uros ja narttu samassa talossa?

heippa!

ollaan kaverin kanssa ajateltu opiskelujen takia muuttaa samaan taloon (vuokralle kaksio)

molemmat haluttaisiin koira, hän saku-uroksen ja itse valkkarinartun.

ongelma onkin koirien sukupuolet: voiko leikkaamaton uros ja narttu asua samassa talossa, ilman vahinkopentuja? otettaisiin molemmat kasvattajalta, en tiedä mistä pentueista, tai mihin aikaan (iässä todennäköisesti tulee olemaan pieni ero).

haluan vaan varmistaa ajoissa, jotta ei tule sitten ongelmia.

kiitos etukäteen!

6

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ensin perusasiaa...Eli toivottavasti on tarkoin harkittu ylipäätään koiran otto. Ja sitten myös rodut. Ei millään pahalla, mutta kun kysymys on tuollainen, niin jotenkin paistaa, että ei ihan kunnolla. Joten ehkä kannattaa vielä miettiä ylipäätään koiran ottoa, ja rodutkin.

Itse vastaus kysymykseen. Voi, mutta se riippuu täysin omistajista. Se vaatii todellakin huolellisuutta ja tarkkuutta. Ja tilaakin...
      Kannattaa myös muistaa, että monelle urokselle tilanne voi olla hyvinkin stressaavaa. Ja siitä taasen voi tulla erilaista häiriökäyttäytymistä.

• Anonyymi

Älkää ottako saksanpaimenkoiria jos opiskelette! Vittu. Rotu tarvii kokoajan aktiviteettiä ja ajattelitte ottaa vielä pieneen kaksioon.

• Anonyymi

Se nartun kiima-aika on niin kova vietti, ettei sitä normi huoneen, pahviovet kestä.

• Anonyymi

Nartuillahan on kiima-aika läpi vuoden, täälläkin on yhdellä kyltymättömällä 5 urosrakkia mitä ulkoiluttaa yhtä aikaa.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan harkita koko asiaa. Opiskelijana on vaikea pitää koiraa ja oma koira eli pentuvaiheen silloin kun asuin vanhemmilla. En ottaisi pentua asuntoon jossa ei ole takapihaa kun pitää viedä ulos asioille joka tunti. Jos molemmat asutte yhdessä niin miksi ette voi vaan hankkia yhtä yhteistä koiraa? Saman ikäisiä pentuja ei saa pitää sillä niille tulee helposti "littermate syndrome". Epäilen että kaksiossa varmaan liiän vähän tilaa, mutta voin olla väärässäki.

• Anonyymi

Ei kannata rakkia ottaa taloon jos meinaat itse narttua panna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe