65 vuotta turhaan

Anonyymi-ap

Vietin Kajaanissa 65 vuotta turhanpäiten. Tämä olkoon opetukseksi nuorille.

21

187

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti pääsit jo muuttamaan täältä pois...

• Anonyymi

ja mä taas olen 50 vuotta haaveillut pääseväni muuttamaan sinne

• Anonyymi

Elämä Kajaanissa tuntuu hirveältä. Ajatus siitä että lapset joutuu täällä olemaan tuntuu pahalta. Toiveissa on päästä pois muutaman vuoden sisällä.

• Anonyymi

Kajaani tosi mahtava paikka on järvet ja luonto lähellä eikä muutenkaan puutu mitään naiset kauniita ja jopa antavatkin tarvittaessa yes

• Anonyymi

jos menee 65 vuotta sellaisessa paikassa missä ei viihdy, ei voi syyttää kun itseään.

• Anonyymi

Ei se noin ole. Jos ei tiedä että muualla on parempi olla ,ei tule mieleen lähteä pois.

• Anonyymi

Kyllä se tyhmyys on usein itsestä kiinni, pitää olla utelias, pitää käydä kattelemassa maailmaa ja vertailla. Jos vaan nököttää kannon nokassa, niin suppeaksi jää elinpiiri ja ymmärrys. Eikä sillä, kyllä Kajaanissakin voi vallan hyvin viihtyä vaikka 100 vuotta, mutta tyhmää on jos ei käy muuallakin.

• Anonyymi

Päivääkään en ole katunut pois lähtemistä, se on vaan niin totta se kainuulainen kateus ja kyräily, helpompi on hengittää muualla

• Anonyymi

Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?

Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua

Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan

Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella

Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?

Talot ja pelit ja parit autot pihassa, hyvin pyyhkii. Jaa sinä oot entrinkissä nuo tienannu, minä luulin sinne otetaan vain työttömiä harjottelemaan.

• Anonyymi

Perspillu takkii jääny!

• Anonyymi

Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti

unohdin mainita olen gay-hetero

• Anonyymi

Nuoria ja lapsia täällä sääliksi käy kun ei ole mitään. Me vanhat ollaan jo toinen jalka haudassa eikä meillekään ole mitään mutta me osataan elää tämän kanssa. Kaupat ja kulttuuri Kuopiosta ja Oulusta. Täällä vain nukutaan ja syödään pakolliset. Elköö nuoret jääkö Kainuuseen

• Anonyymi

Puhu itsestäs vaan, ei kaikki vanhat ole luutuneita niin kuin sinä, virtaa riittää hyvin.

• Anonyymi

Riittää kun vaihdat tahdistimeen patterit. Täällä onkahden laista sakkia... laiskaa ja vanhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2421
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      44
      1670
    3. 118
      1215
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1179
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1081
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      60
      1023
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      91
      962
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      891
    9. 63
      841
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      831
    11. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      794
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      42
      760
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      759
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      37
      697
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      678
    16. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      580
    17. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      58
      569
    18. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      55
      558
    19. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      545
    20. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      532
    Aihe