Eli joko kannattaa lähteä kalaan täällä Oulun korkeudella? Lähinnä isoa haukea ajattelin kokeilla napata.
Vastaukset 3
- Jari63
No itse asustelen pohjanmaalla ja ainakin täällä on joka vuosi saatu useita 10kg haukia juuri näihin aikoihin joten kyllä mä siellä oulussakin jo kalastelisin, sillä tämä toukokuuhan on parasta aikaa syksyn ohella saada niitä rötkäleitä siiman päähän,ainahan niitä hukkareissujakin tulee mutta mitäs siitä ,tarpeeksi kun kalastelee niin kyllä se jättihaukikin omalle kohdalle osuu.
- Lisa
Itse olen käynyt jo muutaman kerran kalalla Oulun seudulla. Kiiminkijoesta irtosi pari taimenta. Hauki ei ole ollut syönnillä...
- mr fisu
Heti hauen kudun jälkeen kannattaa mennä haukirannat koluamaan koska kudun aikana hauki ei syö mitään ja on sen takia kudun jälkeen nälkäinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4121651- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi33488