Vanha EOS 40D

Anonyymi-ap

Voiko ..ja löytyykö lisävarustetta millä voin lähettää järkkäristä kuvani suoraan androidkännykkään?

12

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      USB-johdolla onnistuu. Helpoin tapa on hommata kännykän päähän sopiva adapteri, johon käy kameran oma johto.

    • Anonyymi

      Eli mulla kameran johdon toisessa päässä USB porttiin tuleva liitin.
      Pitääkö android-kännykkääni asentaa Canonin kuvien siirto vai tunnistaako mun kännykkä kameran? Ainakin windows10 (vai liekö tuo jo win11 läppärissä tunnisti kamerani. Ennen piti olla Canonin kuvien siirto softa)

      • Anonyymi

        Androidiin on muitakin softia, joilla onnistuu Canonin kameroiden hallinta. Play-kaupasta latasin omaan käyttöön sopivan, joskin hieman epästabiilin, mutta riittävän hyvin toimivan ilmaisohjelman. Maksullinen versio saattaisi olla vakaampi.


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa tällaista

      • Anonyymi

        Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä adapteri piuha löytyy mutta toimiiko kuvien siirto niin se on taas eri juttu

        Ei toimi


    • Anonyymi

      Jos puhelimesi Tukee OTG-ominaisuutta tarvitset vain OTG sovitteen kännykkään.

      • Anonyymi

        Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tukee koska olen siirtänyt kuvia kännykällä muistitikulle. En vaan löydä OTG-kaapelia, jossain muuttokuorman laatikoissa.

        Ei toimi..


    • Anonyymi

      Jos Puhelimessa on USB-C voi hankkia CF kortinlukijan USB-C:llä

      • Anonyymi

        Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, hyvä ja helppo systeemi, eikä vaadi mitään ylimääräisiä virityksiä. Kätevä käyttää missä tahansa. Toki, jos puhelimessa on micro-SD paikka, niin sitten voi käyttää kameran korttia suoraan.

        Niin, ja on tosi näppärää, kun saa kamerasta kuvat suoraan kännykkään muokattavaksi ja eteenpäin lähetettäviksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe