Voiko ..ja löytyykö lisävarustetta millä voin lähettää järkkäristä kuvani suoraan androidkännykkään?
Vanha EOS 40D
12
558
Vastaukset
- Anonyymi
USB-johdolla onnistuu. Helpoin tapa on hommata kännykän päähän sopiva adapteri, johon käy kameran oma johto.
- Anonyymi
Eli mulla kameran johdon toisessa päässä USB porttiin tuleva liitin.
Pitääkö android-kännykkääni asentaa Canonin kuvien siirto vai tunnistaako mun kännykkä kameran? Ainakin windows10 (vai liekö tuo jo win11 läppärissä tunnisti kamerani. Ennen piti olla Canonin kuvien siirto softa)- Anonyymi
Androidiin on muitakin softia, joilla onnistuu Canonin kameroiden hallinta. Play-kaupasta latasin omaan käyttöön sopivan, joskin hieman epästabiilin, mutta riittävän hyvin toimivan ilmaisohjelman. Maksullinen versio saattaisi olla vakaampi.
- Anonyymi
Ei ole olemassa tällaista
- Anonyymi
Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu
Ei toimi
- Anonyymi
Jos puhelimesi Tukee OTG-ominaisuutta tarvitset vain OTG sovitteen kännykkään.
- Anonyymi
Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.
Ei toimi..
- Anonyymi
Jos Puhelimessa on USB-C voi hankkia CF kortinlukijan USB-C:llä
- Anonyymi
Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.
Niin, ja on tosi näppärää, kun saa kamerasta kuvat suoraan kännykkään muokattavaksi ja eteenpäin lähetettäviksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381