Sain eos 300 filmikameran ja näyttää käytännössä uudelle, mutta en saa mitään painikkeita tai pyöritettäviä säätimiä liikkumaan. Vaihdoin patteritkin, mutta ei auta. Osaako joku kameratuntija arvioida näillä tiedoilla, mikä mättää...pitääkö jostain kuitenkin yrittää laittaa päälle, vaikka pattereitten vaihdon jälkeen, päälläolevaan näyttöön tuli tekstiä ja kun painan laukaisemasta, kamera räpsähtää/ottaa kuvan...noh se nyt näyttää toimivan. Kai ne pyörivät säätimet pitäisi pyöriä, kun ne kerta siinä on.
Eos 300 cam
4
281
Vastaukset
- Anonyymi
20 vuotta vanha joten ei ihmekään jos ei toimi
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Mun 80 v vanha kamera toimii oiken hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026