Saako rajalle rakentaa

Anonyymi-ap

Mitä tarkoittaa jos toiminpideluvassa lukee saa louhia ja rakentaa rajalle?

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun pitää tehdä se rajaviranomisten alueella.

    • Anonyymi

      Saat tehä mökin ulottuvuuksien rajalle eli halutessasi vaikka suoraan portaalin päälle. Kannattaa vaan varautua alieenien vierailuihin. Niiden jäljiltä tuppaa peppureikä menemään helläksi.

      • Anonyymi

        Kuinka moni teistä täällä kirjoittelevista on joutunut alienien sieppaamaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni teistä täällä kirjoittelevista on joutunut alienien sieppaamaksi

        Minä. Vieläkin sattuu pyllyyn.


    • Anonyymi

      Niin ja toimenpideluvalla saat myös louhia ulottuvuuksien rajalla dynamenttia jysäyttelemällä. Se ei vain ole kovin suotavaa suoraan portaalin kohdalla. Alieenit voi suuttua ja työntää dynamenttipötköt sytytettyinä poikittain sun hanuriin. Sen jälkeen et voi ainakaan vuoteen istua. Kokemusta on.

      T. Pommi&Tuhnu Oy:n toimitusjohtaja Perä-Paukku

      • Anonyymi

        Kehtaisikko laittaa firmalle nimeksi varmasti kyllä asiakkaat ainakin nimen muistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaisikko laittaa firmalle nimeksi varmasti kyllä asiakkaat ainakin nimen muistasi

        Totta kai kehtaisin! Jää helposti mieleen, tilauksia tulee ovista ja ikkunoista. Korkean tason energiakentissä jysäyttely on herkkää puuhaa. Niinku kääretorttua tekis: pitää kohdella kuin kipeetä p***ua.


    • Anonyymi

      Rajalle voidaan rakentaa portti. Sitä voi käyttää jos osaa, mutta ensin pitää uskoa rajan olevan olemassa.

    • Anonyymi

      Omalle maalle kuitenkin, ei muukalaisten! Muuten tulee ongelmia

      • Anonyymi

        Tuleeko rajaloukkaus? Siitä on lyhyt matka tähtiensotaan.


    • Anonyymi

      Ebti muinoin rakennukset piti jokusen metrin rajasta irti ettei tartti niitä palomuureja rakentaa niiden piharakennusten väliin kun sotien jälkeen ei kai ollu niin pikkutarkkoja rakennus määräyksiä ne piharakennukset monasti on siinä tontin rajalla vajaan metrin päässä naapurin piharakennuksesta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe