65 vuotta turhaan

Anonyymi-ap

Vietin Kajaanissa 65 vuotta turhanpäiten. Tämä olkoon opetukseksi nuorille.

21

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti pääsit jo muuttamaan täältä pois...

    • Anonyymi

      ja mä taas olen 50 vuotta haaveillut pääseväni muuttamaan sinne

    • Anonyymi

      Elämä Kajaanissa tuntuu hirveältä. Ajatus siitä että lapset joutuu täällä olemaan tuntuu pahalta. Toiveissa on päästä pois muutaman vuoden sisällä.

    • Anonyymi

      Kajaani tosi mahtava paikka on järvet ja luonto lähellä eikä muutenkaan puutu mitään naiset kauniita ja jopa antavatkin tarvittaessa yes

    • Anonyymi

      jos menee 65 vuotta sellaisessa paikassa missä ei viihdy, ei voi syyttää kun itseään.

    • Anonyymi

      Ei se noin ole. Jos ei tiedä että muualla on parempi olla ,ei tule mieleen lähteä pois.

      • Anonyymi

        Kyllä se tyhmyys on usein itsestä kiinni, pitää olla utelias, pitää käydä kattelemassa maailmaa ja vertailla. Jos vaan nököttää kannon nokassa, niin suppeaksi jää elinpiiri ja ymmärrys. Eikä sillä, kyllä Kajaanissakin voi vallan hyvin viihtyä vaikka 100 vuotta, mutta tyhmää on jos ei käy muuallakin.


    • Anonyymi

      Päivääkään en ole katunut pois lähtemistä, se on vaan niin totta se kainuulainen kateus ja kyräily, helpompi on hengittää muualla

      • Anonyymi

        Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?

        Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua

        Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan

        Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella

        Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?

        Talot ja pelit ja parit autot pihassa, hyvin pyyhkii. Jaa sinä oot entrinkissä nuo tienannu, minä luulin sinne otetaan vain työttömiä harjottelemaan.


    • Anonyymi

      Perspillu takkii jääny!

      • Anonyymi

        Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti

        unohdin mainita olen gay-hetero


    • Anonyymi

      Nuoria ja lapsia täällä sääliksi käy kun ei ole mitään. Me vanhat ollaan jo toinen jalka haudassa eikä meillekään ole mitään mutta me osataan elää tämän kanssa. Kaupat ja kulttuuri Kuopiosta ja Oulusta. Täällä vain nukutaan ja syödään pakolliset. Elköö nuoret jääkö Kainuuseen

      • Anonyymi

        Puhu itsestäs vaan, ei kaikki vanhat ole luutuneita niin kuin sinä, virtaa riittää hyvin.


    • Anonyymi

      Riittää kun vaihdat tahdistimeen patterit. Täällä onkahden laista sakkia... laiskaa ja vanhaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe