Hyvin annettu, ihmiset!

Anonyymi-ap

Melko hyvin onnistui Nenäpäivän keräys Jyväskylässäkin. Loistavaa. Afrikassa heimopomot seurasivat tarkasti keräyksen kehitystä. Ensimmäiset asetilaukset lienee jo tehty.
Itse laitoin ihan kotimaiseen toimintaan rahaa. Laitoin kokoomusnuorten pikkujoulukassaan muutaman tonnin. Tiedän että menevät varmasti perille.

45

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tuokin vain unelmissas onneton

    • Anonyymi

      Jutta verkkosukkahousu odottaa rahoja.

      • Anonyymi

        Ai sun äitis


      • Anonyymi

        Kyllä minua ihmetyttää Jutta e..en niin fiksu nai.en toommoisessa pestissä ja rahaa vinkumassa. Tule pois kotiin , meille presidentiksi. Mutta ei ole Saulin voittanutta.


    • Anonyymi

      Elinkustannukset ovat vielä liian alhaiset kun rahaa voidaan haaskata ihmisryhmille jotka eivät vastaa omista vastuistaan . Kerjäävät kädet eivät lopu sillä avustus tuo ne helpolle rahakasalle .

      • Anonyymi

        Elintä saa aina kun puute iskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elintä saa aina kun puute iskee

        Ei pidä paikkaansa. Minä olen odottanut uutta maksaa jo vuoden. Odottaessa tulee sitten tissuteltua. Edellinen meni kolmessa vuodessa ja alkuperäinen kesti 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Minä olen odottanut uutta maksaa jo vuoden. Odottaessa tulee sitten tissuteltua. Edellinen meni kolmessa vuodessa ja alkuperäinen kesti 30 vuotta.

        nenä nieluun vaan niin raitistut


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisillä rahaa löytyy,kun ulkomaan kohteista kyse! Meillähän on Kela ja niin hyvä sosiaaliturva sekä ei alle 3000€ brutto palkkaa kenelläkään.

    • Anonyymi

      Turha hallitusta syyttää rahanjakamisesta ulkomaille,kun kansa tekee ihan samaa itsekin!

    • Anonyymi

      Ei riitä Suomen ruokajonoille tai vanhuksille senttiäkään!

      • Anonyymi

        Kukas siellä ruokajonossa ramppaa muut ku ukrainan sakki esitetään köyhää vaikka pankkitili pullistelee seteleitä.
        Ahnetta porukkaa heiltä pitäisi vaatia tiliotteet ennen kuin antavat yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas siellä ruokajonossa ramppaa muut ku ukrainan sakki esitetään köyhää vaikka pankkitili pullistelee seteleitä.
        Ahnetta porukkaa heiltä pitäisi vaatia tiliotteet ennen kuin antavat yhtään mitään.

        Voi raukka kun et tajua. Heillä ei ole työpaikkaa he ottavat ilmaisen avun vastaan ja näin säästävät mahdolliset omat rahat. Ostajan heistä tarvitsee rahaa kun muuttavat takaisin Ukrainaan ja uuden elämän aloittamiseen.
        Noin minäkin tekisin jos olisin Ukrainan sotapakolainen.


    • Anonyymi

      Jotkut varmasti muistavat IDI AMININ! -60 luvulla kerättiin Ampomaalle seurakuntie avustamina markkoja.Lapset niitä Pyhäköulujen kautta keräsivät pitkin kyliä.
      Miten kävikää,tämä IDI aloitti satojen tuhansien ihmisten tappamisen,joukkohautoja löytyi.Nyt kerätään pelossa että liikaa kansoittunut maailma.alkaa liikumaan pakolaisina ympäri Euroopaa! Itse olen avustanut,kotimaisia vähävaraisia perheitä!
      Kehoitankin myös muita tähän,ei koskaan tiedä milloin on itsekin avun tarpeessa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jännää tuo linkittäminen


    • Anonyymi

      VOI REPPANOITA SÄÄLIN TEIDÄN LYHYT NÄKÖISYYTTÄ NENÄPÄIVÄN KERÄYS MENI MAILMAN TUULIIN MAILMAN KAPITALISTEILLE TE HÖLMÖT RAHOTATTE JTN HUMPUUKIA HÖPÖ HÖPÖJÄ.

