Loppuu tuo katkera nillitys ja takinkääntö ja kieroilu.
Kamalaa katsottavaa muutenkin.
Nyt Milena ulos!
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
Milena ehditään saada ulos seuraavalla viikolla. Nyt mahdollisuus saada Miikka pihalle. Voi että sitä Reeon ilmettä silloin!
- Anonyymi
Mikena ulos!
- Anonyymi
Samaa mieltä kyllä et Milenan sieltä saa ulos myöhemminkin. Nyt olisi makee paikka heivata Miikka helvettiin tuolta. Eilen alkoi heti Miian ja Heidin kans kauhee natina kun siirtyivät alhaisiin. Miikan ilme oli kuin itkuun purskahtaisi kun Reeota katsoi kun tuo uutinen siirtymisestä tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kyllä et Milenan sieltä saa ulos myöhemminkin. Nyt olisi makee paikka heivata Miikka helvettiin tuolta. Eilen alkoi heti Miian ja Heidin kans kauhee natina kun siirtyivät alhaisiin. Miikan ilme oli kuin itkuun purskahtaisi kun Reeota katsoi kun tuo uutinen siirtymisestä tuli.
Miikka on ollut tähän saakka Reeon siivellä peesaava vapaamatkustaja.. Käyttäytynyt Ylimielisesti ja itseään kehuskellen koko ajan. Hyvä et joutui nyt häätöön tosi paikan eteen ja pudotettiin maan pinnalle. Mä ainaki aion äänestää Lauraa ehkä muutamalla kympillä.
- Anonyymi
Karma iskee. Heitti Kirsin ulos aikanaan. Nyt lähtee itse ylimielisyys Milena kotiin.
- Anonyymi
Se olisi kyllä aika shokki kun Miikka lähtisi,, siinä olisi Reijolla miettimistä, tuo ylimielisyyskin vähän karisisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661