Mitä mieltä tästä viikonlopun vietosta?

Anonyymi-ap

Perjantai-ilta oltaisiin rauhassa kotona, tehtäisiin illallista, saunottaisiin, katsottaisiin jotain sarjaa, juteltaisiin. Lauantaina aamupäivällä kotityöt ja kauppa, lounaaksi jotain kevyttä. Iltapäivällä lähdettäisiin kyläilemään vaikka ystäväparin luo tai meille tulisi vieraita. Vietettäisiin iltaa pitkän kaavan mukaan, syötäisiin hyvin, pelattaisiin lautapelejä, juteltaisiin, musiikkia jne. Sunnuntaina nukuttaisiin pitkään ja herättyä ajettaisiin vaikka brunssille jonnekin viihtyisään paikkaan. Siellä kierreltäisiin kaupungilla, torilla tmv.

Sopisiko sulle ja ellei, mitä muuttaisit?

34

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivaltahan toi kuulostaa:) Mulle ainakin kävisi hyvin.

    • Anonyymi

      Sopis. Lautapelit siinä ja siinä, mut voishan nekin mennä jos joku kiva peli.

      • Anonyymi

        Minä pelaan pleikkarilla ja sinä selaat puhelinta

        Eri


    • Anonyymi

      Hyvin sopisi muu paitsi saunominen. Ihan mun tyylinen viikonloppu.

    • Anonyymi

      Hyvä ohjelma, jos sulla on auto, eikä brunssiretki tule kovin kalliiksi.

    • Anonyymi

      Aikamoinen kaava, välillä mieli muuttuu, ei välttämättä jaksa.

      • Anonyymi

        Ehdotelma yhteen viikonloppuun, ei toistuva kaava.


    • Hyvältä kuullostaa ja mullekkin kelpais:)) paitsi, että lauantai aamuna yllättäisin rakkaan shamppanja aamiaisella🍾

      • Anonyymi

        Joko on liian myöhästä sille? Voin hetkisen ootella ja leikkiä aamua...


    • Anonyymi

      joo muuten mut mieluummin kahdestaan...
      ja yleensä oon viikonloput ja illat töissä

    • Anonyymi

      Ihan jees. Itse en kauheasti ihmisporukoissa viihdy pitkiä aikoja, kun alkaa tuntua paristojen kaipaavan jo latausta ja omaa rauhaa. Kumppanin seura taas ei uuvuta, lähinnä ne muut ihmiset liian usein ja tuntikausia.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Sai suosiota,täällä näyttää olevan nyt samanhenkistä väkeä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa super hyvältä. Mutta sillä varauksella että brunssi saattaa jäädä jos sängyssä viihdytään pidempään tai ehkä jopa koko sunnuntai ;). Siis marras-joulukuussa on jotain todella maagista. Laittaa hyrräämään ja pahasti.

      • Anonyymi

        Brunssia tarjoillaan monessa paikassa kahteen iltapäivällä ja olen jossain nähnyt neljäänkin. Eiköhän siinä ehdi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunssia tarjoillaan monessa paikassa kahteen iltapäivällä ja olen jossain nähnyt neljäänkin. Eiköhän siinä ehdi ;)

        Ei voi tietää... toisaalta pitää varmaan syödä välillä jotain (muutakin)😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää... toisaalta pitää varmaan syödä välillä jotain (muutakin)😅

        Totta. Kyllä sitä jotain pitää syödä että jaksaa taas 😝


      • Anonyymi

        Tosiasiassa monia kyllä harmittaisi, jos olisi sovittu brunssista ja yhtäkkiä kumppani ei suostukaan lähtemään jollain tekosyyllä. Eri jos olisi sairastunut tai tulisi joku pakollinen este.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa monia kyllä harmittaisi, jos olisi sovittu brunssista ja yhtäkkiä kumppani ei suostukaan lähtemään jollain tekosyyllä. Eri jos olisi sairastunut tai tulisi joku pakollinen este.

        Joo ja olisi nähnyt turhaan vaivaa pöytävarauksessa. Sitäpaitsi hölmöä soittaa ravintolaan, että ei me tullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja olisi nähnyt turhaan vaivaa pöytävarauksessa. Sitäpaitsi hölmöä soittaa ravintolaan, että ei me tullakaan.

        Brunssin hinnat on aika suolaisia. Yli kolmenkympin lähes aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunssin hinnat on aika suolaisia. Yli kolmenkympin lähes aina.

        Ovat muttei ole paha, jos käy kerran pari kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Mulle ei sopisi sellainen suhde, jossa maataan sängyssä kaiket päivät. Kivempaa ohjelmaa ja koettavaa on vaikka kuinka paljon.

      • Anonyymi

        Ei mullekaan. Yöt riittää siihen.


      • Anonyymi

        Toiset on kotihiiriä ja toiset tykkää liikkua.


      • Anonyymi

        Nämä jutut kannattaa ottaa huomioon kumppanin valinnassa ja sitä vartenhan ensin seurustellaan, että näkee sovitaanko yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jutut kannattaa ottaa huomioon kumppanin valinnassa ja sitä vartenhan ensin seurustellaan, että näkee sovitaanko yhteen.

        Mä tapailin yhtä naista pari kuukautta ja jo siinä selvisi, ettei meistä ole pariksi. Haluttiin aina treffeillä mennä eri paikkoihin ja tehdä eri asioita. Aina välillä voi joustaa ja mennä pitkin hampain toisen mielen mukaan, mutta vaikeaksi menee jos ei ole mitään yhteistä linjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapailin yhtä naista pari kuukautta ja jo siinä selvisi, ettei meistä ole pariksi. Haluttiin aina treffeillä mennä eri paikkoihin ja tehdä eri asioita. Aina välillä voi joustaa ja mennä pitkin hampain toisen mielen mukaan, mutta vaikeaksi menee jos ei ole mitään yhteistä linjaa.

        Mulla on vähän samanlainen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän samanlainen ongelma.

        Sama täällä mutta eri syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä mutta eri syystä.

        Voitteko kuvailla tarkemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko kuvailla tarkemmin

        Ei voi täällä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä. Ainakin silloin tällöin.

      Joka viikonloppu en jaksaisi isoa porukkaa koko iltaa tai päivää. Viihdyn kaksin, tai yksinkin tarvittaessa. Kumppani saa kyllä olla kavereidensa kanssa tai bilettämässä, itse en erityisemmin viihdy.

      Nämä mieltymykset kannattaa ottaa huomioon heti seurustelun alussa, kuten jo mainittiinkin.

    • Anonyymi

      Jaksatteko te koko ajan puuhata toisen kanssa?
      Eiks ihmisillä ole omia tekemisiä , harrastuksia ja töitä?

      Tulisin hulluksi tosta lukujärjestyksestä.

      • Anonyymi

        To do-listoilla voi pyyhkiä lähinnä persettä, voi olla jopa liian raapivaa siihenkin touhuun.
        Ainoa asia mikä kuulosti hyvältä oli tuo sunnuntain pitkään "nukkuminen". Muun joutavan lässytyksen voi unohtaa.


      • Anonyymi

        Sama. To do listat on väsyttäviä.

        Ja sitten vielä se että niiden suunnittelija usein suutahtaa helposti ellei kaikki jostain syystä menekkään tismalleen suunnitelman mukaisesti. Ja sitten on mukamas kaikki pilalla.


    • Anonyymi

      Spontaanius on kivaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe