Jämsän hammashoitopalvelut

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette hammashoidon palveluista Jämsässä.

18

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan jees. Isotalo ja koponen parhaat

    • Anonyymi

      Ei kukaan.mulla on tekohampaat ,hyvin pelittää.kela maksoi ne.louskuttakaa vain vaaleata leipää.

    • Anonyymi

      Jos kyse on tuosta Vihreästä talosta, niin siellä on ulkomailta tullut nainen, ja nimeä en muista. Minulla oli ainakin hyviä kokemuksia hänestä , kävin keväällä.

      • Anonyymi

        Joku Skrivele, tai sinne päin. Oli oikein ystävällinen.


    • Anonyymi

      Samoin,se oli todella hyvä.

      • Anonyymi

        Veistäkää katajasta leipäkirveet tulee halvemmaksi


    • Anonyymi

      Minä olen käynyt muutaman kerran Sannilla. Vasta kandi, mutta onpas osaava ja mukava lääkärinalku. Vielä on muutama käynti ja kiva mennä, ei jännitä yhtään.

      • Anonyymi

        Jännää on se tosi Jännää pikku kallesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää on se tosi Jännää pikku kallesta

        Minä kun en vaan ole mikään pikku kalle. Olen 70 v ja jonkin tason hammaslääkärikammoinen. Sanni on osannut hoitaa käynnit niin, että sinne on ihan mukava mennä. Ei kämmenet etukäteen hikoa, niinkuin joskus aikaisempina vuosina.


    • Anonyymi

      Meillä on hyvä ja osaava hammashoitola.

    • Anonyymi

      Päihdeongelmaan pitää rahat satsata.ei ihminen hampaita tarvitse jos ei syö näkkäriä.

    • Anonyymi

      Hampaat on varmastikin parhaiten järjestettyjä asioita tässä sotekeitossa, joka Jämsässä on hellalla.

    • Anonyymi

      Toimii hyvin jos olet muualta kuin suomesta.

    • Anonyymi

      lamppukaupan vieressä oleva thai hieronnassa on hyvä suuhoito

      • Anonyymi

        no sehän nyt on sanomattakin selvä.


    • Anonyymi

      Ainakin yksi miespuolinen olemuksen perusteella voisi tykätä miehistä.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua, särky/kipu ajat saanut tarvittaessa, suuhygienistin aikaa saanut hieman odotella.

    • Anonyymi

      Suuhygienistille joutui tosiaan odottamaan aikaa, mutta kun vastaanottoaika vihdoin oli, oli palvelu ja kohtelu ensiluokkaisen hyvää. Jäi hyvä mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe