SOS-lapsikylän painostusryhmä mainostaa

Sos-lapsikylän mainostus on käynnissä.

Siinä puhuu vanhempien tukihenkilö Satu tunteellisella, itsevarmalla ja rohkealla sävyllä. Pelkään hänen olevan se Satu, joka arvioi minua tulevassa poikani kanssa olemisessa. Mainosta tuputetaan Spotifyssa.

Se on painostusryhmän julkaisu huostaanoton rahoituksen puolesta juuri oikealla hetkellä, kun hallitus tekee lastensuojelun kokonaisuudistusta. Mainos pyrkii saamaan äänestäjistä tuntumaan siltä, että voi lapsiparkoja ja ihanaa, kun nuo nuoret koulutetut äitimäiset naiset pitävät huolen heistä.

Siinä sanotaan, "yhdessä luomme sadun paremmasta tulevaisuudesta".

Se vihjaa, että vanhemmat eivät kuulu siihen vaan pelkästään hoitajat, hoitolaitokset, heitä tukevat äänestäjät ja lapset. Vanhemmat ovat täysin poissa kuvioista ja yhteiskunta huolehtii lapsista ilman heitäkin. Heidän väkivaltainen mustamaalaaminen, vääristely ja syrjintä, se kuvio, jolla heistä hankkiuduttiin eroon ja heidän näkökulmansa puuttuu kokonaan sos-lapsikylän viestinnästä. Edes lapsien näkökulmasta tai oikeiden vanhempien valinnasta ei puhuta vaan sen painostusjärjestö päättää heidän puolestaan.

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on pitkä ja vaikea historia, jonka yritän esittää tiivistetysti ja neutraalisti.

Olen omistautunut ja tunnollinen kilpaurheilua harjoitteleva pyöräilyseuran jäsen, johon liityin viime keväänä.

Ensimmäinen ongelma ilmeni 60-vuotiaan miespuolisen puheenjohtajan asenteessa parin kuukauden kuluttua viime keväänä, kun käyttäydyin epävarmasti. Epävarmuuteni häiritsi puheenjohtajaa, jonka havaitsin hänen käytöksestään. Hän oli ärsyyntynyt joutuessaan katselemaan epävarmuutta, ihan kuin se saisi hänet itsensä vaivaantuneeksi, mutta johon hän on elämässään kyllästynyt. Epävarmuuteni oli sellaista voimakasta sosiaalista jännittämistä, jota teini-ikäisillä usein on. Se on todennäköisesti vaistonomainen havaintoni toisten pinnan alla kytevästä antagonismista minua vastaan.

Olen parin vuoden aikana käynyt vapaa-ajan pyöräilyporukoissa kesäisin, joissa liikkuu porukkaa, jotka ovat huonoja seurustelemaan. Seurauksena oli omalta kohdaltani ärsyyntymistä ja heidän puoleltaan marginalisoimista ja välttelyä.

• Anonyymi

Sos-lapsikylä on pelkkää kulissia. Rahanahneita , lasten hyväksikäyttäjiä, narsisteja koko laitos täynnä. Venäjän Putinille töitä tarjolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4416
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1354
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      114
      944
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      871
    Aihe