Kaikille isättömille, meilläkin juhlitaan.
Hyvää isättömyyspäivää!
8
161
Vastaukset
- Anonyymi
”Isättömille”? minulla on isä jota käyn moikkaamassa, mutta itse en ole vielä isä, mitenkä minä nyt juhlisin heh, minusta toivottavasti tulee isä, vaimoni on nyt raskaana ihan alussa vasta.
- Anonyymi
Isä on maailma tärkein hahmo. Hyvää isänpäivää. Yksikään ei ole syntynyt ilman isää. Isä on voinut kuolla mutta silti se on isä. Kukkia haudalle?
- Anonyymi
– Päinvastoin kuin ajan woke-hengestä voisi päätellä, miehiä tarvitaan edelleen lasten tekoon ja kasvattamiseen sekä yhteiskunnan pyörittämiseen yleensäkin, sanoo kansanedustaja Lulu Ranne.
Ranne listaa, miten 50 vuotta sitten Suomeen syntyi tammi-syyskuussa 45 237 vauvaa, tänä vuonna 34 227 eli 11 010 vauvaa vähemmän. Syntyvyys on mittaushistorian alhaisin. Jotain on maailman onnellisimmassa maassa pielessä. Ajan henki myös on, ettei monien ongelmien perimmäisiä syitä haluta nähdä, koska sisimmässään ymmärretään syiden olevan omassa politiikassa.
Hesari Ilmasto HÖMPPÄ on purrut 1/8000 osa maapallon lämmöstä tulee fossiilista lähteistä loput AURINGOSTA.
https://www.suomenuutiset.fi/suomessa-ei-ole-tarpeeksi-suomi-vauvoja-eika-suomi-isia-ranne-kehotan-woke-vouhottajia-ja-ilmastopaniikin-lietsojia-katsomaan-sydameensa-mita-on-tullut-tehtya/
- Anonyymi
Kivi varmasti ilahtuu!
- Anonyymi
Mikä kivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kivi?
Aleksis Kivi.
- Anonyymi
Jeesus On Jumalansana.
- Anonyymi
Allah on suurin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823605
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5122831Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381624Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011399- 501290
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221271Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3381147Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti511138Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1251078Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.391013