Haluisin vaihtaa luokkaani, mutta olen jo kasilla ja sen lisäksi enkkuluokalla. Minua verbaalisti kiusataan aina välillä, ja menen aina kun mahdollista välitunneilla toisella luokalla olevani ystäväni luokse. En myöskään ole sopeutunut juurikaan luokalleni ja englanniksi esim. matematiikan opiskelu on hyvin raskasta. Olen jo kerran yrittänyt vaihtaa luokka, mutta minulle kerrottiin, että koska olen lupautunut jo enkkuluokalle en voi vaihtaa sieltä niin vain pois. Olisiko kenelläkään lisää syitä, joidenka avulla voisin edistää luokan vaihdon mahdollisuutta?
Luokan vaihto erikoisluokalta.
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Opelle puhuun ettei pärjää matikas enkuksi.Jos englanti on hallussa muuten niin saisko sit matikkaan tukiopetusta jos luokan vaihto ei onnistu.Onk siis nykyses luokas jotain kiusaajia?
- Anonyymi
No siis, siellä on pari ihmistä joidenka kanssa olin joskus kavereita, mutta he siis ihan tyhjästä alko verbaalisti kiusaa ja haukkumaan minua. Tätä siis tapahtuu aika usein, yleensä kun heillä on tylsää eikä muuta tekemistä. Muutenkin ovat tosi tuomitsevia, pinnallisia, lapsellisia ja itsekeskeisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis, siellä on pari ihmistä joidenka kanssa olin joskus kavereita, mutta he siis ihan tyhjästä alko verbaalisti kiusaa ja haukkumaan minua. Tätä siis tapahtuu aika usein, yleensä kun heillä on tylsää eikä muuta tekemistä. Muutenkin ovat tosi tuomitsevia, pinnallisia, lapsellisia ja itsekeskeisiä ihmisiä.
Niin eli huvin vuoksi kiusaavat onpa lapsellisia.Onnistuisko luokan vaihto joululoman jälkeen,voisko vanhemmat siinä auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724