      • Anonyymi

        Voi voi reppanaa yyhyy puhu omasta puolesta


    • Anonyymi

      Ei ole nenärahat vielä pankista lähteneet, kun nyt jo kerätään Somalian penskoille näläntorjuntarahoja. Kuvissa säälittävän näköisiä mukuloita paikallisista lapsiteattereista sipulin käryä silmissä.

      • Anonyymi

        Sossu pummi kilahti toisille annetaan sulle ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossu pummi kilahti toisille annetaan sulle ei

        Siinä taisi kilahtaa itse Mustafan kersa!


    • Anonyymi

      Lisää rahaa uhanalaisille eläimille ja heteromiehille!

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat ihmisten uhreja ja uhanalaiset eläimet ovat ihmisten uhreja!Afrikkalaiset sikiävät,tuhoavat eläimensä ja luontonsa,sitten rynnistetään eurooppaan tapoineen!

      • Anonyymi

        Ei niillä mitään tapoja ole! Vaistollaan menevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niillä mitään tapoja ole! Vaistollaan menevät.

        Samoin,kuin Thainaiset Suomimiesten lompakolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kuin Thainaiset Suomimiesten lompakolla.

        Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.

        Heitätkö nesteet usein päälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.

        Onko hänen nimensä Pim-pi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Minulla on hyvin rakastava vaimo Thaimaasta. Parempaa ei voi löytyä.

        Onnittelut


    • Anonyymi

      Ne ovat nuorena ihan ok, mutta nelikymppisinä jo näyttävät likaisilta, satavuotiailta aavikkoiguaaneilta.

      • Anonyymi

        Thaikulla kun tule ikää täyteen 18v niin voi vaihtaa nuorempaan.


    • Anonyymi

      Ahmed Afrikasta teki hyvän tilin.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla uutisissa, miten syksyn aikana n, 16 000 perhettä on luisunut köyhyyteen Suomessa. Nyt Hope ry vetosi lahjoittajiin, kun ei tahdo heidän resurssit riittää.

      • Anonyymi

        Meillä luisuu sukkula veenukseen


    • Anonyymi

      On elatusmaksut,kodinhoidontuet,lapsilisät ilmaiset bussimatkat ja ties mitä muuta. Jos ei pärjää kannattaisi miettiä sitä lastenhankintaa! Kuten syntyvyydestä päätellen moni tekeekin. Omalle sairastumiselle ja siitä johtuvalle köyhyydelle ei mitään mahda, mutta raskauden ehkäisylle on tänä päivänä keinot!

      • Anonyymi

        Tuhkakikkeli kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkakikkeli kilahti

        Osanottomme. Eihän sinun olisi tarvinnut kertoa noin henkilökohtaista vikaa.


    • Anonyymi

      Pitäisi järjestää terskanpääpäivä-keräys.

    • Anonyymi

      Eipä näkynyt eilen Hurstin jonossa "Kunniakansalaisia" sopalla. Lidlin kassit täynnä maksusitoumuksella?

      • Anonyymi

        Hurstin safkoissa pääasiassa sikaraaka-aineita. Ne eivät voi syödä kollegaansa!


      • Anonyymi

        Toiset saas sinä et🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset saas sinä et🤣🤣

        Musuli kilahti, hihihiii.


    • Anonyymi

      Minä yleensä sanon naiselle että "hyvin annettu" tai "hyvin otettu"🤣

    • Anonyymi

      Miksi sitä rahaa aina Afrikkalaisille pitää kerätä,ei siellä voi olla nälkä.Luonto ohjelmissa juoksee miljoonapäin knuulaumoja ym gaselleja pitkin savanneja,syökyyt niitä.Samoin miksi kerätään vielä rahaa veteraaneille,ei niitä ole jaettu tähänkään asti niille,siellä rahastossa on miljoonia euroja käyttämättä ja veteraanit kohta haudassa.

      • Anonyymi

        Olet aika kyyninen. Afrikkalainen on tallettanut paisuneeseen takaraivoonsa näyn kylän televisiomainoksesta. Siinä italialainen Massimo valmistaa herkkupizzoja ja saksalainen olutfestari esittelee bratwursteja kahden litran oluttuoppien kera. Kaiken huippuna CNN näyttää suomalaisia vähäpukeisia nuoria voimistelijatyttöjä kilpailussaan.
        Afrikkalaisella naksahtaa takaraivossa - tuonne on päästävä!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe