heippa!
ollaan kaverin kanssa ajateltu opiskelujen takia muuttaa samaan taloon (vuokralle kaksio)
molemmat haluttaisiin koira, hän saku-uroksen ja itse valkkarinartun.
ongelma onkin koirien sukupuolet: voiko leikkaamaton uros ja narttu asua samassa talossa, ilman vahinkopentuja? otettaisiin molemmat kasvattajalta, en tiedä mistä pentueista, tai mihin aikaan (iässä todennäköisesti tulee olemaan pieni ero).
haluan vaan varmistaa ajoissa, jotta ei tule sitten ongelmia.
kiitos etukäteen!
uros ja narttu samassa talossa?
6
243
Vastaukset
No ensin perusasiaa...Eli toivottavasti on tarkoin harkittu ylipäätään koiran otto. Ja sitten myös rodut. Ei millään pahalla, mutta kun kysymys on tuollainen, niin jotenkin paistaa, että ei ihan kunnolla. Joten ehkä kannattaa vielä miettiä ylipäätään koiran ottoa, ja rodutkin.
Itse vastaus kysymykseen. Voi, mutta se riippuu täysin omistajista. Se vaatii todellakin huolellisuutta ja tarkkuutta. Ja tilaakin...
Kannattaa myös muistaa, että monelle urokselle tilanne voi olla hyvinkin stressaavaa. Ja siitä taasen voi tulla erilaista häiriökäyttäytymistä.- Anonyymi
Älkää ottako saksanpaimenkoiria jos opiskelette! Vittu. Rotu tarvii kokoajan aktiviteettiä ja ajattelitte ottaa vielä pieneen kaksioon.
- Anonyymi
Se nartun kiima-aika on niin kova vietti, ettei sitä normi huoneen, pahviovet kestä.
- Anonyymi
Nartuillahan on kiima-aika läpi vuoden, täälläkin on yhdellä kyltymättömällä 5 urosrakkia mitä ulkoiluttaa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan harkita koko asiaa. Opiskelijana on vaikea pitää koiraa ja oma koira eli pentuvaiheen silloin kun asuin vanhemmilla. En ottaisi pentua asuntoon jossa ei ole takapihaa kun pitää viedä ulos asioille joka tunti. Jos molemmat asutte yhdessä niin miksi ette voi vaan hankkia yhtä yhteistä koiraa? Saman ikäisiä pentuja ei saa pitää sillä niille tulee helposti "littermate syndrome". Epäilen että kaksiossa varmaan liiän vähän tilaa, mutta voin olla väärässäki.
- Anonyymi
Ei kannata rakkia ottaa taloon jos meinaat itse narttua panna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 931324
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231020Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928