Minäpä sain hienon viestin joulua ajatellen.
Sanottiin näin:
Jos olet oikein kiltti, joulupukki tulee käymään.
Jos olet oikein tuhma, joulupukki voi jäädä yöksi.
Joulua odotellessa
10
174
Vastaukset
- Anonyymi
Carpe diem ja Onnea.
- Anonyymi
Hieno aloitus. Nyt sinulla on jotain suurta odotetavissa. Nostaa mieltä, eikö? Itse sain viestin viikolla, jotain paranet aina vaan kuin vanha viini vanhetessa.Olen kulut viinit hyviä vuosikerran mukaan. En käytä alkoholia en tiedä sitten totuutta?Harmi vaan ei yhteistä kemiaa henkilön kanssa. On minua 12 vuotta nuorempi mies.Sitkeä sissi on noita lirkutus viestejä jo tullut 18 vuotta? Mutta syliin ei tule mikä kunnioittavaa.
- Anonyymi
Kumpaa aiot olla kiltti vai tuhma?
Ano 20:45
Jospa olisin kiltti, niinkuin alkuun.
Katsoisin sitten röntgenkatseella tätä partanaamaa, että alkaisinko tuhmaksi.
Pitäisihän se lahjakäärö avata.
Jospa pitää palauttaa.
On ehkä väärää kokoa.
- Anonyymi
Kurkistaisin ensin parran alle. Jos sieltä paljastuisi naispukki, ottaisin riskin ja alkaisin tuhmaksi
Ano 00:24
Jos sieltä todellakin paljastuisi naispukki, tarjoaisin alkoholittoman glögin.
Ja hän saisi hiippailla seuraavaan paikkaan.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano 00:24
Jos sieltä todellakin paljastuisi naispukki, tarjoaisin alkoholittoman glögin.
Ja hän saisi hiippailla seuraavaan paikkaan.Entäpä jos siellä olis "Tauno Palo". Löytyisikö jokunen prosentti glögiin?
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos siellä olis "Tauno Palo". Löytyisikö jokunen prosentti glögiin?
Ano 23.11
Vaikka olisi "Mikko Leppilampi".
Ei talosta löydy pisaraakaan alkomaholia.
- Anonyymi
Olekkos muuten päässyt leski pukittelee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423