Voiko ..ja löytyykö lisävarustetta millä voin lähettää järkkäristä kuvani suoraan androidkännykkään?
Vanha EOS 40D
12
558
Vastaukset
- Anonyymi
USB-johdolla onnistuu. Helpoin tapa on hommata kännykän päähän sopiva adapteri, johon käy kameran oma johto.
- Anonyymi
Eli mulla kameran johdon toisessa päässä USB porttiin tuleva liitin.
Pitääkö android-kännykkääni asentaa Canonin kuvien siirto vai tunnistaako mun kännykkä kameran? Ainakin windows10 (vai liekö tuo jo win11 läppärissä tunnisti kamerani. Ennen piti olla Canonin kuvien siirto softa)- Anonyymi
Androidiin on muitakin softia, joilla onnistuu Canonin kameroiden hallinta. Play-kaupasta latasin omaan käyttöön sopivan, joskin hieman epästabiilin, mutta riittävän hyvin toimivan ilmaisohjelman. Maksullinen versio saattaisi olla vakaampi.
- Anonyymi
Ei ole olemassa tällaista
- Anonyymi
Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu
Ei toimi
- Anonyymi
Jos puhelimesi Tukee OTG-ominaisuutta tarvitset vain OTG sovitteen kännykkään.
- Anonyymi
Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.
Ei toimi..
- Anonyymi
Jos Puhelimessa on USB-C voi hankkia CF kortinlukijan USB-C:llä
- Anonyymi
Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.
Niin, ja on tosi näppärää, kun saa kamerasta kuvat suoraan kännykkään muokattavaksi ja eteenpäin lähetettäviksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511