- Anteeksi, saisinko käyttää konetta? - reilu nuori nainen sanoi kun tuli kohti.
?? #
Katsoin ympärilleni ja lähistöllä oli paljon vapaita koneita.
- Tahtoisin seisomakoneen - tyttö jatkoi viattomasti
- Ei tää ole mikään selitys.. - vastasin tiukasti ja katsoin ihan OK tyttöä.
Ehkä lähistöllä ei ollut muita seisomakoneita ja minähän istuin tuolilla 'seisomakoneen' äärellä nenä ylöspäin.
??!!
Mietin, että mikä selitys, että mun pitää vetää nopeasti koska tyttö tahtoo seistä koneen edessä? Tietokoneessa järki on internetti eikä sen edessä seisominen. Tärkeintä on että pääsee nettiin kuten minä paraaikaa teen. Mutta miksi mun pitää kärsiä jos tyttö tahtoo päästää nettiin?
Sama tyttö meni toisen tietokoneen käyttäjän viereen ja sai kuin saikin naisen vapauttamaan tietsikän hänelle.
Nainen ymmärsi sitä seisoa halunnutta 'täydellisesti', niin oudolta kuin se kuulostaa,
vaikka kysyi vielä, että "onko sinulla vatsa kipeä, oletko sairas jotenkin"?
Ei tyttö vain tahtoi ajaa muut korkealla pöydällä seisoneen tietokoneen ääreltä ja päästä nettiin.
'Tahdon seisovan koneen"
Anonyymi-ap
0
299
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443