Minun hampurilainen TT.
Eipäs kun minä söin tuon hampurilaisen PM.
Ei ei ja ei, minun hamppari TT.
Pahoittelen, muistin väärin, en syönytkään tuota hampurilaista PM.
Sensei, senssu, sensu on kateellinen ja katkera kaikille hampurilaisten syöjille.
Viikonlopun puheenaihe vaihteen vuoksi 24/7.
4
90
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla ihan vaan sinun puheenaihe ja tulossa on yksinäinen viikonloppu.
Ehkä jos vielä löydät sormen jostakin kuvasta niin saat siitä mietittävää että kenen sormi se on ja onko siinä merkkejä pulleudesta tai laihuudesta.Mulla ei oo tähän oikeen mitään sanottavaa muuta ku että kerran meinasin tulla hulluksi kun keittiön tytöt oli tehneet meille hampparit.. tulin röökiltä ja mun pöydällä oli hamppari ilman piffiä.. kustu-mooseksella oli ovela ilme naamalja posket pulleana.. laskin yks plus yks on kaks piffiä että sillä on kaks piffiä suussa vähintään. Hilpasin sitä Reetan kyynär sauvalla päähän niin että mulle jäi tuppi käteen ja mooseksen lakki lenti Jarmon puurolautaselle.
Hirvee riitahan siitä tuli ja hoitaja kysy että mikä täällä on homman nimi? Kerroin että ei oo piffiä ni hoitaja sano että ei oo vielä paistettu ja tulee vasta kohta.
Meinasin tietenkin tulla hulluksi siinä kohtaa se lienee aivan päivän selvä juttu.
- Anonyymi
Antakaas kun isi todistaa.
Minä todistan että TT söi tuon hampurilaisen, tiedän sen jo siitäkin että hän ei tykkää hodareista.
Todistan myös sen että TT on polskutellut täällä meidän uima-altaassa.
TT vastaavasti todistaa että hän todellakin on polskutellut.
Todistan että TT:n vaimolla on vihkisormus ulkonevalla timantilla ja karaatit ok.
TT vastaavasti todistaa, että minun vihkisormukseni on kassakaapissa kultaharkkojen päällä.
Meidän molempien vaimot todistaa molempien vaimojen olevan vaimoja.
Laiffi myös todistaa kaiken olevan ehdottomasti vain ja ainoastaan totta, koska on paljon lukenut totuuksia, nähnyt jopa valokuvia, itsekin aijaten kerran hampurilaisen kuvan.
Minä todistan että TT on TT ei siis mikään ET ja TT todistaa että minä olen minä.
Jos joku löytää jotain huomauttamista mainittujen todisteiden oikeellisuuden ja uskottavuuden suhteen, niin väittäjällä on todistustaakka.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654