Olen etsinyt varallisuusrajoitettua vuokra- asuntoa kaikilta tietämiltäni vuokranantajilta joilla on asukasvalinta. En ole kahteen vuoteen saanut ainuttakaan asuntotarjousta vaikka olen tehnyt selvitykset varallisuuksistani. Näen että mm. M2 asunnoilla YH- kodeilla, Avo asunnoilla on koko ajan asuntoja tyhjillään. Vaikka laittaisin täsmällisen hakemuksen tiettyyn asuntoon, ei mitään kuulu. Mutta asuntoja myöskin roikkuu koko ajan tyhjillään. Täällä olisi yksi asuntoa vailla oleva vähävarainen haloo!
Kun kysyn sähköpostilla asiasta sieltä vastataan automaattivastauksena että tee hakemus nettiin. Minulla on ollut hakemukset sisällä jo kaksi vuotta.
Miten varallisuusrajoitettuun eli kohtuuhintaiseen vuokra- asuntoon pääsee asumaan? Joudun asumaan liian kalliissa asunnossa koska en saa kohtuurajan täyttävää vuokra- asuntoa.
Varallisuusrajoitetut vuokra asunnot?
Anonyymi-ap
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006