heippa!
ollaan kaverin kanssa ajateltu opiskelujen takia muuttaa samaan taloon (vuokralle kaksio)
molemmat haluttaisiin koira, hän saku-uroksen ja itse valkkarinartun.
ongelma onkin koirien sukupuolet: voiko leikkaamaton uros ja narttu asua samassa talossa, ilman vahinkopentuja? otettaisiin molemmat kasvattajalta, en tiedä mistä pentueista, tai mihin aikaan (iässä todennäköisesti tulee olemaan pieni ero).
haluan vaan varmistaa ajoissa, jotta ei tule sitten ongelmia.
kiitos etukäteen!
uros ja narttu samassa talossa?
6
257
Vastaukset
No ensin perusasiaa...Eli toivottavasti on tarkoin harkittu ylipäätään koiran otto. Ja sitten myös rodut. Ei millään pahalla, mutta kun kysymys on tuollainen, niin jotenkin paistaa, että ei ihan kunnolla. Joten ehkä kannattaa vielä miettiä ylipäätään koiran ottoa, ja rodutkin.
Itse vastaus kysymykseen. Voi, mutta se riippuu täysin omistajista. Se vaatii todellakin huolellisuutta ja tarkkuutta. Ja tilaakin...
Kannattaa myös muistaa, että monelle urokselle tilanne voi olla hyvinkin stressaavaa. Ja siitä taasen voi tulla erilaista häiriökäyttäytymistä.- Anonyymi
Älkää ottako saksanpaimenkoiria jos opiskelette! Vittu. Rotu tarvii kokoajan aktiviteettiä ja ajattelitte ottaa vielä pieneen kaksioon.
- Anonyymi
Se nartun kiima-aika on niin kova vietti, ettei sitä normi huoneen, pahviovet kestä.
- Anonyymi
Nartuillahan on kiima-aika läpi vuoden, täälläkin on yhdellä kyltymättömällä 5 urosrakkia mitä ulkoiluttaa yhtä aikaa.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan harkita koko asiaa. Opiskelijana on vaikea pitää koiraa ja oma koira eli pentuvaiheen silloin kun asuin vanhemmilla. En ottaisi pentua asuntoon jossa ei ole takapihaa kun pitää viedä ulos asioille joka tunti. Jos molemmat asutte yhdessä niin miksi ette voi vaan hankkia yhtä yhteistä koiraa? Saman ikäisiä pentuja ei saa pitää sillä niille tulee helposti "littermate syndrome". Epäilen että kaksiossa varmaan liiän vähän tilaa, mutta voin olla väärässäki.
- Anonyymi
Ei kannata rakkia ottaa taloon jos meinaat itse narttua panna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672