uros ja narttu samassa talossa?

heippa!

ollaan kaverin kanssa ajateltu opiskelujen takia muuttaa samaan taloon (vuokralle kaksio)

molemmat haluttaisiin koira, hän saku-uroksen ja itse valkkarinartun.

ongelma onkin koirien sukupuolet: voiko leikkaamaton uros ja narttu asua samassa talossa, ilman vahinkopentuja? otettaisiin molemmat kasvattajalta, en tiedä mistä pentueista, tai mihin aikaan (iässä todennäköisesti tulee olemaan pieni ero).

haluan vaan varmistaa ajoissa, jotta ei tule sitten ongelmia.

kiitos etukäteen!

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ensin perusasiaa...Eli toivottavasti on tarkoin harkittu ylipäätään koiran otto. Ja sitten myös rodut. Ei millään pahalla, mutta kun kysymys on tuollainen, niin jotenkin paistaa, että ei ihan kunnolla. Joten ehkä kannattaa vielä miettiä ylipäätään koiran ottoa, ja rodutkin.

Itse vastaus kysymykseen. Voi, mutta se riippuu täysin omistajista. Se vaatii todellakin huolellisuutta ja tarkkuutta. Ja tilaakin...
      Kannattaa myös muistaa, että monelle urokselle tilanne voi olla hyvinkin stressaavaa. Ja siitä taasen voi tulla erilaista häiriökäyttäytymistä.

• Anonyymi

Älkää ottako saksanpaimenkoiria jos opiskelette! Vittu. Rotu tarvii kokoajan aktiviteettiä ja ajattelitte ottaa vielä pieneen kaksioon.

• Anonyymi

Se nartun kiima-aika on niin kova vietti, ettei sitä normi huoneen, pahviovet kestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1620
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      236
      811
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      750
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      743
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      621
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      578
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      557
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      545
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      537
    Aihe