Vietin Kajaanissa 65 vuotta turhanpäiten. Tämä olkoon opetukseksi nuorille.
65 vuotta turhaan
21
185
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti pääsit jo muuttamaan täältä pois...
- Anonyymi
ja mä taas olen 50 vuotta haaveillut pääseväni muuttamaan sinne
- Anonyymi
Elämä Kajaanissa tuntuu hirveältä. Ajatus siitä että lapset joutuu täällä olemaan tuntuu pahalta. Toiveissa on päästä pois muutaman vuoden sisällä.
- Anonyymi
Kajaani tosi mahtava paikka on järvet ja luonto lähellä eikä muutenkaan puutu mitään naiset kauniita ja jopa antavatkin tarvittaessa yes
- Anonyymi
jos menee 65 vuotta sellaisessa paikassa missä ei viihdy, ei voi syyttää kun itseään.
- Anonyymi
Ei se noin ole. Jos ei tiedä että muualla on parempi olla ,ei tule mieleen lähteä pois.
- Anonyymi
Kyllä se tyhmyys on usein itsestä kiinni, pitää olla utelias, pitää käydä kattelemassa maailmaa ja vertailla. Jos vaan nököttää kannon nokassa, niin suppeaksi jää elinpiiri ja ymmärrys. Eikä sillä, kyllä Kajaanissakin voi vallan hyvin viihtyä vaikka 100 vuotta, mutta tyhmää on jos ei käy muuallakin.
- Anonyymi
Päivääkään en ole katunut pois lähtemistä, se on vaan niin totta se kainuulainen kateus ja kyräily, helpompi on hengittää muualla
- Anonyymi
Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti roikut täällä Kajaani sivulla? Eikö elämä lähiössä pierunkokoisessa yksiössä ulkomaalaiset naapurina olekaan niin ihanaa?
Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarvitse asua sellaisissa paikoissa, maaseutu on parempi paikka asua
Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, en lähtis millään sinne paskasakin sekaan
Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sulla olis varaakaan, kun kainuun pikkupalkoilla elelet, vai sossun avustuksella
Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanhan tuota hyvin olen pärjäillyt, talokin kohta maksettu, ei se kummonen palatsi ole, mutta oma. Onneksi tuli sen verran kouluja käytyä että töitä on riittänyt. Entäs itsellä, mitäs sinne Entrinkiin ja lapion varteen kuuluu?
Talot ja pelit ja parit autot pihassa, hyvin pyyhkii. Jaa sinä oot entrinkissä nuo tienannu, minä luulin sinne otetaan vain työttömiä harjottelemaan.
- Anonyymi
Perspillu takkii jääny!
- Anonyymi
Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlainen irrotettava malli, kun takkiin jääny kiinni? Saa kait sen irti
unohdin mainita olen gay-hetero
- Anonyymi
Nuoria ja lapsia täällä sääliksi käy kun ei ole mitään. Me vanhat ollaan jo toinen jalka haudassa eikä meillekään ole mitään mutta me osataan elää tämän kanssa. Kaupat ja kulttuuri Kuopiosta ja Oulusta. Täällä vain nukutaan ja syödään pakolliset. Elköö nuoret jääkö Kainuuseen
- Anonyymi
Puhu itsestäs vaan, ei kaikki vanhat ole luutuneita niin kuin sinä, virtaa riittää hyvin.
- Anonyymi
Riittää kun vaihdat tahdistimeen patterit. Täällä onkahden laista sakkia... laiskaa ja vanhaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579