Tarkistako kytät sen pakettin kun seuranassa luki eilen että on tänän perillä ja tänän luke että on vasta huomenna perillä?
Tarkistako kytät paketin?
4
756
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu kun mystistä ei lue viestejä mutta paina varattua kyllä kytät on viennyt xxxxx ja sitten ne paina varattua mutta ei lue viestejä en usko että xxxxx muukamassa olis niin tyhmä että hän ei tajuisi että on tärkeä asia kun pommitta eikä muukamassa katsoisi viestejä.
- Anonyymi
Eilisestä odottanut että tänän tule se paketti ja sitten tänän luke että vasta huomenna ja huomenna tietenkin luke että vasta manantaina mutta ei se vissin ollekan tule kun ei toi lähettäjä vasta vaan paina varattua ei toi lähettäjä niin tyhmä ole että hän ei muukamassa tajuaisi katsoa viestejä vaikka pomitta eli kytät on viennyt toi lähettäjä ja ne paina varattua ja ne ei katso minun viestit että minä en muukamassa epäilisi mitän mutta epäilen vieläkin enemään kun ei lähettäjä katso noitta viestejä vaikka häntä pomitta eli pitä vain varatua sihen että se ei ollekan tule se paketti.
- Anonyymi
10.11.2022 08:55
Lähetys on rekisteröity.
Lue lisää
Asiakaspalvelu Postintaival
Pääkonttori
Postiosoite
PL 1
00011 POSTI
Katuosoite
Postintaival 7 A
00230 Helsinki
Vaihde
020 4511
Maanantai - perjantai 8-16
(pvm/mpm, jonotus on maksullista)
Fax 020 451 4414
Tuotako toi merkintä tarkoitta? - Anonyymi
Vittu satana joka ikisestä asiasta pitä soitta ne teke tuon tahalla että tiena raha ei muukamassa rittä että lähetäjä vaihta numeron minä annan huonoin mahdollinen eli 1 piste postille :(
Vittu kun ne törkeästi käyttä hyväksi kun joku teke jonkun pienen virhen esim näppäile väärä numeroa lähetäjälle niin se kallisti kostautu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948