Laukaan Vattipajalla orjana ollessani tein elämäni tärkeimmän päätöksen. Tapan itseni. Toivottavasti se ilahduttaa työvalmentajia ja muuta tuttipajan henkilökuntaa. En ole vielä päättänyt millä tavalla aion suorittaa itsemurhan, mutta haluaisin tehdä sen rokkakankaalla Laukaan Vattipajalla siellä käyvien työajan puitteissa klo 8-15 välillä. Minulla ei ole paikkaa tässä maailmassa joten riistän henkeni
Laukaan Vattipajalla orjana ollessani tein elämäni tärkeimmän päätöksen
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä poltan itseni ja koko paskan maan tasalle, kuka tietää? Vitsi vitsi....
- Anonyymi
Poltan itseni hengiltä ennemmin kuin sitä paska paikkaa. Mielestäni Laukaa olisi kyllä parempi paikka jos tuota syöpäpesäkettä (Laukaan Rokkakankaan Vattipaja) ei olisi enää olemassa. Joku saisi käydä polttamassa koko paska laitoksen maan tasalle
- Anonyymi
Jos saisin kaasuhitsausvälineet sieltä lainaan, voisin suorittaa polttoitsemurhan. Haluaisin kyllä saada näpäytettyä kusipäitä jotta tuntisivat piston sydämessään tekojensa takia. Ennen kuolemaani haluaisin saada mulkut kärsimään
- Anonyymi
eipä olisi kannattanut hankkia itselleen vihamiehiä. voin pistää useammankin henkilön elämän sekaisin tiedoillani. työpaikat lähtee alta kunhan pääsen kunnolla vauhtiin. olen oikeutettu tähän kaikkeen
- Anonyymi
joku saisi oikeasti puuttua valmentajien toimintaan. kuntouttavassa työtoiminnassa kävijää uhkaillaan ja suutuspäissään käydään ihan fyysisestikin käsiksi. minulle sanottiin ettei näistä asioista kannata mennä lavertelemaan. tämä kaikki on totta.
- Anonyymi
POTKUT PITÄÄ ANTAA POTKUT PERKELE YLIMIELISILLE TYÖVALMENTAJILLE
- Anonyymi
Hörhö vastailee itselleen hehehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörhö vastailee itselleen hehehee
miksi luet ajatuksiani?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576404
- 501836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes391521- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48971Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885