Miten kysyn äidiltä tamponeja

Anonyymi-ap

Menkat ollu yli kaks vuotta ja haluisin tamponeihin jo siirtyy ku siteet on niin epämukavia. Mutta kirsikkana kakun päälle, äitini ei ole ikinä puhunut tai kertonut tamponeista niin saattaisi ihmetellä että miten tiedän niistä. Kyllä mä tiiän minne ne laitetaan ja miten ne laitetaan ku oon nähny videoita ja koulussa joskus 5-6 luokal puhuttiin. en haluu mitää kirjeitä alkaa kirjottaa tai mitää viestii. mitää vinkkei??

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai lukutaitoinen ja täyspäinen nuori voi olla tietämättä tamponeista. Niitä on kauppojen hyllyt tulvillaan ja tietoa varmasti liikkuu. Äiti ei voi olettaa, ettei tytär tiedä tamponeista.

Sano äidille vaikka, että haluaisit kokeilla tamponeita. Ja pyydä äitisi mielipidettä asiaan, hän arvostaa sitä, että kysyt. Jos äiti ehdottomasti kieltäytyy niitä sinulle hankkimasta, ehdota voisiko äiti antaa rahaa, niin voisit ostaa ne itse. Jos ei onnistu, sinun täytyy saada rahaa jostain muualta. Toivo vaikka joululahjaksi 10 euroa. Ei yksi kokeilupakkaus paljon maksa.

• Anonyymi

Äidit yleensä ymmärtävät kuukautisasiat, onhan heillä kuukautiset itselläänkin ( ainakin olleet, jos ei enää ).
      Äideille voi puhua asiasta, ei heitä tarvitse pelätä. Ovat saattaneet itsekin nuorempina pohtia samanlaisia juttuja, että miten kertoa äidilleen.

• Anonyymi

Liimaa se käytetty vaippa peiliin ja post it lappu viereen ”en ole mikään vauvva enään”.

• Anonyymi

Lähde joskus hänen kanssa kauppaan ja sano että menet vaikka meikki hyllylle tai jotain vastaavaa sitten käyt hakemassa tampooni paketin ja viet sen sinne kärryyn/koriin toden näköisesti äitisi ei sano mitää ja jos sanoo nii sanot vain että haluan kokeilla

• Anonyymi

Mikä ihmeen asia tuo nyt äidillesi olisi? Luulet vaan!
      Ehdota äidillesi tai kysy, että kannattaisiko sinun kokeilla tamponeita, kun siteet tuntuvat tönköiltä. Tuskin äitisi voi vastata, ettei kannata. Tai jos vastaa, anna asian olla ja odota vähän, kunnes sinulla on itselläsi rahaa ja ostat omin päin tamponeita. Sitten näet, sopiiko ne sinulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7624
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3193
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2476
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      8
      2092
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      34
      2034
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1978
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1611
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18