Kohta jälleen suora radion sinfoniaorkesterin konsertti YLE radio 1 kanavalla

Anonyymi-ap

YLE radio 1 on Suomen ainoa radiokanava jossa kuullaan viikoittain suoria konsertteja. Myös tallennettuja konsertteja tulee viikoittain mutta aina keskiviikkoisin kuullaan suora lähetys. Mahtavaa YLE!

8

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten nautinkaan nyt kuuluvasta konsertista

• Anonyymi

Nyt on torstai ja YLE radio ykkösellä on menossa klo 21.00 asti kestävä taltioitu konsertti Kauniaisten musiikkijuhlista lokakuun lopusta. Esiintyjänä Virolainen hortus musicus, joka on tykittänyt musiikkia 30 levyn verran 50 vuoden aikana .
      Tämänkin ilon tarjoaa YLE!

• Anonyymi

Tämä oli melko raskas konsertti. Siinä kuultiin paljon vanhaa musiikkia 1500-1600 luvuilta enkä pidä sen ajan musiikista niin paljon. Melko paljon hengellisiä lauluja. Ainakin kolme Marialle omistettua esitystä mutta ehdottomasti oli kuunneltavana arvoinen. Löytyy areenasta tallenteena

• Anonyymi

Perjantai ilta ei suinkaan ole konsertiton vaan klo 19.00 uutisten jälkeen alkaa Lapin kamariorkesterin konsertti, jossa saadaan kuulla kaksi kantaesitystä. Konsertti on taltiointi Rovaniemen Kulttuuritalolla 3.11

• Anonyymi

Tälle kontentille 👍

• Anonyymi

Tämä konsertti oli raikas. Musiikki oli kaunista. Loppu meni vähän ohi enkä jaksanut väsyneenä niin keskittyä enää viimeisen esityksen loppupuolella. Täytyykin tarkistaa tuleeko tänään konserttia

• Anonyymi

Tänään klo 19 uutisten jälkeen alkaa suora konsertti Rusk-festivaaleilta Pietarsaaresta.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      333
      2952
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1233
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1118
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      62
      967
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      59
      877
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      850
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      729
    8. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      720
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      712
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52
      600
    Aihe