Hyvin annettu, ihmiset!

Anonyymi-ap

Melko hyvin onnistui Nenäpäivän keräys Jyväskylässäkin. Loistavaa. Afrikassa heimopomot seurasivat tarkasti keräyksen kehitystä. Ensimmäiset asetilaukset lienee jo tehty.
Itse laitoin ihan kotimaiseen toimintaan rahaa. Laitoin kokoomusnuorten pikkujoulukassaan muutaman tonnin. Tiedän että menevät varmasti perille.

27

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tuokin vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Jutta verkkosukkahousu odottaa rahoja.

• Anonyymi

Ai sun äitis

• Anonyymi

Elinkustannukset ovat vielä liian alhaiset kun rahaa voidaan haaskata ihmisryhmille jotka eivät vastaa omista vastuistaan . Kerjäävät kädet eivät lopu sillä avustus tuo ne helpolle rahakasalle .

• Anonyymi

Elintä saa aina kun puute iskee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elintä saa aina kun puute iskee

Ei pidä paikkaansa. Minä olen odottanut uutta maksaa jo vuoden. Odottaessa tulee sitten tissuteltua. Edellinen meni kolmessa vuodessa ja alkuperäinen kesti 30 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä olen odottanut uutta maksaa jo vuoden. Odottaessa tulee sitten tissuteltua. Edellinen meni kolmessa vuodessa ja alkuperäinen kesti 30 vuotta.

nenä nieluun vaan niin raitistut

• Anonyymi

Kyllä ihmisillä rahaa löytyy,kun ulkomaan kohteista kyse! Meillähän on Kela ja niin hyvä sosiaaliturva sekä ei alle 3000€ brutto palkkaa kenelläkään.

• Anonyymi

Turha hallitusta syyttää rahanjakamisesta ulkomaille,kun kansa tekee ihan samaa itsekin!

• Anonyymi

Ei riitä Suomen ruokajonoille tai vanhuksille senttiäkään!

• Anonyymi

Kukas siellä ruokajonossa ramppaa muut ku ukrainan sakki esitetään köyhää vaikka pankkitili pullistelee seteleitä.
        Ahnetta porukkaa heiltä pitäisi vaatia tiliotteet ennen kuin antavat yhtään mitään.

• Anonyymi

Jotkut varmasti muistavat IDI AMININ! -60 luvulla kerättiin Ampomaalle seurakuntie avustamina markkoja.Lapset niitä Pyhäköulujen kautta keräsivät pitkin kyliä.
      Miten kävikää,tämä IDI aloitti satojen tuhansien ihmisten tappamisen,joukkohautoja löytyi.Nyt kerätään pelossa että liikaa kansoittunut maailma.alkaa liikumaan pakolaisina ympäri Euroopaa! Itse olen avustanut,kotimaisia vähävaraisia perheitä!
      Kehoitankin myös muita tähän,ei koskaan tiedä milloin on itsekin avun tarpeessa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jännää tuo linkittäminen

• Anonyymi

VOI REPPANOITA SÄÄLIN TEIDÄN LYHYT NÄKÖISYYTTÄ NENÄPÄIVÄN KERÄYS MENI MAILMAN TUULIIN MAILMAN KAPITALISTEILLE TE HÖLMÖT RAHOTATTE JTN HUMPUUKIA HÖPÖ HÖPÖJÄ.

• Anonyymi

Voi voi reppanaa yyhyy puhu omasta puolesta

• Anonyymi

Ei ole nenärahat vielä pankista lähteneet, kun nyt jo kerätään Somalian penskoille näläntorjuntarahoja. Kuvissa säälittävän näköisiä mukuloita paikallisista lapsiteattereista sipulin käryä silmissä.

• Anonyymi

Sossu pummi kilahti toisille annetaan sulle ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossu pummi kilahti toisille annetaan sulle ei

Siinä taisi kilahtaa itse Mustafan kersa!

• Anonyymi

Lisää rahaa uhanalaisille eläimille ja heteromiehille!

• Anonyymi

Ihmiset ovat ihmisten uhreja ja uhanalaiset eläimet ovat ihmisten uhreja!Afrikkalaiset sikiävät,tuhoavat eläimensä ja luontonsa,sitten rynnistetään eurooppaan tapoineen!

• Anonyymi

Ei niillä mitään tapoja ole! Vaistollaan menevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niillä mitään tapoja ole! Vaistollaan menevät.

Samoin,kuin Thainaiset Suomimiesten lompakolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin,kuin Thainaiset Suomimiesten lompakolla.

Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.

Heitätkö nesteet usein päälle?

• Anonyymi

Ne ovat nuorena ihan ok, mutta nelikymppisinä jo näyttävät likaisilta, satavuotiailta aavikkoiguaaneilta.

• Anonyymi

Ahmed Afrikasta teki hyvän tilin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      149
      1797
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1341
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      122
      963
    4. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      42
      789
    5. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      46
      699
    6. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      692
    7. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      298
      667
    8. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      623
    9. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      233
      584
    10. Haavemaan ihmiset

Mitä jos näkisitte toisenne, keskutelisitte... Yks asia johtaisi toiseen ja 💕💕
      Ikävä
      63
      525
    Aihe