Runkiralli 2022

Anonyymi-ap

Viikon päästä taas ajellaan ja reitistä ei ole hajua?

Mahtaisko jostain löytyä reittiä tai incaria pätkistä?

Osais lähettää koko seuran väelle paikoista infot että ei tarvis pallopäävasaraa antaa koko loppuvuoden.

Lisää nimiäkin ilmestyny listaan, kuten joku kansallispuku porukan niminen veijari Porgåsta?

Voitti kuulemma jonku kylärallin pari vkoa takaperin tuhnuksella

Kostein terveisin
Sladimaisteri

26

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vähän kun jaksat tehdä työtä ja etsiä, ni kyllä reitin löydät ;) Mut vinkkinä voin sanoo, et mielenkiintonen reitti edessä ja aivan varmasti on tapahtumia! Isä tuntee hyvin kilpailunjärjestäjän ja oli ihmetellyt hänelle reitin minimaalista merkintälinjaa. Vastaus oli kuulemma ollut vaan, et teet niin tai näin, ni aina joku valittaa. Nyt mennään tällä linjalla ja kuskin silmän mukaan ajetaan. Tästä kuulemma kyllä informoidaan kuljettajia. Ja jos ei ny millään reittiä löydy, ni voin sen kyl sit laittaa.

      • Anonyymi

        Ottaakohan isä sinua mukaan kun olet vielä niin lapsi


    • Anonyymi

      Onko kisaan osallistumassa yhtään kuskia, joka ottaa vastuun?

      • Anonyymi

        Kyllä sinne kuulemma yks jakopakettimies on ilmottaunu


    • Anonyymi

      aika haastava reitti tulee kyllä olemaan, kolmosen alussa on melkoisen hyvä paikka, mihin meen ite väijymään mahdollisia tilanteita. joskus vuonna -02 ajettu edellisen kerran, sillon oli saldona 2 27

      • Anonyymi

        Paras paikka on ek1 lähtö viiva, näkee kaikki kuskit ja kuinka soralentää


    • Anonyymi

      onko tää luvaton kilpailu?

      • Anonyymi

        Ei luvaton, mutta ennemminkin hävytön. Ps Koskilammi voittoon


    • Anonyymi

      Osallistuuko tähän kisaan todellinen maailman nopein Heikki?

    • Anonyymi

      Oho olipas maukas lähtölista sekä räävitosia reilusti viivalla.
      Reitin kiertäneenä voin kertoa sen verran että haisee vahvasti peräöljylle.
      Näin loppusyksystä saattaa maisemat muuttua.

      Terveisin Paikanmaustajat Ry

      • Anonyymi

        Tuleeko valkosipuli?


    • Anonyymi

      Täti ihminen ei ymmärrä kyllä yhtään mistä on kyse.

      T: Perma Ikkarinen

    • Anonyymi

      Jos ei muita kisoja ole tuona päivänä, niin kai se on penkalle raahauduttava. Mieluummin menisin kyllä kattoon jokkis kisojen varikolle naisia...

    • Anonyymi

      Mikä tää on?kitistä ei löytyny ollenkaan tietoo tästä.onko tää siis joku harrasteralli vai mikä?

      T: Aapo

    • Anonyymi

      Hankasalmen Jari-Pekassa nähty Hyundain rekka, ovatko testaamassa alueella kisaa varten?

      • Anonyymi

        haki vaan bissee tupakkia ja kortonkeja.


    • Anonyymi

      Kuulin huhuja että näkyisi ewrc:ssä tulosseuranta ja olisi aika kova kattaus.
      Oliko niin että keskitetty huolto Hankasalmella ?

    • Anonyymi

      Missähän tietoo tuosta kilpailusta....?

    • Anonyymi

      Lähtöluettelo oli julkaistu ja näytti olevan 8ek:ta.
      Kyllä on hienoa ottaa sisäpakalla vähän minttukaakaota kun on lakua ilmassa
      Nam nam

    • Anonyymi

      Tiekirja näyttää varsin tyhjältä, voiko tästä kisasta pelastaa kauden saldot katsojana? Kuka runkii ensimmäisenä

    • Anonyymi

      Sen verran on synkkä reitti (tänään kävin ajaan läpi), et useemmalla kuskilla ei tuu olemaan kyllä kalusto ehjänä kun ens kausi alkaa :( Aivan järkyttäviä miinapaikkoja! Varsinkin jos kerran merkintälinja on minimaalinen. Nyt kannattais todellakin olla mieluummin penkalla ku viivalla...

    • Anonyymi

      Jahas kaikki ei ole päässeet edes katsastuksesta läpi.
      Oli tullut jo AT:t täyteen ennen leimaa.
      mm. Tömmö kiurula ( nimi muutettu)

    • Anonyymi

      Tukat oli reitillä ,tekee kämpäkin.

      • Anonyymi

        Muistaako kukaan kun tukka Jaakko ajoi jokkista. Oli kova kuski. Arvostan.


    • Anonyymi

      Elyn sivuilta löytyy kartta.

    • Anonyymi00027

      Was ist runki?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe