?????????!!!!!!! ET MITÄÄN!!!!!!!!!!

        TAI EHKÄ OLETKIN PERSU!!!! SINIMUSTA!!!! TAI KEPULAINEN!!!!!????? TAI SEKOOMUS-PUOLUEESTA!!!!???? TYHJIÄ LUPAUKSIA, ET VARMANA YHTÄÄN PAREMMAKSI LAITA KUIN NYKYINEN TYTTÖHALLITUS, LUPAAT LUPAAT OMIASI OOT MUKA PAREMPI JA SITTEN RÄIT LISÄÄ PÄÄLLE!! TAI SITTEN MYYT SUOMEA KIINALLE JA ISRAELILLE!!!! TEET SUOMESTA POHJOIS-KOREAN KALTAISEN MUTTA VAIN VÄINÄMÖISEN KUVIA KAIKKIALLA!!!!

        MÄ JOUDUN KÄRSII KOKO AJAN SURKEISTA LASKUISTA JA PARI KAVERIA TÄYSII TAKINKÄÄNTÄJII KUN EI SUOSTU ANTAA MULLE VAIK NIILLÄ RIITTÄS JA MÄ MAKSAISIN!!!!! AJATELLA ETTEI OMIIN KAVERIHINKAAN VOI LUOTTAA!!!

        MITÄ SÄ RIKAS WESTENDILÄINEN TIEDÄT PAHASTA OLOSTA????!!! ET MITÄÄN!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS ET ASU SURKEASSA KÄMPÄSSÄ JA ET JOUDU IHMETTELEE MISTÄ NIITÄ AINEITA SAA ETTEI OO NIIN SURKEE OLO, NIIN MITÄ SÄ WESTENDIN KULTALÄPPÄRILTÄ POSTAAVA ANTI-KOMMUNISTI/ANTI-NATSI/ANTI-FASISTI MIKÄLIE PORHO TIEDÄT PAHAN OLON PURKAMISESTA KAUKAISIIN "TOISIIN"?????????!!!!!!! ET MITÄÄN!!!!!!!!!!

        TAI EHKÄ OLETKIN PERSU!!!! SINIMUSTA!!!! TAI KEPULAINEN!!!!!????? TAI SEKOOMUS-PUOLUEESTA!!!!???? TYHJIÄ LUPAUKSIA, ET VARMANA YHTÄÄN PAREMMAKSI LAITA KUIN NYKYINEN TYTTÖHALLITUS, LUPAAT LUPAAT OMIASI OOT MUKA PAREMPI JA SITTEN RÄIT LISÄÄ PÄÄLLE!! TAI SITTEN MYYT SUOMEA KIINALLE JA ISRAELILLE!!!! TEET SUOMESTA POHJOIS-KOREAN KALTAISEN MUTTA VAIN VÄINÄMÖISEN KUVIA KAIKKIALLA!!!!

        MÄ JOUDUN KÄRSII KOKO AJAN SURKEISTA LASKUISTA JA PARI KAVERIA TÄYSII TAKINKÄÄNTÄJII KUN EI SUOSTU ANTAA MULLE VAIK NIILLÄ RIITTÄS JA MÄ MAKSAISIN!!!!! AJATELLA ETTEI OMIIN KAVERIHINKAAN VOI LUOTTAA!!!

        MITÄ SÄ RIKAS WESTENDILÄINEN TIEDÄT PAHASTA OLOSTA????!!! ET MITÄÄN!!!!!!

        Ole kiltti, poika rakas, lopeta jo!


    • Anonyymi

      Suomalaiset sotilaat kantoivat samanikäisten partajullikoiden laukut Suomen puolelle v. 2015 . Seuraus oli että Oulussa alaikäisten joukkoraiskaukset lisääntyivät ja perussuomalaisista tuli pysyvästi suuri puolue.

    • Anonyymi

      Oikein toimittu. EI ne mitään oikeita pakolaisia ollut vaan Venäjän sinne usuttamia hybridisodankäynnin välineitä.

      Puola on hieno maa.

      • Anonyymi

        Poikani, en tiedä miten onnistut alittamaan jatkuvasti alenevat odotukseni, mutta olen erittäin pettynyt sinuun. Oli syykin miksi lopetin sinun Internetin käytöstäsi maksamisen ja potkaisin sinut ulos.......... 40-vuotias mies!

