Olen työlaäntynyt. Olen osaosakas 1/6 panoksella Hgissä 60 neliön asunnossa jonka perimme. Muita osakkaita ovat sisarukseni tai heidän lapsensa. Asunto on Mannerheimintiellä mutta vaatii remontin. Hintaa on pudotettu. Ei mene kaupaksi eikä kelpaa vuokralle. Miten voisin päästä eroon koko osuudestani. Muut ei halua lunastaa minua ulos. Maksan perintövero kyllä.
Ajattelin jopa lahjoittaa osuuteni vaikka pelastusarmeijalle tms. Rahalla ei enää väliä. Haluan päästä eroon riidoista ja asunnon huolista. Minulla on oma asunto.
Miten pääsee eroon perintöasunnosta
Anonyymi-ap
2
549
Vastaukset 2
- Anonyymi
Myynti,riita. Kaksi eri asiaa.
Hinta ei ole sopiva,jos ei mene kaupaksi. Ostaja haluaa yleensä ajatella,että kun joutuu vielä sijoittamaan remonttiin,niin mikä sen asunnon hinta lopulta on.
Eli kun hinta on sopivassa kuosissa,löytyy piakkoin ostaja!- Anonyymi
Juuri näin. Hintaa laspäin! Avaajan maininta Mannerheimintiestä kertoo kaiken: omistajat luulevat kalliiksikin asuinpaikaksi. No, ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531454Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211109- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21509- 27500
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423