Jos Orimattilaa johtaisi mies joka on rakentanut Saab merkkisiä henkilöautoja Ruotsin Trollhättanissa ja kolunnut maailman kriisipesäkkeitä Ranskan muukalaislegioonan kovamaineisena palkkasoturina sekä kotimaassa rakentanut itse kesämökin ja hankkinut elantonsa Helsingin isoilta rakennustyömailta niin saattaisi moni moka jäädä tapahtumatta.
Jo tuo maailmankansalaisuus ja siellä nähdyt asiat tuovat päähän sen maalaisjärjen jolla Orimattilasta tulisi maanpäällinen paratiisi. Täällä olisi kova kuri, mutta siltikin reiluus. Täällä ei haihateltaisi mahdottomia ( lue Hennahanke).
Hyvä johtaja tarvittaisiin
Anonyymi-ap
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän poikaystävä mahtaisi tuumata?
- Anonyymi
Samaa mietin.
- Anonyymi
Rane osaa temput huulillaan ja nelinkontin. Johtajaksi ei ole kyseinen kaveri tehty
- Anonyymi
Eikö sinne Orimattilaan juuri valittu uusi Kaupunkinjohtaja? Eikö hän nyt olekkaan hyvä? Kyselee Kärkölän mies.
- Anonyymi
Mies paikallaan
- Anonyymi
On mies paikallaan ja Hennan kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954