        Haluaisin uskoa, että kristillinen kasvatus olisi opettanut sinua ajattelevaksi, kunnolliseksi kansalaiseksi. Hävettää puhuakin sukulaisille. Se on niin selvää mitä ajattelevat! Jotkut ovat kristittyjä kuten minäkin, jotkut ateisteja, muutama on kääntynyt pois uskosta ja kaikilla on kasvoille kirjoitettuna miten Raamattuun vetoaminen on voinut olla noin täysi fiasko ja miten pojastani on voinut tulla foliohattusivuja lukeva ties-missä-aineissa heiluva surkimus. MINUA HÄVETTÄÄ SINUN PUOLESTASI!!!

        En ole edes pakottanut sinua naimisiin missään vaiheessa, joten miksi toiset etnisyydet tai se, että joku olisi "vaihtanut" sukupuolta, kammottaa sinua niin? Jos et halua naimisiin, niin ei tarvitse lypsää tekosyitä idioottimaisista muukalaisviha-kliseistä, jotka ovat kuin suoraan pirinarkkarin suusta. KYLLÄ SINUN, AIKUINEN MIES, PITÄISI TÄMÄ TIETÄÄ!!

        Tiedän jopa monta ateistia, jotka ovat onneksi liian kohteliaita ottamaan sinut esimerkiksi miksi kristillinen kasvatus "ei toimi". Varmasti olisivat kääntyneet pelastuksen tielle ilman, että sinun pitää olemattomilla standardeillasi ja säädyttömällä elämäntyylilläsi häpäistä ja nolata kaikki läheisesi.

        «Olkaa armahtavia, niin kuin teidän isännekin on armahtava.» Luuk. 6:36.

        «Tuleehan ystävän olla laupias nääntyvälle, vaikka tämä olisikin hylännyt Kaikkivaltiaan pelon.» Job 6:14.

        «Armelias mies tekee hyvää itselleen, mutta armoton syöksee itsensä onnettomuuteen.» Sananl. 11:17.

        «Joka sortaa vähäosaisia, herjaa hänen Luojaansa, mutta Luojaa kunnioittaa se, joka armahtaa köyhää.» Sananl. 14:31.

        «Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin muukalainen, ja te otitte minut luoksenne. Minä olin alaston, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairaana, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ‘Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä, ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut muukalaisena ja otimme sinut luoksemme, tai alastomana ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi? Niin Kuningas vastaa heille:'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' … minkä olette jättäneet temättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'» Matt. 25:35-40.45.

        «Kehotamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, tukekaa heikkoja, olkaa kärsivällisiä kaikkia kohtaan. Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toisillenne ja kaikille.» 1. Tess. 5:14-15.

        Minä tiedän, että moni ateisti kääntyisi aivan varmasti hyvää esimerkkiä nähtyään tai vähintäänkin avaisi oven kääntymiselle hyvästä esimerkistä. Itse asiassa myös moni apateisti, misoteisti, dysteisti..... jopa henoteistit, jotka uskovat suur-Jumalan lisäksi myös lukuisten valejumalien todellisuuteen ja siksi ovat vietävissä! Tiedän jopa eräästä itseään ego-teistiksi kutsuneesta (ja olen päässyt hänet tapaamaan useamman kerran), joka näki lukuisia esimerkkejä kristillisyyden toimivuudesta ja sisäisti sen olevan palkitsevampi ja henkisesti täyteläisempi elämä. Nykyään hän on esimerkillinen yksilö, joka itse käytöksellään antaa valoa keskelle harmautta, jota ateismi ja vale-uskot luovat ihmisten keskuuteen.

        Mutta sinä teet tällaiset asiat vaikeaksi keskenkasvuisella käytökselläsi. Olen tavannut jopa yläasteikäisiä, jotka ovat henkisesti kypsempiä kuin sinä. Ja ihmettelet ansaitset kaikki nuhteet kaikilta, myös ateisteilta!

        Ole hyvä, poika rakas, tule järkiisi ja käänny takaisin oikealle tielle ja lopeta pirinarkkarimaisten tyhmyyksien horina!


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa täyttä asiaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe