uros ja narttu samassa talossa?

heippa!

ollaan kaverin kanssa ajateltu opiskelujen takia muuttaa samaan taloon (vuokralle kaksio)

molemmat haluttaisiin koira, hän saku-uroksen ja itse valkkarinartun.

ongelma onkin koirien sukupuolet: voiko leikkaamaton uros ja narttu asua samassa talossa, ilman vahinkopentuja? otettaisiin molemmat kasvattajalta, en tiedä mistä pentueista, tai mihin aikaan (iässä todennäköisesti tulee olemaan pieni ero).

haluan vaan varmistaa ajoissa, jotta ei tule sitten ongelmia.

kiitos etukäteen!

6

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ensin perusasiaa...Eli toivottavasti on tarkoin harkittu ylipäätään koiran otto. Ja sitten myös rodut. Ei millään pahalla, mutta kun kysymys on tuollainen, niin jotenkin paistaa, että ei ihan kunnolla. Joten ehkä kannattaa vielä miettiä ylipäätään koiran ottoa, ja rodutkin.

Itse vastaus kysymykseen. Voi, mutta se riippuu täysin omistajista. Se vaatii todellakin huolellisuutta ja tarkkuutta. Ja tilaakin...
      Kannattaa myös muistaa, että monelle urokselle tilanne voi olla hyvinkin stressaavaa. Ja siitä taasen voi tulla erilaista häiriökäyttäytymistä.

• Anonyymi

Älkää ottako saksanpaimenkoiria jos opiskelette! Vittu. Rotu tarvii kokoajan aktiviteettiä ja ajattelitte ottaa vielä pieneen kaksioon.

• Anonyymi

Se nartun kiima-aika on niin kova vietti, ettei sitä normi huoneen, pahviovet kestä.

• Anonyymi

Nartuillahan on kiima-aika läpi vuoden, täälläkin on yhdellä kyltymättömällä 5 urosrakkia mitä ulkoiluttaa yhtä aikaa.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan harkita koko asiaa. Opiskelijana on vaikea pitää koiraa ja oma koira eli pentuvaiheen silloin kun asuin vanhemmilla. En ottaisi pentua asuntoon jossa ei ole takapihaa kun pitää viedä ulos asioille joka tunti. Jos molemmat asutte yhdessä niin miksi ette voi vaan hankkia yhtä yhteistä koiraa? Saman ikäisiä pentuja ei saa pitää sillä niille tulee helposti "littermate syndrome". Epäilen että kaksiossa varmaan liiän vähän tilaa, mutta voin olla väärässäki.

• Anonyymi

Ei kannata rakkia ottaa taloon jos meinaat itse narttua panna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      113
      2742
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2242
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1893
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1410
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1350
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      141
      1295
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe