Mitä mieltä tästä viikonlopun vietosta?

Anonyymi-ap

Perjantai-ilta oltaisiin rauhassa kotona, tehtäisiin illallista, saunottaisiin, katsottaisiin jotain sarjaa, juteltaisiin. Lauantaina aamupäivällä kotityöt ja kauppa, lounaaksi jotain kevyttä. Iltapäivällä lähdettäisiin kyläilemään vaikka ystäväparin luo tai meille tulisi vieraita. Vietettäisiin iltaa pitkän kaavan mukaan, syötäisiin hyvin, pelattaisiin lautapelejä, juteltaisiin, musiikkia jne. Sunnuntaina nukuttaisiin pitkään ja herättyä ajettaisiin vaikka brunssille jonnekin viihtyisään paikkaan. Siellä kierreltäisiin kaupungilla, torilla tmv.

Sopisiko sulle ja ellei, mitä muuttaisit?

34

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivaltahan toi kuulostaa:) Mulle ainakin kävisi hyvin.

    • Anonyymi

      Sopis. Lautapelit siinä ja siinä, mut voishan nekin mennä jos joku kiva peli.

      • Anonyymi

        Minä pelaan pleikkarilla ja sinä selaat puhelinta

        Eri


    • Anonyymi

      Hyvin sopisi muu paitsi saunominen. Ihan mun tyylinen viikonloppu.

    • Anonyymi

      Hyvä ohjelma, jos sulla on auto, eikä brunssiretki tule kovin kalliiksi.

    • Anonyymi

      Aikamoinen kaava, välillä mieli muuttuu, ei välttämättä jaksa.

      • Anonyymi

        Ehdotelma yhteen viikonloppuun, ei toistuva kaava.


    • Hyvältä kuullostaa ja mullekkin kelpais:)) paitsi, että lauantai aamuna yllättäisin rakkaan shamppanja aamiaisella🍾

      • Anonyymi

        Joko on liian myöhästä sille? Voin hetkisen ootella ja leikkiä aamua...


    • Anonyymi

      joo muuten mut mieluummin kahdestaan...
      ja yleensä oon viikonloput ja illat töissä

    • Anonyymi

      Ihan jees. Itse en kauheasti ihmisporukoissa viihdy pitkiä aikoja, kun alkaa tuntua paristojen kaipaavan jo latausta ja omaa rauhaa. Kumppanin seura taas ei uuvuta, lähinnä ne muut ihmiset liian usein ja tuntikausia.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Sai suosiota,täällä näyttää olevan nyt samanhenkistä väkeä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa super hyvältä. Mutta sillä varauksella että brunssi saattaa jäädä jos sängyssä viihdytään pidempään tai ehkä jopa koko sunnuntai ;). Siis marras-joulukuussa on jotain todella maagista. Laittaa hyrräämään ja pahasti.

      • Anonyymi

        Brunssia tarjoillaan monessa paikassa kahteen iltapäivällä ja olen jossain nähnyt neljäänkin. Eiköhän siinä ehdi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunssia tarjoillaan monessa paikassa kahteen iltapäivällä ja olen jossain nähnyt neljäänkin. Eiköhän siinä ehdi ;)

        Ei voi tietää... toisaalta pitää varmaan syödä välillä jotain (muutakin)😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää... toisaalta pitää varmaan syödä välillä jotain (muutakin)😅

        Totta. Kyllä sitä jotain pitää syödä että jaksaa taas 😝


      • Anonyymi

        Tosiasiassa monia kyllä harmittaisi, jos olisi sovittu brunssista ja yhtäkkiä kumppani ei suostukaan lähtemään jollain tekosyyllä. Eri jos olisi sairastunut tai tulisi joku pakollinen este.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa monia kyllä harmittaisi, jos olisi sovittu brunssista ja yhtäkkiä kumppani ei suostukaan lähtemään jollain tekosyyllä. Eri jos olisi sairastunut tai tulisi joku pakollinen este.

        Joo ja olisi nähnyt turhaan vaivaa pöytävarauksessa. Sitäpaitsi hölmöä soittaa ravintolaan, että ei me tullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja olisi nähnyt turhaan vaivaa pöytävarauksessa. Sitäpaitsi hölmöä soittaa ravintolaan, että ei me tullakaan.

        Brunssin hinnat on aika suolaisia. Yli kolmenkympin lähes aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunssin hinnat on aika suolaisia. Yli kolmenkympin lähes aina.

        Ovat muttei ole paha, jos käy kerran pari kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Mulle ei sopisi sellainen suhde, jossa maataan sängyssä kaiket päivät. Kivempaa ohjelmaa ja koettavaa on vaikka kuinka paljon.

      • Anonyymi

        Ei mullekaan. Yöt riittää siihen.


      • Anonyymi

        Toiset on kotihiiriä ja toiset tykkää liikkua.


      • Anonyymi

        Nämä jutut kannattaa ottaa huomioon kumppanin valinnassa ja sitä vartenhan ensin seurustellaan, että näkee sovitaanko yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jutut kannattaa ottaa huomioon kumppanin valinnassa ja sitä vartenhan ensin seurustellaan, että näkee sovitaanko yhteen.

        Mä tapailin yhtä naista pari kuukautta ja jo siinä selvisi, ettei meistä ole pariksi. Haluttiin aina treffeillä mennä eri paikkoihin ja tehdä eri asioita. Aina välillä voi joustaa ja mennä pitkin hampain toisen mielen mukaan, mutta vaikeaksi menee jos ei ole mitään yhteistä linjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapailin yhtä naista pari kuukautta ja jo siinä selvisi, ettei meistä ole pariksi. Haluttiin aina treffeillä mennä eri paikkoihin ja tehdä eri asioita. Aina välillä voi joustaa ja mennä pitkin hampain toisen mielen mukaan, mutta vaikeaksi menee jos ei ole mitään yhteistä linjaa.

        Mulla on vähän samanlainen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän samanlainen ongelma.

        Sama täällä mutta eri syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä mutta eri syystä.

        Voitteko kuvailla tarkemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko kuvailla tarkemmin

        Ei voi täällä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä. Ainakin silloin tällöin.

      Joka viikonloppu en jaksaisi isoa porukkaa koko iltaa tai päivää. Viihdyn kaksin, tai yksinkin tarvittaessa. Kumppani saa kyllä olla kavereidensa kanssa tai bilettämässä, itse en erityisemmin viihdy.

      Nämä mieltymykset kannattaa ottaa huomioon heti seurustelun alussa, kuten jo mainittiinkin.

    • Anonyymi

      Jaksatteko te koko ajan puuhata toisen kanssa?
      Eiks ihmisillä ole omia tekemisiä , harrastuksia ja töitä?

      Tulisin hulluksi tosta lukujärjestyksestä.

      • Anonyymi

        To do-listoilla voi pyyhkiä lähinnä persettä, voi olla jopa liian raapivaa siihenkin touhuun.
        Ainoa asia mikä kuulosti hyvältä oli tuo sunnuntain pitkään "nukkuminen". Muun joutavan lässytyksen voi unohtaa.


      • Anonyymi

        Sama. To do listat on väsyttäviä.

        Ja sitten vielä se että niiden suunnittelija usein suutahtaa helposti ellei kaikki jostain syystä menekkään tismalleen suunnitelman mukaisesti. Ja sitten on mukamas kaikki pilalla.


    • Anonyymi

      Spontaanius on kivaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe